PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Tarcze hamulcowe do wymiany, prosze o pomoc.



gdochu
24-06-2011, 23:47
Witam.

Tarcze w moim mondeo z przodu są do wymiany, ale mam problem, bo nie wiem jakie kupić, nie chce też inwestować nie wiadomo ile pieniędzy bo niestety fordzik nie jest pierwszej młodości i coraz bardziej pojawia się ruda , ale do rzeczy znalazłem na allegro coś takiego:

http://allegro.pl/oryg-kraft-tarcze-klocki-przod-ford-mondeo-mk1-mk2-i1681734732.html

Albo cos takiego, ale domyslam sie, ze jest to totalne dziadostwo..

http://allegro.pl/klocki-tarcze-przod-ford-mondeo-i-ii-93-00-hit-i1644161354.html

Tylko nie rozumiem dlaczego z wyjątkiem kół 15 calowych ? Bo właśnie takie posiadam...

rocznik 97, motor 1.8 benzyna, kombi, abs, brak czujników zużycia klocków.

Prosiłbym bardzo o pomoc , bo jestem zielony w temacie.

Mondekmk1
25-06-2011, 12:01
Moje zdanie jest takie ze na oponach i hamulcach sie nie oszczedza bo to jednak chodzi o nasze zycie. Ta druga pozycja to naprawde nie wiadomo co a znowu te Krafta to ponoc lubia sie czesto krzywic. Ale napewno sa lepsze niz ten drugi zestaw.

gdochu
25-06-2011, 12:20
Dzieki za opdpowiedź, a o co chodzi z tym, ze z wyjatkiem kół 15 calowych ? Bo nie rozumiem troche tego..

matrix27
25-06-2011, 14:49
do silnika 1.8 nie ma co zakladac jakis super tarcz i klockow bo az takich predkosci sie nie osiaga i nie trzeba tez tak hamowac- to takie moje zdanie.
ja podam na moim przykladzie: tez mam silnik 1.8 w benie.
jak kupilem mondeo to byly tarcze i klocki motorcrafta - hamowanie ok (ale drogie w kupnie), wiec jak sie zurzyly kupilem wersje budzetowa (mikoda nacinane i nawiercane) - dobre hamowanie (mozna kupic normalne tarcze z mikody bez nacinan i nawiercan) + do tego klocki hamulcowe ferodo premier.
jak sie tez zestaw zurzyl kupilem tarcze i klocki firmy ate zwykle.
Z tego co wiem to dobrymi i w miare przystepnymi cenowo sa klocki i tarcze firmy lukas, lub ferodo. Poszukaj w internecie cen.