PDA

Zobacz pełną wersję : A jak ocenicie....? (C.D.)



szmiciu
08-06-2005, 13:11
...tą ofertę? Już wcześniej pisałem, że znajomy szuka mondeo, a ja mu pomagam:)

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=53794787


pozdrawiam.

vMZe
08-06-2005, 13:17
Nie znam się ale chyba drewno powinno też otaczać liczniki...
Poza tym co z przebiegiem itp.
Pozdro
vMZe

szmiciu
08-06-2005, 13:22
Nie znam się ale chyba drewno powinno też otaczać liczniki...
Poza tym co z przebiegiem itp.
Pozdro
vMZe

Z tym drewnem to podobno jest różnie. A przebieg to ponoć 170km...

v1tek77
08-06-2005, 13:37
Nie znam się ale chyba drewno powinno też otaczać liczniki...
Poza tym co z przebiegiem itp.
Pozdro
vMZe
Mam MkI Ghia i u mnie nie otacza :satan:

Graluu
08-06-2005, 13:57
ostatnio handlarze sprowadzają samochody od starszych panów z niemiec - dziwne, co trzecim samochodem sprowadzonym z niemiec jeździł wcześniej pan z 39 lu 40 roku.
czyżby niemieccy emeryci pozbywali się samochodów

no i jeszcze jedno - usportowiony wygląd samochodu i starszy pan po 60 -tce
chyba bardzo mało jest takich przypadków, ale może akurat ten ?

niewiele można powiedzieć o samochodzie bez jego obejżenia - bo nawet jeśli samochód wygląda na zadbany to i tak mógł być strasznie męczony przez "dziadka"

szmiciu
08-06-2005, 13:59
ostatnio handlarze sprowadzają samochody od starszych panów z niemiec - dziwne, co trzecim samochodem sprowadzonym z niemiec jeździł wcześniej pan z 39 lu 40 roku.
czyżby niemieccy emeryci pozbywali się samochodów

no i jeszcze jedno - usportowiony wygląd samochodu i starszy pan po 60 -tce
chyba bardzo mało jest takich przypadków, ale może akurat ten ?

niewiele można powiedzieć o samochodzie bez jego obejżenia - bo nawet jeśli samochód wygląda na zadbany to i tak mógł być strasznie męczony przez "dziadka"

Zgadza się, ale czy wyposażenie (zakładając, że wszystko działa jak należy) tego auta i jego cena są odpowiednio proporcjonalne?

werc
08-06-2005, 14:26