+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
Wątek: nie wkręca się na obroty
-
04-07-2014 20:41 #1
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
nie wkręca się na obroty
Witam mam problem ,a więc
Dzisiaj rano wyczyściłem przepustnice preparatem do tego przeznaczonym , nie odpinałem kostki ani linki gazu , w trakcie czyszczenia otwierałem ją recznie , po oczyszczeniu zmontowałem wszystko tak jak było . I teraz problem jest taki że w trakcie jazdy nie wchodzi na obroty pow.3 tys a nawet czasem ma trudności żeby wszedł na 2 tys, dzieje sie tak w trakcie jazdy. na biegu jaowym max4,5 tys i nagle sam zwalnia mimo wcisniętego gazu przy czym słychać chwilowe zassanie .Bardzo prosze o pomoc bo nie wiem co sie dzieje na komputerze po podłączeniu były dwa błędy ale zostały skasowane nic to nier pomogło dalej to samo . Silnik 2.0 duratec przebieg 2001tys
-
04-07-2014 20:41 # ADS
-
04-07-2014 20:47 #2
-
04-07-2014 21:22 #3
- Imię
- Tomaszek
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 90 KM
- Opis
- Zombii line, '02
- Od
- 11 Jul 2008
- Mieszka w
- Warszawa/Świdnik
Przeniosłem do właściwego działu
-
05-07-2014 00:27 #4
Coś podobnego miałem przy padniętej cewce.
-
05-07-2014 08:41 #5
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
Netoper;]Problemy zaczęły się po "czyszczeniu" przepustnicy, czy wcześniej?
Problem zaczął się robić po czyszczeniu, przedtem nic się nie działo takiego tylko obroty falowały teraz juz obroty są stabilne , co do błędów nie wiem nie powieeział mi mechanik bo jak się później okazało to był to uczeń i umiał tylko kasować błedy
---------- Post added at 08:38 ---------- Previous post was at 08:37 ----------
a jak sprawdzoć czy to cewka tak robi
---------- Post added at 08:41 ---------- Previous post was at 08:38 ----------
[QUOTE=NetoperProblemy zaczęły się po "czyszczeniu" przepustnicy, czy wcześniej?
Problem zaczął się robić po czyszczeniu, przedtem nic się nie działo takiego tylko obroty falowały teraz juz obroty są stabilne , co do błędów nie wiem nie powieeział mi mechanik bo jak się później okazało to był to uczeń i umiał tylko kasować błedyOstatnio edytowane przez Rafał ; 05-07-2014 o 08:40
-
05-07-2014 09:07 #6
- Imię
- Daniel
- Model
- MKII
- Silnik
- 2.0 130 KM
- Opis
- 97r sedan
- Od
- 05 Jun 2013
- Mieszka w
- Pionki k. Radomia
Sprawdzic czy to cewka można tylko podmieniając ją lub kupując nową. Ale cewka raczej by powodowała szarpanie. Samoadaptacja po czyszczeniu przepływki robiona?
był: mondek mk1 1.6 Pb/LPG IIgen, sedan, 93r. służył wiernie
był: mondek mk2 2.0 Pb/LPG STAG 200-4, habeta, 99r. służył wiernie
był: mondek mk2 1.8 Pb, sedan w cenie roweru + webasto służył wiernie
jest: mondek mk2 1.8 Pb/LPG KME Diego G3, hb
jest: mondek mk2 1.8 Pb/LPG Zenit, sedan
-
05-07-2014 09:45 #7
-
05-07-2014 09:59 #8
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
Jeżeli chodzi to wtyczki to żadna nie była odpinana, po montażu przepustnicy pojechałem skasować błędy,które się pojawiły (chceck) , o adaptacji mechanik nic nie powiedział. Teraz jechałem autem na zimnym silniku i wiecej niz 120 nie jechało , przy wcisnietym pedale gazu i obrotach ok 3000 jest uczucie jakby był odcinany dopływ paliwa....(?) Ciezko opisac to odczucie .
-
05-07-2014 13:38 #9
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
Dodam jeszce że czyściłem na podłączonym akui podłączoną kostką przy przepustnicy i w trakcie mycia jej to otwierałem tą klapke kilka razy do samego końca . Może to was jakoś na coś naprowadzi
-
05-07-2014 13:54 #10
-
06-07-2014 09:53 #11
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
wszystkie wtyczki siedzą dpbrze ,chociaz by dla tego że zadnaj nie odpinałem
-
06-07-2014 23:34 #12
Sprawdziłeś własnoręcznie? czy opierasz się tylko na tym przemyśleniu?
To że nie odpinałeś nie oznacz że coś nie nie narozrabiało jak przewody były ruszane.
Skoro problem wystąpił zaraz po czyszczeniu to trzeba szukać w rzeczach które są powiązane z przepustnicą, jak jesteś pewien przewodów to może podciśnienie gdzieś spadło jak wyciągałeś przepustnicę, może uszczelka pod przepustnicą nie trzyma.Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
-
07-07-2014 10:37 #13
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
No dzisaij za raz jeszcze raz zobaczę dokładnie i może zdemontuje ja jeszcze raz i zobaczę na uszczelkę jak wygląda
-
07-07-2014 11:20 #14
I weź tę przepustnicę wrzuć do jakiegoś pojemnika z benzyną i faktycznie ją wyczyść.
No i oblukaj dokładnie czy gdzieś podciśnienie nie spadło przy kolektorze.Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
-
23-07-2014 15:07 #15
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 145 KM
- Od
- 04 Jul 2014
- Mieszka w
- wrocław
Więc tak po dłuższej diagnozie tego auta okazuje się że jest coś nie tak z układem paliwowym to znaczy za niskie ciśnienie na listwie . Wymieniłem filtr paliwa i jest poprawa ale dalej nie jest dobrze dzisaj dałem pompe do sprawdzena jakie podaje ciśnienie . Bo ciśnienie było sprawdzane na listwie i było tak że do pewnego momętu obrotowego były 3 atmosfery po otwarciu gazu do końca ciśnienie spadło do 2 atmosfer i przy tym spadały obroty . Z tąd właśnie podejrzewam pompe . Czy dobre mam podejrzenia
Podobne wątki
-
[TDDi MKIII] Słabo wkręca sie na obroty
By djnoise in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 11Ostatni post / autor: 19-11-2012, 14:09 -
[TDDi MKIII] nie wkręca się na obroty
By Wojt-tg in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 22-06-2011, 18:41 -
[TD MkII] wkręca się na obroty do 4 tys. co jest?
By Kvojt in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 8Ostatni post / autor: 25-04-2009, 15:41 -
słabo wkręca się na obroty
By sidoreks in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 02-09-2006, 22:31