+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 12 z 17 PierwszyPierwszy ... 28910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 240 z 333
  1. #221
    TomekMK3
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez scooter606 Zobacz posta
    montaż demontaż pompy około 3-4 stówek :P btw Tomek oglądałem twoj film ostatni i masakra jak on ci dymi to silnik w moim stanie tak nie dymi nawet
    Stąd zaproszenie do serwisu osobiście dostałem :P

    Do tego ponoć mają być ciastka... kawa i dziewczyny
    Ostatnio edytowane przez TomekMK3 ; 03-05-2015 o 19:44

  2. # ADS
    Reklama
     

  3. #222
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez TomekMK3 Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez scooter606 Zobacz posta
    montaż demontaż pompy około 3-4 stówek :P btw Tomek oglądałem twoj film ostatni i masakra jak on ci dymi to silnik w moim stanie tak nie dymi nawet
    Stąd zaproszenie do serwisu osobiście dostałem :P

    Do tego ponoć mają być ciastka... kawa i dziewczyny
    no to nie ukrywam że trochę zazdro może i ja sie tam przejade
    Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 03-05-2015 o 19:55

  4. #223
    TomekMK3
    Gość
    he he jutro zadzwonię i pierwsze co to ustalę ile mam zabrać hajsu :P powoli zaczynam mieć dosyć... ale jeszcze resztki nadziei są...

  5. #224
    TomekMK3
    Gość
    Jednak serwis nie wymontuje pompy i wtrysków... zapraszają mnie z samymi wtryskami w celu sprawdzenia przelewów i stanu wtrysków.. dziś go podłączyłem pod kompa firmy delphi... pokazał głównie 3 błędy EGR-a, teraz pytanie czy uwalony egr może robić takie cyrki? podał coś z ciśnieniem pompa A czy coś takiego... parametry wtrysków podczas pracy silnika są w normie, wszystkie identyczne... dziś mu dałem po garach... 200km/h poszedł by więcej ale... u nas sarenki dreptają :P

  6. #225
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    EGR-a to wywal i zaślep najlepiej u mnie sprawy jeszcze bardziej sie skomplikowały bo okazało sie że jeszcze turbo jest do regeneracji wiec ogólnie sytuacja zaczyna być bardzo kosztowna

  7. #226
    Mistrz pobocza
    Imię
    Marcin
    Model
    D3
    Silnik
    4.2 V8 MPI
    Opis
    Wrum wrum
    Od
    11 May 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    EGRa wywalić się za bardzo nie da. Za to zaślepić już tak.
    Jakie masz objawy, że turbo niby do regeneracji? Luz na wirniku czy olejem leje?
    Escort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM

    Hominum causa omne ius constitutum sit

  8. #227
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Hunt Zobacz posta
    EGRa wywalić się za bardzo nie da. Za to zaślepić już tak.
    Jakie masz objawy, że turbo niby do regeneracji? Luz na wirniku czy olejem leje?
    luz na wirniku + olej + wyczyszczenie dolotu całego bo taki syf jest że szok + wyczyszczenie intercoolera bo od spodu aż cieknie wiec nieźle sie wje***** w auto
    Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 05-05-2015 o 13:30

  9. #228
    TomekMK3
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez scooter606 Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez Hunt Zobacz posta
    EGRa wywalić się za bardzo nie da. Za to zaślepić już tak.
    Jakie masz objawy, że turbo niby do regeneracji? Luz na wirniku czy olejem leje?
    luz na wirniku + olej + wyczyszczenie dolotu całego bo taki syf jest że szok + wyczyszczenie intercoolera bo od spodu aż cieknie wiec nieźle sie wje***** w auto
    Dawno go kupiłes ?

  10. #229
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    z 1,5 msc temu, i teraz nie wiem co mam robić czy czekać i go robić pod siebie czy sprzedać ale tak prawde mówiac to wcale nie chce sie pozbywać mojego autka a tak swoją drogą to można wywalić turbo na jakiś czas i jeździć do pracy i do domu ( jakieś 5-7 km ) ?
    Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 05-05-2015 o 15:28

  11. #230
    Mistrz pobocza
    Imię
    Marcin
    Model
    D3
    Silnik
    4.2 V8 MPI
    Opis
    Wrum wrum
    Od
    11 May 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Turbo zregenerujesz za ok 1000 zl z demontazem i montazem we Wro i dostaniesz 2 lata gwary na to.
    Komplet uszczelek pod kolektor i egr wyjdzie ok. 100. Wyczyscic mozesz sam, tylko z dzień Ci zejdzie.
    Jak jest sentymebt, to pieniądze sie nie liczą hehe
    Escort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM

    Hominum causa omne ius constitutum sit

  12. #231
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    musze to wszystko przemyślec bo generalnie z finansowego punktu widzenia wiekszego sensu to raczej nie ma ale z drugiej strony jak zrobie układ paliwowy i turbo to auto jeszcze troche pojeździ

  13. #232
    TomekMK3
    Gość
    Przemyśl dobrze... a nie to pchnij go i po temacie... cenę okazyjną i niech leci... a jak nie to na części i też Ci się zwróci..

