PDA

Zobacz pełną wersję : Wyciek,szarpanie i stary olej...



Hahar
12-02-2011, 22:18
A wiec tak autko mam prawie 2 lata, z tym że stało rok.
Jeżdżę od ok 4 miesięcy jeszcze nie dawno olej był przeźroczysty żółty i szykowałem się do zmiany.W zeszłym tygodniu zauważyłem wyciek ze skrzyni-konkretnie przy okrągłym deklu na spodzie skrzyni.Dolałem oleju,troche przesadziłem przejechałem parę kilometrów i odciągłem nadmiar.
Jest brązowy,zapach coś jak stary smar.
Co do szarpania zawsze tak było i myślałem że ten typ tak ma-dopiero teraz wyczytałem że nie koniecznie.Poduszki wyglądają dobrze-znaczy guma jest od spodu nie wiem jak wygląda nowa.Szarpie na zimnej skrzyni jak wrzucę D albo R i to tak że samochód podskakuje-jak się rozgrzeje jest znacznie lepiej.

parę pytań:
-co się znajduje pod tym dekielkiem zabezpieczonym zegerem,i czy jak go wyjmę w celu uszczelnienia nie rozleci mim się pół skrzyni albo nie wyleci olej,i czym to uszczelnić-są jakieś uszczelki do tego??
-chce zmienić olej w przyszłym tygodniu jak tylko kurier go dowiezie,ale jak się stary zrobił brunatny to nie wiem czy już tarczki się nie uwaliły-ma ta zmiana sens??
-ma ktoś fotkę dobrej poduszki dla porównania??
-jaki jest orientacyjny koszt tarczek i wymiany??
-jest jakaś metoda na wymianę dynamiczna domowym sposobem??

Wiem że zawaliłem z tą wymianą ale nadal walczę ze smokami w baku...
Z góry dziękuje za każda radę. ;)

Zapomniałem napisać-przebieg to 139tys i raczej bez wymiany...:/

rodan555
12-02-2011, 23:13