PDA

Zobacz pełną wersję : rozrząd jaki polecacie...



paul
19-06-2005, 22:38
Witam ,stałem się mam nadzeje szczęśliwym posiadaczem mondiego i jak przyzwoitość nakazuje musze wymienić rozrząd i tu pada pytanie cena kompletu to koszt rzędu 350zł wall:a znalazłem jeden sklep gdzie gość powiedział mi 250 ? za komlet...czy to jakiś "wałek" czy klepane przez kazka na zapleczu na tokarce? czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta? jestem jeszcze zielony więc proszę o rady-pozdrawiam. :

waldemarz
19-06-2005, 22:41
Witam ,stałem się mam nadzeje szczęśliwym posiadaczem mondiego i jak przyzwoitość nakazuje musze wymienić rozrząd i tu pada pytanie cena kompletu to koszt rzędu 350zł wall:a znalazłem jeden sklep gdzie gość powiedział mi 250 ? za komlet...czy to jakiś "wałek" czy klepane przez kazka na zapleczu na tokarce? czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta? jestem jeszcze zielony więc proszę o rady-pozdrawiam. : Jesli chodzi o rozrzad to ja naprawde proponowalbym ci kupienie oryginalu w ASO forda, koszt kompletu to okolo 500zl, przy okazji dokupilbym jeszcze simering (uszczelniacz)i przy wymianie rozrzadu tez bym go wymienil. Co jak co ale na rozrzadzie lepiej nie oszczedzaj :metal Nie wiem co on ma na mysli komplet bo caly komplet to pasek, kolka i napinacz i jesli ten pierwszy ma to jako oryginal to napewno cos nie tak z ta cena 350zl. 8O

fuel111
19-06-2005, 22:49
Nie ma co za bardzo oszczędzać na rozrządzie bo później bardzo boli. Tu nie ma co najtańszych komponentów wkładać :metal

paul
19-06-2005, 23:22
dzięki wielkie za info może mam jeszcze pytanko o łożysko przód bo też rozpietości cenowe są duże i jeszcze coś mi strasznie skrzypi podczas ruszania jakby coś tarło a jak bujam autem na sucho to nic nie skrzypi cholera mam wytuczone gumy na stabilizatorach z przodu czy to może byc to??? i ostatnie pytanie może polecacie jakiegoś sensownego mechaniora z grodu kraka tak żeby zrobił ale nie puścił mnie z torbami...
aaaaaaa i za odpowiedzi dla wsystkich :beer: