+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 221 do 240 z 333
-
03-05-2015 19:12 #221TomekMK3Gość
-
03-05-2015 19:12 # ADSReklama
-
03-05-2015 19:55 #222
-
03-05-2015 21:33 #223TomekMK3Gość
he he jutro zadzwonię i pierwsze co to ustalę ile mam zabrać hajsu :P powoli zaczynam mieć dosyć... ale jeszcze resztki nadziei są...
-
04-05-2015 21:01 #224TomekMK3Gość
Jednak serwis nie wymontuje pompy i wtrysków... zapraszają mnie z samymi wtryskami w celu sprawdzenia przelewów i stanu wtrysków.. dziś go podłączyłem pod kompa firmy delphi... pokazał głównie 3 błędy EGR-a, teraz pytanie czy uwalony egr może robić takie cyrki? podał coś z ciśnieniem pompa A czy coś takiego... parametry wtrysków podczas pracy silnika są w normie, wszystkie identyczne... dziś mu dałem po garach... 200km/h poszedł by więcej ale... u nas sarenki dreptają :P
-
05-05-2015 02:52 #225
EGR-a to wywal i zaślep najlepiej u mnie sprawy jeszcze bardziej sie skomplikowały bo okazało sie że jeszcze turbo jest do regeneracji wiec ogólnie sytuacja zaczyna być bardzo kosztowna
-
05-05-2015 06:49 #226
- Imię
- Marcin
- Model
- D3
- Silnik
- 4.2 V8 MPI
- Opis
- Wrum wrum
- Od
- 11 May 2013
- Mieszka w
- Wrocław
EGRa wywalić się za bardzo nie da. Za to zaślepić już tak.
Jakie masz objawy, że turbo niby do regeneracji? Luz na wirniku czy olejem leje?Escort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM
Hominum causa omne ius constitutum sit
-
05-05-2015 13:23 #227
-
05-05-2015 15:23 #228
-
05-05-2015 15:24 #229
z 1,5 msc temu, i teraz nie wiem co mam robić czy czekać i go robić pod siebie czy sprzedać ale tak prawde mówiac to wcale nie chce sie pozbywać mojego autka a tak swoją drogą to można wywalić turbo na jakiś czas i jeździć do pracy i do domu ( jakieś 5-7 km ) ?
Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 05-05-2015 o 15:28
-
05-05-2015 15:29 #230
- Imię
- Marcin
- Model
- D3
- Silnik
- 4.2 V8 MPI
- Opis
- Wrum wrum
- Od
- 11 May 2013
- Mieszka w
- Wrocław
Turbo zregenerujesz za ok 1000 zl z demontazem i montazem we Wro i dostaniesz 2 lata gwary na to.
Komplet uszczelek pod kolektor i egr wyjdzie ok. 100. Wyczyscic mozesz sam, tylko z dzień Ci zejdzie.
Jak jest sentymebt, to pieniądze sie nie liczą heheEscort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM
Hominum causa omne ius constitutum sit
-
05-05-2015 15:34 #231
musze to wszystko przemyślec bo generalnie z finansowego punktu widzenia wiekszego sensu to raczej nie ma ale z drugiej strony jak zrobie układ paliwowy i turbo to auto jeszcze troche pojeździ
-
05-05-2015 17:50 #232TomekMK3Gość
Przemyśl dobrze... a nie to pchnij go i po temacie... cenę okazyjną i niech leci... a jak nie to na części i też Ci się zwróci..
PS.
Jak na razie sprężynki i błędów brak...
Mondeo poddane mojemu osobistemu testowi... jak cieplutki to spokojnie do 2 tysi i 3 bieg... powyżej 2000 sandał na 3 biegu tak do 3000 i szybko 4 bieg co by obroty nie zeszły poniżej 2000 i but... sprężynki brak, w siedzenie wciska może to jakaś metoda silnik ma większe obroty i łatwiej mu się zebrać... :P
-
05-05-2015 20:02 #233
kurcze mam dylemat czy go opchnać i dołożyc te 4-5 tysiecy i nowszego kupić ( również MK3 ) czy zostawić i w niego pchać kase
-
05-05-2015 20:07 #234
- Imię
- Konrad
- Model
- Fiat Bravo
- Silnik
- 1.4 T-jet 120 KM 2010
- Od
- 01 Mar 2014
- Mieszka w
- Częstochowa
Kupisz nowszego i możesz mieć to samo. Ja osobiście jakbym miał dokładać 4 czy 5 tysi, to już bym wolał tego zrobić na cacy i wiedzieć czym jeżdżę. Bo dołożysz, kupisz i możesz mieć tą samą sprawę, różnie to bywa. Ale nikt tutaj za ciebie decydował nie będzie, zrobisz jak będziesz uważał A propos, który masz rocznik tego mondzia?
