PDA

Zobacz pełną wersję : Zalewanie świec olejem



Pikus
02-05-2005, 00:16
Zalewa świece olejem.W czym leży problem?Olej wydostaje się na zewnątrz świec na 3 i 4 garze i przez to nie pali na wszystkie.Czyżby grubsza robota?
Proszę o pomoc i z góry dziękuję!!! :wall:

fuel111
02-05-2005, 08:17
A czy są one w ogóle dokręcone czy tylko włożone, a uszczelka pod pokrywą zaworów jest cała?

Pikus
02-05-2005, 13:03
Na pewno są dokręcone a olej ubywa.

Fredee
02-05-2005, 14:11
u mnie się skończyło zalewanie świec olejem po przykręceniu pokrywy zaworów na silikon wysokotemperaturowy..:)
POzdroffki

Pikus
02-05-2005, 18:05
Świece zalewa od środka, one po prostu nie palą

Fredee
02-05-2005, 18:51
aaaaaa to u mnie pryskało na zewnątrz...i tak zrzumiałem Twój post.. Moze uszczelniacze zaworowe? :banan: :bigok:

numerek
02-05-2005, 19:08
hmmm nie jestem mechanikiem ale z Twojego opisu wygląda sprawa tak :
olej ubywa ale nie widać wycieków
swiece sa nowe i mimo to nie palą -po wykręceniu są mokre od oleju
czy tak ?
podpowiedz jeszcze czy stracił na mocy i jakiego koloru jest dym z rurki ?

jesli stracił moc i chodzi nierówno a dym jest bialy ......nooooooooo to .....masz problem
tak na mój nos - popekane pierścienie na tlokach
jedź do warsztatu i sprawdź ciśnienie w cylindrach jesli to co mówię to różnica będzie widoczna

nie jest to tragedia choć koszt niemaly jesli bedziesz musial to zlecić
ja sam wymienialem tyle że nie w mondeo ale w skodzie
znajomy kupil sobie skode -ładna mówię wam ale po 2 tys km objaw jak u ciebie
jedna sobota i po sprawie :) kolega szczęśliwy -ja też bo na koniec bylo :beer: dużo :beer:
najdroższe z calego tego interesu to były uszczelki bo trza kupić wszystkie na caly silnik :(

Pikus
03-05-2005, 23:31
Ja również uważam że to mogą być pierścienie-zobaczymy. Dzięki za podpowiedzi!!! Pozdrawiam

specjalforce
05-05-2005, 23:27