    PS.
    Jak na razie sprężynki i błędów brak...
    Mondeo poddane mojemu osobistemu testowi... jak cieplutki to spokojnie do 2 tysi i 3 bieg... powyżej 2000 sandał na 3 biegu tak do 3000 i szybko 4 bieg co by obroty nie zeszły poniżej 2000 i but... sprężynki brak, w siedzenie wciska może to jakaś metoda silnik ma większe obroty i łatwiej mu się zebrać... :P

  14. #233
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    kurcze mam dylemat czy go opchnać i dołożyc te 4-5 tysiecy i nowszego kupić ( również MK3 ) czy zostawić i w niego pchać kase

  15. #234
    Kursant Awatar qndziu
    Imię
    Konrad
    Model
    Fiat Bravo
    Silnik
    1.4 T-jet 120 KM 2010
    Od
    01 Mar 2014
    Mieszka w
    Częstochowa
    Kupisz nowszego i możesz mieć to samo. Ja osobiście jakbym miał dokładać 4 czy 5 tysi, to już bym wolał tego zrobić na cacy i wiedzieć czym jeżdżę. Bo dołożysz, kupisz i możesz mieć tą samą sprawę, różnie to bywa. Ale nikt tutaj za ciebie decydował nie będzie, zrobisz jak będziesz uważał A propos, który masz rocznik tego mondzia?

  16. #235
    Pochłaniacz prostych Awatar ARTi
    Model
    2011 Titanium S
    Silnik
    DW10C 193PS/400Nm
    Od
    21 Sep 2007
    Mieszka w
    West-Vlaanderen Belgia
    Zależy jak reszta fury. Jeśli blacha super, wnętrze zadbane, ma fajny wypas i nie trzeba będzie od razu wymieniać dwumasy, sprzegła czy tam hamulców - to może warto zainwestować. Na sprzedaży też stracisz i nie wiadomo co znowu kupisz od mirka.

    Ciężki orzech
    Czarna Pantera Titanium S & Fiesta Titanium X 2017 Ecoboost PowerShift


  17. #236
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    rocznik 2004 dwumas i sprzegło jest wymienione poza tym do zrobienia mam tylne amortyzatory , wymiana hamulców przód i luz na kierownicy , rdza jest w jednym miejscu tylko i to niewielka ponadto mam dosyć fajne wyposażenie bo elektryczne składane i podświetlane lusterka , tempomat itp itd wnętrze tez jest w całkiem fajnym stanie
    tak moja dzidzia wygląda
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 05-05-2015 o 21:14

  18. #237
    Pochłaniacz prostych Awatar ARTi
    Model
    2011 Titanium S
    Silnik
    DW10C 193PS/400Nm
    Od
    21 Sep 2007
    Mieszka w
    West-Vlaanderen Belgia
    Wow jakie fotele Rzadkość

    Fajny, trudna decyzja Cię czeka.
    Czarna Pantera Titanium S & Fiesta Titanium X 2017 Ecoboost PowerShift


  19. #238
    Mistrz pobocza
    Imię
    Marcin
    Model
    D3
    Silnik
    4.2 V8 MPI
    Opis
    Wrum wrum
    Od
    11 May 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Też mam takie fotele. Ale widzd, że podgrzewanie gdzieś wcieło
    Luz na kierownocy to magiel do regeneracji..czyli kolejne 1000zl mniej
    Escort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM

    Hominum causa omne ius constitutum sit

  20. #239
    Kursant Awatar scooter606
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Od
    31 Mar 2015
    Mieszka w
    Wrocław
    aa ogrzewanie foteli mi nie potrzebne czym grozi długa jazda bez wymiany magla ?

  21. #240
    TomekMK3
    Gość
    Wyczytałem dziś coś takiego:

    Niebiesko-białe spaliny spowodowane są najczęściej niespalaniem się całego paliwa, przedostaje się ono do kolektora wydechowego, gdzie w podwyższonej temperaturze i w atmosferze ubogiej w tlen smaży się, rozkładając się na różne pochodne związki chemiczne. Czuć ostry, nieprzyjemny, "chemiczny" zapach.
    Przyczyną jest głównie lanie wtryskiwaczy (nie mylić z przelewaniem), za późny wtrysk (w tdci raczej niemożliwe) i za duża dawka (na zimnym silniku dawka jest zwiększona, silnik pracuje na innej mapie).

    Moim zdaniem zajmij się:
    - wymianą końcówek rozpylaczy we wtryskiwaczach,
    - w drugiej kolejności sprawdzeniem świec żarowych.

    Dymi na niebiesko jak go odpalę ok 10 15 sekund... po czym przestaje... jak go odpaliłem rano po 6 to tylko chwilkę dymił i przestał... po pracy o 18 wsiadłem i zapaliłem... akurat auto tak stało, że słońce padało na kraweżnik i widziałem zachowanie... puszcza dym tak jak by przerywając chwilę i za chwilę przestaje...

    -uszczelniacze zaworów wymienione
    -pompa
    -wtryski
    -olej
    -filtry
    -uszczelniona miska olejowa
    Dodam, że auto ma dobre przyspieszenie... sprężynki brak, błędów brak...
    Hm... coś mnie trafi... ktoś powie, że diesel zawsze zadymi po postoju... ale aż tak, że siwo za autem...?
    Fakt faktem, jest to chwilowe, jak złapie temp to od razu spokój... nawet tzw bączka czarnego nie puści podczas konkretnego buta i przyspieszenia...
    Jakieś rady...

Podobne wątki

  1. [TDCi MKIII] Brak mocy i mrugająca sprężynka
    By Piotrek69 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-02-2011, 20:24
  2. [TDCi MKIII] mrugająca kontrolka świec sprężynka
    By Matiu2006 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 30-11-2010, 09:26
  3. [TDCi MKIII] mrugająca sprężynka po naprawie
    By nikko7 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 16:22
  4. [TDCi MKIII] mrugająca sprężynka od św.żarowych,spadek mocy
    By rumi971 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-12-2009, 22:01
  5. [TDCi MKIII] [TDCI]MKIII Utrata mocy na 3-5 biegu - mrugająca sprężynka
    By tere1 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 06-08-2009, 16:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów