PDA

Zobacz pełną wersję : Witają Żary potrzebna popma wtryskowa lucas 1,8TD 1994



zaryjaro
27-06-2005, 23:46
Jestem na forum pierwszy raz i nie mam doświadczenia , ale do żeczy potrzebna jest pompa wtryskowa Lucas mój mondziak którego kupiłem pare dni temu z Reichu jest z roku 1994 ma turbinę i interkuler, przy kupnie słyczałem jakieś łożysko ale stawiałem na rolki lub napinacz paska no ale po wymianie pasków i reszty wyszło szydło z worka to na pewno pompa i jej łożyska tak chroboczą że słyczać z daleka jest coraz gożej ,żebym tylko dał radę dojechać do mechanika na wymianę tej nieszczęsnej bo naprawa regeneracia to koszt 1000zł a używka w granicach 300zł-500zł tylko właśnie tych używek nie mogę zlokalizować ,a teraz najważniejsze prośba do braci klubowej o jakieś namiary w mojej okolicy czyli ŻARY WOJEWÓDZTWO LUBUSKIE

fuel111
27-06-2005, 23:52
Uzupełnij profil i info w nim
:metal co do turbiny nie będzie łatwo tak w twojej okolicy znaleźć. W Polsce tak, czy to cię interesuje.? :metal

zaryjaro
27-06-2005, 23:58
Dzięki za szybki odzew co do pompy z poza moich okolic ,zawsze istnieje poczta lub kurier czekam na jakieś adresy i czy warto moją regenerować za taką kasę a co do uzupełnienia moich danych to się gubię w tej angielszczyżnie.

fuel111
28-06-2005, 00:05
To zależy od ciebie. Jeżeli chcesz trzymać MDO to regeneruj z gwarancją. Jeżeli traktujesz tylko prześciowo to daruj sobie i kup używkę. A w ogóle ile masz na to kasy? :beer:

zaryjaro
28-06-2005, 00:17
Bardzo trafne pytanie, prawde mówiąc się spłukałem ale autko przypadło do gustu mojej żonie i mi mam już dość zmian chce przy nim zostać kaski ostało sie jakieś 500zł. może znacie jakąś firmę tańszą która to regeneruje słyszałe że jest mało firm które to robią dobrze.

fuel111
28-06-2005, 00:25
Niestety za tą kasę kupisz tylko używaną turbinę :metal

zaryjaro
28-06-2005, 00:35