PDA

Zobacz pełną wersję : Mondeo MkIV kombi 2.5t 220km



JaniaQ
01-04-2014, 19:00
Witam jako ze jestem tu nowy chciałbym się przywitać i od razu podpytać was na temat tego forda.

http://allegro.pl/ford-mondeo-2-5t-lpg-titanium-s-full-serwis-aso-i4103905808.html

Nigdy nie miałem forda a tym bardziej silnika 2.5t z gazem. Zawsze jeździłem dieslem wiec o gazie nie mam zielonego pojęcia wiec jak ktoś się zna to może podpowie mi czy ten silnik nadaje się w ogóle pod gaz ? Ile może palić i jak z awaryjnością. Wiem ze ma gaz firmy BRC no i w sumie tyle , a i jeszcze wiem od sprzedającego ze ma jakiś dodatkowy zbiornik z płynem który smaruje wtryski ale o co chodzi to nie wiem. Widziałem i jeździłem nim ale nie znam się za bardzo na mechanice wiec dla mnie było wszystko ok. Moze podpowie ktoś na co zwrócić uwagę przy kupnie. I czy w ogóle jest sens zawracać sobie nim głowę ? nr vin WF0GXXGBBG8T20209

pozdrawiam Daniel :)

Pablo81
01-04-2014, 19:29
Jak na ten przebieg to coś mocno starta gałka... Cena też bardzo atrakcyjna (czy okazja nie wiem - ale warto bardzo dobrze auto sprawdzić jeżeli się zdecydujesz).

tu coś o 2.5T:

http://mondeoklubpolska.pl/forumdisplay.php/149-Silnik-Turbo-benzynowy

a tu masz o zagazowanych MKIV 2.5T:

http://mondeoklubpolska.pl/showthread.php/76886-czy-kto%C5%9B-ma-do%C5%9Bwiadczenia-z-2-5T-po-zagazowaniu

vin sprawdzisz tu:

http://mondeoklubpolska.pl/showthread.php/23777-TUTAJ-PYTAMY-O-VIN-do-Forda-Mondeo-!!!


Jeżeli chodzi o samą konfigurację to mondeo z 2.5T to moim zdaniem najlepsze zestawienie w Mondeo. Sam jeździłem takim. Silnik problemów nie sprawia - nie wyżyłowana trwała jednostka.

---------- Post added at 18:29 ---------- Previous post was at 18:28 ----------

mi po Warszawie palił ok 13-15L Pb98.

AdamZS
01-04-2014, 19:32
Ładny wałek na podatku Vat, auto pofirmowe http://thormaehlen.de/

wystarczy wejść na mobile.de i zobaczyć ile kosztuje auto z tego rocznika i z tym motorem

JaniaQ
01-04-2014, 19:43