PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z wyciekiem w układzie wspomagania!



witacom
06-04-2005, 14:56
Witam na forum!!!
Jako posiadacz Mk1 (z 1993r. 1.6 16V) od dawna śledzę większość wątków ale bardzo rzadko zabieram głos w związku z tym, że w sprawach technicznych jestem laikiem a obsługa samochodu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju. Niestety dobre się skończyło i po prawie rocznej eksloatacji samochodu bez napraw trzeba podciągnąć rękawy. Mój problem polega na tym, że przy wymianie opon zauważyłem mały wyciek a po podniesieniu maski okazało się że płyn do wspomagania w zbiorniku wyrównawczym jest dobry centymentr poniżej minimum, przewody są bardzo "zroszone" aż do pompy wspomagania i wraz z nią.
Moje pytanie: co może być przyczyną wycieku i jakie koszty się z tym wiążą. Dodam że jestem przed własnym weselem i każdy wydatek muszę liczyć jak narazie jestem przed uzupełnieniem płynu.

Truszek
06-04-2005, 15:25
Witam na forum!!!
Jako posiadacz Mk1 (z 1993r. 1.6 16V) od dawna śledzę większość wątków ale bardzo rzadko zabieram głos w związku z tym, że w sprawach technicznych jestem laikiem a obsługa samochodu sprowadza się do sprawdzenia poziomu oleju. Niestety dobre się skończyło i po prawie rocznej eksloatacji samochodu bez napraw trzeba podciągnąć rękawy. Mój problem polega na tym, że przy wymianie opon zauważyłem mały wyciek a po podniesieniu maski okazało się że płyn do wspomagania w zbiorniku wyrównawczym jest dobry centymentr poniżej minimum, przewody są bardzo "zroszone" aż do pompy wspomagania i wraz z nią.
Moje pytanie: co może być przyczyną wycieku i jakie koszty się z tym wiążą. Dodam że jestem przed własnym weselem i każdy wydatek muszę liczyć jak narazie jestem przed uzupełnieniem płynu.