PDA

Zobacz pełną wersję : Antena CB



aldek
07-09-2006, 11:24
Aktualnie jestem na etapie testowania anten CB magnesowych .
Jak to jest : dziasiaj założyłem antenę presidenta i oddalając sie od kolegi o ~8 km on mnie słyszał , a ja jego już przestałem po 2 km (co prawda miał krótkiego Midlanda ) Czyja antena jest lepsza ? moja bo mnie słyszał czy jego bo mnie "ściągał" ?
Może ktoś mi to wytłumaczyć bo jestem laik w te klocki :)
Dzięki :bigok:

jarekson
07-09-2006, 11:50
Lepsza jest ta antena która dalej nadaje a nie odbiera.
Moja ściąga z ciężarówki z prawie całej Warszawy, a nadaje tylko na kilka kilometrów.

werc
07-09-2006, 11:57
Twoja jest lepsza :metal
liczy się skuteczność nadawania :)

krzys-68
07-09-2006, 15:56
Aktualnie jestem na etapie testowania anten CB magnesowych .
Jak to jest : dziasiaj założyłem antenę presidenta i oddalając sie od kolegi o ~8 km on mnie słyszał , a ja jego już przestałem po 2 km (co prawda miał krótkiego Midlanda ) Czyja antena jest lepsza ? moja bo mnie słyszał czy jego bo mnie "ściągał" ?
Może ktoś mi to wytłumaczyć bo jestem laik w te klocki :)
Dzięki :bigok:Jego "bacik" jest beznadziejny :metal

Luca
07-09-2006, 17:34
Aktualnie jestem na etapie testowania anten CB magnesowych .
Jak to jest : dziasiaj założyłem antenę presidenta i oddalając sie od kolegi o ~8 km on mnie słyszał , a ja jego już przestałem po 2 km (co prawda miał krótkiego Midlanda ) Czyja antena jest lepsza ? moja bo mnie słyszał czy jego bo mnie "ściągał" ?
Może ktoś mi to wytłumaczyć bo jestem laik w te klocki :)
Dzięki :bigok:Jego "bacik" jest beznadziejny :metal

I potwierdza znane niektórym sytuacje na drodze.

Mijamy klienta z np. 18-244 i łączność wygląda tak:

18-244: Kolego, jak tam ścieżka za Tobą 8O
My: Czysto, Kolego - możesz śmigać.
18-244: Podziękował, za mną też czyssssssttt........

I to byłoby na tyle :satan:

:metal :beer: :bigok:

aldek
07-09-2006, 23:04
Aktualnie jestem na etapie testowania anten CB magnesowych .