PDA

Zobacz pełną wersję : [Duratec] Czujnik stanu płynu chlodzacego - cuda.



Rogaleskoo
28-10-2011, 23:53
Miałem pęknięty zbiornik płynu chłodzącego wiec kupiłem drugi używany z otworem na czujnik z 6V. Po wymianie zbiorniczka świeci mi się kontrolka płynu chłodzącego. Wymieniłem czujnik w nadziei że jest uszkodzony ale nadal świeci kontrolka. Rozebrałem stary czujnik , zwarłem go i kontrolka zgasła. Pomierzyłem nowy czujnik z użyciem magnesu i niby działa. Więc co nie ma w moim zbiorniczku magnesu od czujnika? Możliwe to?

rc23
29-10-2011, 00:06
pisałem kiedyś w howto ze nie wszystkie zbiorniki maja magnes :skromny:

Rogaleskoo
29-10-2011, 01:31
no to fajnie... ale jak poznać ten z magnesem od tego bez?

adaho
29-10-2011, 11:13
jak obrocisz do gory zbiornik z magnesem to bedzie go slychac jak sie cos przesowa z gory na dol i odwrotnie.... juz przerabialem u siebie ten temat...otwor na czujnik maja wszystkie a magnes tylko niektore :)

Rogaleskoo
29-10-2011, 12:01
Dzięki za informacje... trochę drogo ta nauka wychodzi...

Netoper
29-10-2011, 14:02
A jak nie ma magnesu to na jakiej zasadzie wtedy czujnik działa?

adaho
29-10-2011, 15:01
nie dziala (swieci ze jest brak plynu)........ :(

Rogaleskoo
29-10-2011, 20:55
Właśnie tak mam...

Netoper
29-10-2011, 21:12
nie dziala
A ten brak magnesu to fabrycznie się trafia (w zależności od wyposażenia ) czy magnes może spaść jakoś?

adaho
30-10-2011, 17:39
jest w wersjach z komputerem pokladowym

krzysiek32
30-10-2011, 18:06
zgadza się.tylko wersje z komputerem pokładowym,uboższe wersje nie będą miały takiego zbiorniczka.

Stasio1948
31-10-2011, 09:09
jest w wersjach z komputerem pokladowym
Może nie tyle z komputerem co z checkpanelem.Zbiorniczek z V6 jest identyczny jak z TD-dwa wejścia na cienkie węże od przodu u góry i jedno wyjście na gruby wąż d dołu.

Rogaleskoo
02-11-2011, 19:07
No dobra już mi ręce opadły dostałem kolejny zbiornik wyrównawczy... tym razem już 1/2 szczęścia było bo w paczce było słychać stukot pływaka do czujnika. Niestety całe szczęście prysło gdy zobaczyłem że zbiornik ma jeden cienki króciec i jeden gruby. Po co są w 2,5 V6 dwa króćce?

harnas1515
03-11-2011, 00:25
Po co są w 2,5 V6 dwa króćce?
Bo V6 musi mieć wszystkiego więcej. :hehe:

A na poważnie to nie sprawdzałem.
popatrz po przewodach.

maximilian13
03-11-2011, 02:08
jak zbiornik płynu chłodzącego jest już lekko zużyty to pływak sie zawiesza i świeci kontrolka na check panelu
można wypukać gorącą wodą i wylać cały szlam ale w używanych pomaga to na krotki czas
miałem tak że zawieszał się więc pozostało kupić nowy zbiornik z czarną górą no i oczywiście korek do kompletu