PDA

Zobacz pełną wersję : Podświetlenie klamek w MKI



Kafar
17-05-2005, 12:21
Dzisiaj chciałbym to skończyć. Czytałem artykuł na stronce ale nie jest on jasno napisany. Jakie mam kabelki kupić i ile do 1 diody, oraz gdzie te kabelki dokładnie podłączyć bo w kwestii elektryki jestem laikiem. :wall:

vMZe
17-05-2005, 13:42
Do diody wystarczą dwa kabelki + rezystor około 1 do 1,5 Kohm - połaczone szeregowo tzn. Rezystor jedną nóżką do dowolnej nóżki diody.
Od strony pasażera podłączasz pod wtyczkę przełącznika szyby - dłuższą nóżką diody do kabelka fioletowo/białego (nr pinu w złączu - 2) a krótszą do czarnego (nr. 4).
Od strony kierowcy - dłuższą do kabelka fioletowo/niebieskiego (nr 15) i czarny (nr 7).

Pozdro
vMZe

ex
17-05-2005, 23:16
Jeżeli chcesz to schemat mogę ci na maila podesłać z okablowaniem całości oświetlenia w mk1 wewnątrz - zobaczysz jak jest oryginalniepodpięte i dasz radę :D
ex

KoLin
18-05-2005, 00:13
jesli mozna to tez bym prosił taki schemacik na maila :pad:

jeszcze nie wiem czy sie za to wezme, bo dopiero wczoraj nabyłem mundka ale sie przyda

kolinskim@poczta.onet.pl

Henryk
18-05-2005, 00:34
jesli mozna to tez bym prosił taki schemacik na maila :pad:

jeszcze nie wiem czy sie za to wezme, bo dopiero wczoraj nabyłem mundka ale sie przyda

kolinskim@poczta.onet.pl

To zobacz czy przypadkiem nie masz tak jak u mnie
Wszystko było podłaczone i podpiete....wystarczyło zaróweczki włozyć

Kafar
18-05-2005, 07:06
Jeżeli chcesz to schemat mogę ci na maila podesłać z okablowaniem całości oświetlenia w mk1 wewnątrz - zobaczysz jak jest oryginalniepodpięte i dasz radę :D
ex

to poproszę.Emila masz w moim profilu. Zresztą już wszystko działa, wczoraj sprawdzałem wyjmując tylko przyciski szyb. dzisiaj ściagam wszystko i montuje i wieczorem zrobie fotki to zapoda się na stronkę.Ciekawi mnie tylko jak mam podpiąć kabelek do kostki, bo wczoraj go poprostu wcisnąłem na chama, nie wiem czy na tym ma to polegać.

krmt76
18-05-2005, 10:08