PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] nawigacja



Kleber
22-02-2007, 21:51
myśle nad kupnem nawigacji takiej do 1000zł ,poradzcie co kupić a czego unikać jestem zielony w tym temacie. :pad:

rc23
22-02-2007, 22:15
było kilka wątków na ten temat
istnieją dwie szkoły na MKP
-oryginał forda rozwiązanie eleganckie wzorniczo i beznadziejne jeśli chodzi o dokładność
-Pocket PC z systemem np, Auto Mapa lub inne, jakie? sprawdź TU (www.pdaclub.pl)

Mamut
23-02-2007, 09:26
było kilka wątków na ten temat
istnieją dwie szkoły na MKP
-oryginał forda rozwiązanie eleganckie wzorniczo i beznadziejne jeśli chodzi o dokładność
-Pocket PC z systemem np, Auto Mapa lub inne, jakie? sprawdź TU (www.pdaclub.pl)

3szkoła - komórka z gps

rc23
24-02-2007, 13:00
było kilka wątków na ten temat
istnieją dwie szkoły na MKP
-oryginał forda rozwiązanie eleganckie wzorniczo i beznadziejne jeśli chodzi o dokładność
-Pocket PC z systemem np, Auto Mapa lub inne, jakie? sprawdź TU (www.pdaclub.pl)

3szkoła - komórka z gps

a tak zapomniałem :bigok:
ale takie rozwiązanie jest dość niewygodne i stanowi namiastkę Pocket'a

Tauros
24-02-2007, 13:19
było kilka wątków na ten temat
istnieją dwie szkoły na MKP
-oryginał forda rozwiązanie eleganckie wzorniczo i beznadziejne jeśli chodzi o dokładność
-Pocket PC z systemem np, Auto Mapa lub inne, jakie? sprawdź TU (www.pdaclub.pl)

3szkoła - komórka z gps

a tak zapomniałem :bigok:
ale takie rozwiązanie jest dość niewygodne i stanowi namiastkę Pocket'a
Moze i owszem, ale wszystko zalezy jeszcze jakiej komorki uzywamy do nawigacji... :) :hehe:

stallone21
24-02-2007, 13:25
ja tam uzywam telefonu nokia N73 do tego tomtom nadajnik Gps-u i wszystko gra. niewielki koszt a wszystko w zasiegu reki.

Oktan
24-02-2007, 14:19
Kleber - tak samo jak RC23 polecam stronę www.pdaclub.pl
tam znajdziesz mnóstwo informacji na temat ciebie interesujący - ponadto możesz dostać kręćka od ilości opinii, warto jest poczytać testy produktów (w szczególności palmów)

sirius1980