PDA

Zobacz pełną wersję : Ford Mondeo Mk4 2,5 że Szwajcarii - Lublin. Ktoś oglądał?



Hdj80
15-06-2018, 16:46
Ford Mondeo Mk4 2,5 ze Szwajcarii - Lublin. Ktoś oglądał?
Mam do przejechania całą Polskę /planowałem na niedzielę/ ale może ktoś zna auto i podzieli się cennymi informacjami. Będę bardzo wdzięczny.

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-5t-benzyna-220km-manualxenonnavipdcszyberdachszwajcar-ID6Ap676.html

adamze27
15-06-2018, 16:54
ten samochód z jaskrawymi zaślepkami felg sprzedaje się już jakiś czas,nawet był gdzieś temat tylko nie kojarze czy tutaj czy na FCP

podpalacz
15-06-2018, 17:42
Bylem ogladalem .Pani powiedziala ze maska malowana reszta w oryginale.Wizualnie ok.wyposazenie bardzo dobre.Mialem juz kupowac ale okazalo sie ze jest zarezerwowany a to bylo jakies 2 tygodnie temu.

Hdj80
16-06-2018, 12:27
No to chyba pojadę jutro. Auto nie jest dla mnie. Nie znam się na forach. Na co zwracać uwagę? Może ma ktoś godny polecenia serwis w okolicy, który zweryfikuje stan pojazdu, przebieg itd.? Szwagier fajny chłop, więc szkoda by było, gdyby z powodu Forda zmienił się na gorsze 😁

Hdj80
18-06-2018, 10:42
Byłem, widziałem - zgniłem. ...jak ten egzemplarz.