PDA

Zobacz pełną wersję : [MkI] Jaka nawigacja - konkretnie!



Damiano
14-04-2007, 22:37
Witam. nie dlugo mam wyjazd. Musze zakupic jakies navi. Co polecacie, proponujecie? jakie u was w mondka siedza nawigacje? nie chodzi mi o jakies super wypasione! tak zebym do 1200 sie zmiescil. Na co zwrucic uwage przy zakupie i dlaczego wlasnie na to? jaka firma jest dobra,a ktore navi omijac z daleka :)) Chlopaki pilny temat!! za pomoc bede wdzieczny. jestem zielony w tym temacie. Nigdy nie uzywalem tego cuda. Only CB :metal :metal licze na wasze doswiadczenie i wiedze na ten temat. pozdrawiam :beer: :beer:

Kayu
14-04-2007, 22:51
Nawigacja tylko po Polsce, czy inne kraje również ?

Damiano
14-04-2007, 22:55
Jestem teraz w Polsce ale zjezdzam do Anglii. Czyli po drodze pare krajow. Dobrze by bylo jak by byla Polska ale nie musi. najwazniejsze to Niemcy, Hloandia, Belgia, Francja, UK

Kayu
14-04-2007, 23:01
No to dowolny PocketPC z GPSem, a z oprogramowania to w Twoim przypadku TomTom, lub przyjemniejsze wg. mnie iGO (iGO ostatnio otrzymało bardzo dokładne mapy Polski - takie same jak w GPMapa). Z tym że musiałbyś trochę przekroczyć budżet - pełny pakiet iGO to 900 zł, do tego cena sprzętu.

Damiano
14-04-2007, 23:06
widze kolego ze jestes w temacie. moze zucisz jakies linki z allegro na co zwrocic uwage. chodzi mi tez o parametry tego uzadzenia. jakie by byly najlepsze? jak predzej pisalem mapa polski az tak mnie nie interesuje, wiec budzet nie bedzie narazony :)) moze w przyszlosci dokupie szczegolowe mapy polski. ale na teraz musze miec naci ktora mie dobrze poprowadzi. dzieki kolego za pomoc. czekam na inne jescze sugestie. :beer: :beer:

Kayu
14-04-2007, 23:12
http://www.i-go.com/pl/index.php - mapy Europy Zachodniej - 600 zł.
Używany pocket z wbudowanym GPSem (może mieć problemy przy ogrzewanej przedniej szybie), np Acer N35 : http://www.allegro.pl/search.php?string=n35&category=28242&country=1