-
05-05-2015 20:49 #235
- Model
- 2011 Titanium S
- Silnik
- DW10C 193PS/400Nm
- Od
- 21 Sep 2007
- Mieszka w
- West-Vlaanderen Belgia
Zależy jak reszta fury. Jeśli blacha super, wnętrze zadbane, ma fajny wypas i nie trzeba będzie od razu wymieniać dwumasy, sprzegła czy tam hamulców - to może warto zainwestować. Na sprzedaży też stracisz i nie wiadomo co znowu kupisz od mirka.
Ciężki orzechCzarna Pantera Titanium S & Fiesta Titanium X 2017 Ecoboost PowerShift
-
05-05-2015 21:10 #236
rocznik 2004 dwumas i sprzegło jest wymienione poza tym do zrobienia mam tylne amortyzatory , wymiana hamulców przód i luz na kierownicy , rdza jest w jednym miejscu tylko i to niewielka ponadto mam dosyć fajne wyposażenie bo elektryczne składane i podświetlane lusterka , tempomat itp itd wnętrze tez jest w całkiem fajnym stanie
tak moja dzidzia wygląda
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]Ostatnio edytowane przez scooter606 ; 05-05-2015 o 21:14
-
05-05-2015 21:45 #237
- Model
- 2011 Titanium S
- Silnik
- DW10C 193PS/400Nm
- Od
- 21 Sep 2007
- Mieszka w
- West-Vlaanderen Belgia
Wow jakie fotele Rzadkość
Fajny, trudna decyzja Cię czeka.Czarna Pantera Titanium S & Fiesta Titanium X 2017 Ecoboost PowerShift
-
05-05-2015 23:45 #238
- Imię
- Marcin
- Model
- D3
- Silnik
- 4.2 V8 MPI
- Opis
- Wrum wrum
- Od
- 11 May 2013
- Mieszka w
- Wrocław
Też mam takie fotele. Ale widzd, że podgrzewanie gdzieś wcieło
Luz na kierownocy to magiel do regeneracji..czyli kolejne 1000zl mniejEscort '99 1.6 16V -> ST200 HB '00 -> mk3 '04 2.0TDCi 130km - > A8 4.2 V8 quattro MPI 335KM
Hominum causa omne ius constitutum sit
-
06-05-2015 00:10 #239
aa ogrzewanie foteli mi nie potrzebne czym grozi długa jazda bez wymiany magla ?
-
11-05-2015 21:39 #240TomekMK3Gość
Wyczytałem dziś coś takiego:
Niebiesko-białe spaliny spowodowane są najczęściej niespalaniem się całego paliwa, przedostaje się ono do kolektora wydechowego, gdzie w podwyższonej temperaturze i w atmosferze ubogiej w tlen smaży się, rozkładając się na różne pochodne związki chemiczne. Czuć ostry, nieprzyjemny, "chemiczny" zapach.
Przyczyną jest głównie lanie wtryskiwaczy (nie mylić z przelewaniem), za późny wtrysk (w tdci raczej niemożliwe) i za duża dawka (na zimnym silniku dawka jest zwiększona, silnik pracuje na innej mapie).
Moim zdaniem zajmij się:
- wymianą końcówek rozpylaczy we wtryskiwaczach,
- w drugiej kolejności sprawdzeniem świec żarowych.
Dymi na niebiesko jak go odpalę ok 10 15 sekund... po czym przestaje... jak go odpaliłem rano po 6 to tylko chwilkę dymił i przestał... po pracy o 18 wsiadłem i zapaliłem... akurat auto tak stało, że słońce padało na kraweżnik i widziałem zachowanie... puszcza dym tak jak by przerywając chwilę i za chwilę przestaje...
-uszczelniacze zaworów wymienione
-pompa
-wtryski
-olej
-filtry
-uszczelniona miska olejowa
Dodam, że auto ma dobre przyspieszenie... sprężynki brak, błędów brak...
Hm... coś mnie trafi... ktoś powie, że diesel zawsze zadymi po postoju... ale aż tak, że siwo za autem...?
Fakt faktem, jest to chwilowe, jak złapie temp to od razu spokój... nawet tzw bączka czarnego nie puści podczas konkretnego buta i przyspieszenia...
Jakieś rady...
Podobne wątki
-
[TDCi MKIII] Brak mocy i mrugająca sprężynka
By Piotrek69 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 12Ostatni post / autor: 28-02-2011, 20:24 -
[TDCi MKIII] mrugająca kontrolka świec sprężynka
By Matiu2006 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 71Ostatni post / autor: 30-11-2010, 09:26 -
[TDCi MKIII] mrugająca sprężynka po naprawie
By nikko7 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 12Ostatni post / autor: 13-07-2010, 16:22 -
[TDCi MKIII] mrugająca sprężynka od św.żarowych,spadek mocy
By rumi971 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 14-12-2009, 22:01 -
[TDCi MKIII] [TDCI]MKIII Utrata mocy na 3-5 biegu - mrugająca sprężynka
By tere1 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 17Ostatni post / autor: 06-08-2009, 16:41