PDA

Zobacz pełną wersję : czy ma ktos takie?



Damiano
04-03-2007, 01:16
Witam. mam zamiar kupic cb radio. w mojej miescinie jest sklepik ktory sprzedaje takie cudo. znalazlem taki sam na allegro.
http://idg.allegro.pl/show_item.php?item=166165480
czy ma ktos z was taki sprzet? i co o nim myslicie? zastanawiam sie na unidenem510 i teraz juz nie wiem. w temacie jestem zielony 8O

B4n4n
04-03-2007, 02:14
wizualnie ladne opcje tez ciekawe ale takowego nie mam i tez nei widzialem

radiosystem
04-03-2007, 08:46
Radio ładne , ale mam obiekcje co do funkcjonalności.
To co widać, to :
praca na tzw. "5" (piątkach)
chyba w systemie niemieckim

Ja bym nie ryzykował. Sprzedawca ładnie to radyjko opisuje , ale najważniejszych informacji nie podaje. Tak jakby wiedział ,że to radyjko w polsce nie będzie pracowało.

Pozdrawiam.

welshman2
04-03-2007, 11:10
Radio ładne , ale mam obiekcje co do funkcjonalności.
To co widać, to :
praca na tzw. "5" (piątkach)
chyba w systemie niemieckim

Ja bym nie ryzykował. Sprzedawca ładnie to radyjko opisuje , ale najważniejszych informacji nie podaje. Tak jakby wiedział ,że to radyjko w polsce nie będzie pracowało.

Pozdrawiam.
Lepiej z takim cudami nie ryzykowac jak przedmówca powiedział, chociaż wizualnie radio całkiem całkiem... poza tym Sprzedający chyba nie wie o czymś takim jak odpowiedzialność.... gość może mieć kłopoty :wall: :satan:

jedrek_G
04-03-2007, 13:22
Przeca pisze że multistandart na Europę - będzie u nas chodzić
To samo mają między innymi TTI

swinx__wawa
04-03-2007, 17:21
bedzie chodzilo :) :banan:

welshman2
04-03-2007, 17:26
bedzie chodzilo :) :banan:
Jezdeś pewiem Maciek? :satan:

swinx__wawa
04-03-2007, 17:32
jakos mi ta czestotliwosc mowi ze tak :)

BS
04-03-2007, 17:52
będzie chodziło- radio ma multistandard- wystarczy mu powiedzieć w jakim kraju jesteś a samo dostosowuje częstotliwość kanałów, kanały ratunkowe i odpowiednie moce nadawcze i modulacje :metal

Damiano
05-03-2007, 15:03