PDA

Zobacz pełną wersję : wymiana automatycznej skrzyni Mondeo mk3 2.5 V6 2004r



paul86
15-01-2012, 18:19
Witam. Mam możliwość kupna mondeo mk3 2.5l z grudnia 2004r. w atrakcyjnej cenie. W autku coś jest nie tak z automatyczną skrzynia biegów podobno rozgrzana nie załącza biegów dokładnie nie wiem o co tam chodzi znajomy mówi, że wymiana wyniesie mnie nie więcej jak 2.5tys mowa tu o wymianie na używkę po 70tys km. podobno taką znalazł. Ja niestety jestem zielony w tym temacie i proszę kogoś o poradę czy warto się tym autkiem zainteresować czy sobie odpuścić.

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedz( czas mnie goni bo trzeba zaliczkować auto a ja nie wiem co robić)

andrzejud
15-01-2012, 18:25
Myślę, że najważniejsze jest w jakim stanie jest cała reszta.
Sama skrzynia to nie problem chociaż ja osobiście mam nie najlepsze wspomnienia.
Tam jest 5 biegowa Jatco. Jak ja szukałem to ciężko było coś dorwać w rozsądnej cenie na podmianę bo większość była od dizli ale jeżeli udało się znaleźć za 2.5k to dobra cena. Ja płaciłem 2k za samo sterowanie z wymianą a za naprawę dałem ponad 7k:boshe:

paul86
15-01-2012, 18:53
Myślę, że najważniejsze jest w jakim stanie jest cała reszta.
Sama skrzynia to nie problem chociaż ja osobiście mam nie najlepsze wspomnienia.
Tam jest 5 biegowa Jatco. Jak ja szukałem to ciężko było coś dorwać w rozsądnej cenie na podmianę bo większość była od dizli ale jeżeli udało się znaleźć za 2.5k to dobra cena. Ja płaciłem 2k za samo sterowanie z wymianą a za naprawę dałem ponad 7k:boshe: