+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
Wątek: brak mocy
-
26-10-2006 21:16 #1
- Od
- 18 Aug 2006
- Mieszka w
- Sandomierz
[MkIII] brak mocy
Mam problem 1.8 TD 1996/97 brak mocy silnik ciagnie do jakiś 2700 obr. Potem już koniec. Booster czysciłem zaczoł tylko mniej kopcić.Filtry wymienione. Silnik oleju nie bierze od wymiany do wymiany stan. Turbo delikatnie gwizda prawie niesłyszalnie. Może miał ktos podobny problem.
-
26-10-2006 21:16 # ADS
-
27-10-2006 09:04 #2
- Imię
- Bogusław
- Opis
- Mondeo MKIII 2.0 TDDI
- Od
- 20 Oct 2005
- Mieszka w
- Nowy Dwór Mazowiecki
Hejka, nie pomogę z diagnozą ale wypadałoby żeby temat postu nie dotyczył MKIII skoro masz MKI. Wtedy łątwiej będzie Ci pomóc.
PozdrawiamConan MKIII 2.0 TDDI 115KM Kombi, CB TTI 880 + Midland 145, HTC TYTNII + AutoMapa; Focus II 1.6 TDCi; HTC DesireHD + AutoMapa
-
27-10-2006 09:12 #3
- Opis
- Octavia II kombi 1,6 LPG <=> Lanos hb 1,4 Pb
- Od
- 09 May 2006
- Mieszka w
- WA i WGM
spalanie w normie? booster NA PEWNO chodzi? bo objawy, które opisujesz są baaardzo podobne do do padaki boostera... napisz czy tak jest od kiedy kupiłeś auto czy może stało się to niedawno-nagle. Sprawdź czy wężyk idący do boostera jest cały (są dwa odcinki gumowe i jeden metalowy po środku) i czy z tego wężyka dmucha powietrze sprawdź też regulację boostera - wykręcanie śruby przyspiesza jego otwarcie a wkręcanie opóźnia. Czy auto kopci?
Bartek
Było Mondeo Mk2 1,8 TD kombi
Jest Octavia II 1,6 kombi LPG
Jest Lanos 1,4 Pb
-
27-10-2006 13:35 #4
- Od
- 15 Aug 2006
- Mieszka w
- Warszawa-Ursus
tyz mialem ten problem, tyle ze u mnie wyczyszczenie boostera dalo rezultat coprawda niewielki ale jak zacząlem się bawić jego regulacją to już bylo znacznie lepiej i teraz jest okiej mam kopniaczka w granicach 2500rpm
bartek.
powerd by diesel
niestety rozbity mk1 (na zawsze w sercu)
teraz koncern vw&audi
-
28-10-2006 19:03 #5
- Od
- 18 Aug 2006
- Mieszka w
- Sandomierz
próbowałem boostera przeczyściłem ale może żle ustawiłem wkrecając srubke. wcześniej przed boosterem dymił bardzo jak depnołem do dechy pedał ale teraz juz nie, troszkę zadymi na początku ale niewiele. Ciagnie do około 2700 na piatym biegu i dalej juz prawie wogóle sie nierozpedza nie dymi ani na czarno ani na biało odpala też naraie dobrze mimo że silniczek wspomagania obrotów niedziała.Na początku jak go kupiłem to szedł bezproblemu teraz od jakis 3 miesięcy lipa i to dośc nagle.
-
28-10-2006 20:13 #6
Turbo pada?? ale pewnie się myle.
Postrach owadów
-------------------
ONLY DIESEL
-
01-11-2006 19:33 #7
- Od
- 18 Aug 2006
- Mieszka w
- Sandomierz
Dzięki koledze BS pokjręciłem troszkę śrubka na boosterze i faktycznie jakby koni przybyło teraz chodzi jak złoto troszke jeszcze kopci jak bardziej depne ale podjade do zakładu i tam powinni wyregulować dokładniej
-
01-11-2006 20:00 #8
Ja bym się tym przykopceniem nie martwił, mój też puści bąka jak się go depnie mocniej, chyba że twój kopci jak rodowity STAR to juz inna bajka.
-
09-08-2015 18:55 #9
- Model
- Mondeo
- Silnik
- 1.8 TD 90 KM
- Od
- 22 Feb 2014
- Mieszka w
- Śrem
Ja się podłącze do tematu, bo już próbowałem wszystkiego. Brak mocy, ale nie wiem czym spowodowany. Auto skacze po obrotach mianowicie- raz ma 750 obr/min, a raz jakby był na ssaniu 1000-1100 obr/min. Do tego dochodzi całkowite zamulenie przy wduszeniu pedału gazu do oporu, przyspieszam na pół wciśniętym pedale. Membranki wymienione przy boosterze były, turbo było sprawdzane jest w porządku już nie mam pomysłu na mojego ropniaka ;/ A zachwalają niezawodność 1,8 TD Endura. Czy ktoś jest w stanie zdiagnozować problem lub/i dać namiar na dobrego mechanika Śrem-Mosina-Poznań? Spalanie jest na poziomie 7-8 litrów ON. Ciśnienie na tłokach w normie, normalnie nie wiem co robić, bo wszystko wskazuje na awarię pompy wtryskowej.
