PDA

Zobacz pełną wersję : mam radio CB ONWA -za friko... podpowiedzcie coś...



BS
20-07-2006, 14:47
mam takie radyjko CB http://www.allegro.pl/item115574869_cb_radio_onwa.html -za friko-leży sobie parę lat w piwnicy i nawet działa ... jak jest z legalnością tego urządzenia w tej chwili, bo wiem, że pozwoleń już nie potrzeba ... ktoś miał kontakt z takim potworkiem? doszedłem do wniosku, że jak jest i radio i antena i samochód to możnaby te 3 rzeczy połączyć :satan: ... a antenka jest całkiem spora bo ma pewnie ze 170 cm ... co WY na to?
jestem zupełnym laikiem w tej tematyce więc proszę o nie wyśmiewanie :jezyk1: ...

podsumowując:

montować/nie montować?
legalne/nielegalne? -chyba legalne ...
fajna sprawa w aucie/nie fajna sprawa w aucie

pozdrawiam

krzys-68
20-07-2006, 15:40
zawsze to byla dobra firma w sprzecie CB,ale też sporo zależy od modelu i od anteny :metal
Generalnie wszystko co ma moc do 4Watt nie podlaega rejestracji,ale homologacje musi mieć.Poszukaj na stronie producenta czy jest wyciag ze swiadectwa homologacji i zrób kopie do dokumentow :metal

BS
20-07-2006, 17:25
zawsze to byla dobra firma w sprzecie CB,ale też sporo zależy od modelu i od anteny :metal
Generalnie wszystko co ma moc do 4Watt nie podlaega rejestracji,ale homologacje musi mieć.Poszukaj na stronie producenta czy jest wyciag ze swiadectwa homologacji i zrób kopie do dokumentow :metal

homologacja czy deklaracja zgodności? sam już nie wiem ... nosić rozumiem tego przy sobie nie muszę a Policja tego nie może sprawdzać jak rozumiem-tylko URTIP... ???

Andy
20-07-2006, 20:01
Zawsze możesz to ożenić na Allegro i kupić nowe za małą dopłatą.

BS
20-07-2006, 20:09
no właśnie się zastanawiam -na początek o nie troszkę zadbam bo po leżeniu w piwnicy jest brudne i straciło kabel zasilający-komuś chyba sie wtyczka przydała ... elektronika wygląda dobrze ... pomyślimy...

altoot
25-07-2006, 14:01
:)


miałem takie kiedyś... :bigok:

Daje rade. Warunek to dobra antena i zestrojenie.

BS