PDA

Zobacz pełną wersję : Mondeo MK II CB RADIO PORADY



Salex
16-09-2006, 19:49
Witam

Mam pytanie w sprawie radia CB w moim Mondku. Wprawdzie miałem już do czynienia z tym sprzętem jednak nadal jestem laikiem jeśli chodzi o marki, anteny etc.
W związku z tym że mam ochotę sobie sprawić cosik takiego prosze o porady w nastepujących kwestiach:
1. Jakiego radia użyć dla kompilacji relatywnie niskiej ceny i dobrej jakości/funkcjonaloności sprzętu.
2. Jaką antenę zastoswoać do pojazdu - i tu pojawia się kolejna poprzeczka ... nie chcę długasnej anteny na 200 cm a jakąś taką 30-50 cm na magnesie. Wiadomo że idzie tutaj o zasięg jednak co proponujecie aby antena była krótka a zasięg dobry... 5-6km
3. Gdzie zamontować radio w Mondeo :) ......
Pozdrawiam i czeka na info

zettd
16-09-2006, 22:28
Witam,od dwoch miesiecy mam unidena 520xl+ antene Hustler 1m na magnesie- zakupilem ten zestaw na alegro za c.380zl, radyjko zamontowałem we wnece pod włacznikami swiatel(bardzo poreczne miejsce)montarz jest bardzo szybki prosty-nawet dla osob ktore robia to pierwszy raz.Trzeba tylko w wyspecjalizowanym zakladzie(tam gdzie montuja CB koszt 15zl) ustawic SWR.Stwierdziłem ze zasieg mam ok 6-7 km .Z radyjkiem zrobilem juz ~3000tys km jestem b . zadowolony i kilkakrotnie b. sie przydalo :))

polonista
17-09-2006, 14:55
radyjko zamontowałem we wnece pod włacznikami swiatel(bardzo poreczne miejsce)

W jaki sposób? - przecież tam jest zbyt mało miejsca! Może masz jakieś zdjęcie?

zettd
17-09-2006, 17:05