Ostatnio edytowane przez kendex ; 09-08-2015 o 19:04 Powód: Treść ważna dla posta.
-
10-08-2015 00:53 #10
- Imię
- Karol
- Model
- MKII
- Silnik
- 1.8 TD 90 KM
- Opis
- Mondeo MkII Ghia 1.8TD sedan 99r
- Od
- 16 Oct 2009
- Mieszka w
- Trzebinia
Kolego darsan a ile ci teraz wystaje śruby od regulacji poza nakrętkę kontrującą ?
-
10-08-2015 02:04 #11
- Imię
- Maciek
- Model
- było 2xMK1 HB & MK2TD kombi
- Silnik
- 1,8 TD 90KM&1,8 115KM+gaz
- Opis
- Panther Black '98 & Citrine Geel '93 RS
- Od
- 21 Apr 2009
- Mieszka w
- Nowa Sól - lubuskie
kolega darsan logował się ostatnio w 2007r wiec pytanie jest zbędne, wystarczy dobrze czytać , kolego @kendex sprawdź czy korektor kąta tryka-bo u mnie w td 88KM takie nierówne obroty były jak kabelek jeden od niego okazał się urwany-po zrobieniu kabelka zaczął pracować równo, co do słabej reakcji na pedał gazu, sprawdź wężyk od boostera do turbo czy szczelny i wykręć śrubke od regulacji boostera o pół obrotu i zobacz czy lepiej -może ktoś po wymianie membran nie ustawił tego dobrze, bo o czystości filtra powietrza czy paliwa - zakładam że nie masz staroci i zasyfionych?
było -Team Mondeo- Citrine Geel RS 93' , Mondeo MK1 td hb, MK2 kombi td, jest Fokus mk2 lift sedan 2,0TDCI 136KM-GHIA full
-
10-08-2015 20:03 #12
- Model
- Mondeo
- Silnik
- 1.8 TD 90 KM
- Od
- 22 Feb 2014
- Mieszka w
- Śrem
@ratmed24
Filtr paliwa i powietrza nówki 500 km temu wymiana oleju plus wszystkie filtry łącznie z kabinowym(bo to już była 3 wymiana oleju od ostatniego jego wymienienia-uznałem, że to już czas). Kable wychodzące od pompy w porządku, wężyk od boostera uwalony na czarno jakby olejem.Ostatnio edytowane przez kendex ; 10-08-2015 o 20:07
-
10-08-2015 21:00 #13
- Model
- ZK
- Silnik
- 125
- Od
- 05 Jan 2014
- Mieszka w
- Szczecin
J.w. sprawdź oba wężyki http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przew...deo-1.8TD/1092 muszą być szczelne.
-
30-08-2015 19:07 #14
- Model
- Mondeo
- Silnik
- 1.8 TD 90 KM
- Od
- 22 Feb 2014
- Mieszka w
- Śrem
Sprawa rozwiązana.
Dziękuje panowie za wszystkie odpowiedzi. Diagnoza mnie niestety nie pocieszyła, bo pompa padła. Została poddana regeneracji, chociaż i tak idzie on na sprzedaż. Dziękuję wam bardzo
-
31-08-2015 08:23 #15
- Imię
- Marek
- Model
- MKI
- Silnik
- 1.6 88 KM
- Opis
- Ford Mondeo III 2.0 DI 16V
- Od
- 16 Oct 2012
- Mieszka w
- Marki
A może coś nie tak z przepustnicą? Raczej małoprawdopodobne, ale należałoby to wykluczyć.
-
31-08-2015 13:30 #16
- Imię
- Maciek
- Model
- było 2xMK1 HB & MK2TD kombi
- Silnik
- 1,8 TD 90KM&1,8 115KM+gaz
- Opis
- Panther Black '98 & Citrine Geel '93 RS
- Od
- 21 Apr 2009
- Mieszka w
- Nowa Sól - lubuskie
przepustnica w mk1 td?
było -Team Mondeo- Citrine Geel RS 93' , Mondeo MK1 td hb, MK2 kombi td, jest Fokus mk2 lift sedan 2,0TDCI 136KM-GHIA full
Podobne wątki
-
[TDCi MKIII] Brak Przepływomierza Mondeo mk2 2,0 TDCI czy to normalne brak mocy
By manieeek2 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 05-12-2013, 03:10 -
[TDCi MKIII] Brak mocy, brak wskazania temperatury, kontrolka silnika
By mizer82 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 16-09-2013, 02:47 -
[Duratec] brak mocy, duże spalanie, brak wolnych obrotów
By tokarszczak in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 12-02-2012, 17:49 -
[TDCi MKIII] brak mocy + migająca kontrolka + brak komunikacji
By kanak in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 21Ostatni post / autor: 08-11-2010, 01:00 -
Brak mocy, brak przyśpieszenia
By rennis in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 8Ostatni post / autor: 18-09-2007, 13:31