PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII]



basia
22-01-2011, 22:10
Cześć wszystkim! Jestem nowa, więc jeśli piszę gdzie nie trzeba, to sorka! Ja z prośbą o radę. Otóż noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś fajnego autka. Mondziak zawsze był moim marzeniem, ale ograniczały mnie finanse. Teraz jest to dla mnie cel bardziej osiągalny i poważnie się rozglądam za czymś ciekawym chociaż nie ukrywam, że byłoby fajnie znaleźć coś atrakcyjnego cenowo. Ale... no właśnie, ale zastanawiam się czy mondeo to auto dla mnie. Kto będzie wiedział lepiej niż Wy;)
Teraz jeżdżę mamową Fabią w sedanie, jestem kierowcą raczej spokojnym, znaczy się pedał gazu używam w stopniu umiarkowanym. Z racji tego, że studiuję poza domem, jeżdżę rzadko. Jeśli będę miała własne auto, to będzie jeździło w większości po mieście, trasy może co tydzień, co dwa tygodnie, po jakieś 120 km w dwie strony. Zależy mi na ekonomii jazdy, więc raczej chcę instalację gazową. Roczniki, raczej 2000-2001, w hatchback'u albo sedanie. Mam jednak obawy, bo wyczytałam że Mondeo mają problemy z blachą, ale za to zawieszenie jest dość fajne, co mnie bardzo kusi. Niektórzy odradzają mi duże auto, bo problemy z parkowaniem, i te sprawy.
Co sądzicie na ten temat? Spełnić swoje marzenia, czy dać sobie spokój i szukać czegoś mniejszego, z mniejszym silnikiem itd.
Pomóżcie, bo naprawdę nie wiem co robić ;)

kreml73
22-01-2011, 22:20
Spełnij marzenia :) ;)
I witaj w Klubie :metal:

olopomorskie
22-01-2011, 22:45
basiu mondziak fajna sprawa. jesli chodzi o to ze duze to nie sluchaj takich pierniczen, moja zona zawsze jezdzila malymi autami, posniej co auto to kombi a ostatnio multivan t5 (dosc juz spore auto) i mysle ze jakbym kupil jej jelcza z naczepa to ja bym musial pksem jezdzic! a marzenia trzeba spelniac, co twoje to twoje. pozdrawiam

norbi333
22-01-2011, 22:59
Spełnić swoje marzenia,
:bigok:

donpedro
23-01-2011, 03:30