+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38
  1. #1
    Niedzielny kierowca Awatar Dudek
    Imię
    Adrian
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Opis
    2002r.
    Od
    20 Mar 2012
    Mieszka w
    Tychy

    pomoc przy wyborze zestawu

    Witam
    Chodzi mi po głowie kupno CB. Jestem w tym temacie całkowicie zielony, CB trzymałem raz w ręku w ciężarówce u wujka i prosił bym was o jakąś poradę i opinię.
    Z racji, że jestem początkujący poszukuję jakiegoś budżetowego zestawu (do ok 300zł radio+antena).
    Antena magnesowa taka żeby zmieściła się bez problemu w bagażniku HB.
    Po głowie chodzi mi:
    - Uniden pro520xl z antenom Hustler IC-100 (zestaw w pchlim targu 220zł)
    - M Tech Legend I + antena Sirio ML-145 MAG (ML145) (zestaw za ok.300zł).
    Zastanawiam się tylko czy wsadzę do bagażnika antenę 1,5m...
    macie jakieś swoje typy co można złożyć za tą cenę? nie musi mieć mega powalającego zasięgu, najważniejsze żeby jakość nadawania i odbioru była na przyzwoitym poziomie.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Mistrz pobocza Awatar Mzzyku
    Imię
    Łukasz
    Model
    Foka
    Silnik
    1.8 TDCi 115KM
    Od
    21 Jun 2010
    Mieszka w
    Boronów
    Uniden 520XL jest jak najbardziej ok ... tylko ten model nie posiada homologacji...
    antena Sirio ML-145 to w swojej cenie chyba najlepsza magnesówka

    taki zestaw mam w samochodzie od kilku lat - najpierw w MK2, teraz w MK3 i złego słowa powiedzieć nie mogę.

  4. #3
    Niedzielny kierowca Awatar Dudek
    Imię
    Adrian
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Opis
    2002r.
    Od
    20 Mar 2012
    Mieszka w
    Tychy
    Wiem, że nie ma homolgacji i dlatego lekko się obawiam. Ponoć można z neta ściągnąć starą homologację, tylko czy to cokolwiek daje przy kontroli?

  5. #4
    rustin
    Gość