PDA

Zobacz pełną wersję : Co myślicie o tej ofercie? MK IV 2.0 240KM



Oskarsrc
03-03-2018, 19:21
Witam, jestem nowy na forum zastanawiam sie nad zakupem MKIV 2.0 240km byłem oglądac kilka modeli ale najbardziej podoba mi sie ten https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0t-240-aut-gaz-salon-pl-1-reka-full-titanium-lxs-navi-wentyle-xenon-ID6zqEwd.html#f46a49ac70 a wy co o tym myslicie? Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

A może macie jakieś egzemplarze godne uwagi?

Pozdrawiam

adamze27
03-03-2018, 19:56
załatw VIN to zobaczymy czy ta opcja taka full,chociaż ma dużo :hmm: czujniki z tyłu rzecz gustu,dla mnie albo fabryka albo bez :hmm: poza tym sprawdz dokładnie jakie graty ma LPG bo to wtrysk bezposredni

kepa
04-03-2018, 10:10
Ten samochód ma 200 tys przebiegu. Jak myślisz, ile taki silnik wytrzyma? Jak długo masz zamiar nim jeździć i jakie planowane roczne przebiegi? To nie są żadne uszczypliwe pytania, tylko poważne pytania. Nie mam doświadczenia z ecoboostami, ale trochę się zdziwiłem, że samochód z takim silnikiem i takim przebiegiem tyle kosztuje. "Podobno" takie silniki wytrzymują około 300 tys przebiegu przy dobrych warunkach. W tym samochodzie za 44 tys zł wyczuwam bardzo szybką utratę wartości, ale może się mylę? Z drugiej strony, kto bogatemu zabroni :hmm:

Piotrek_77
04-03-2018, 11:14
Ten samochód ma 200 tys przebiegu. Jak myślisz, ile taki silnik wytrzyma? Jak długo masz zamiar nim jeździć i jakie planowane roczne przebiegi? To nie są żadne uszczypliwe pytania, tylko poważne pytania. Nie mam doświadczenia z ecoboostami, ale trochę się zdziwiłem, że samochód z takim silnikiem i takim przebiegiem tyle kosztuje. "Podobno" takie silniki wytrzymują około 300 tys przebiegu przy dobrych warunkach. W tym samochodzie za 44 tys zł wyczuwam bardzo szybką utratę wartości, ale może się mylę? Z drugiej strony, kto bogatemu zabroni :hmm:

"podobno" Ci co tak mówią to tak zwani "znaFcy".. tacy ludzie jak Ty psują rynek i dlatego handlarze muszą kręcić liczniki