+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 148
-
19-05-2016 00:51 #101
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Miałem "wenę twórczą" - zdemontowałem dźwigienki,zweryfikowałem i ....... dwie do wymiany.kolejne dwie - właściwie można...a jeszcze dwie... ? ....mam mieszane uczucia - niby nie są twarde na mur,ale jednak luzik mają...
Muszę się "przespać"z tematem.....pospiechu nie ma.więc za jakiś czas "coś " się zrobi.
Odgłosy mam jak na filmikach w temacie,ale nie robię "dymu".....bo po co ??.
Z tym da się żyć,chociaż komfort cierpiPozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
19-05-2016 00:51 # ADS
-
19-05-2016 18:58 #102
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
Ceny nowych zaporowe pozostaje kupować używki. Auta mają swoje lata nie ma się więc czemu dziwić
Wysłane z mojego HTC Desire 510Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
20-05-2016 02:47 #103
- Opis
- Mondeo MKIII 2.0 TDDI
- Od
- 09 Jul 2010
- Mieszka w
- Bytom
Jak komus nie specjalnie pomoglo to sprawdzie w jakim stanie sa krzywki walkow rozrzadu.
Uszkodzony popychacz (powoli) usmierca krzywke.
-
20-05-2016 19:33 #104
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Problem w tym,ze to trzeba "wziąć do łapki"
Mnie się "udało" i u mechanika dysponującemu częściami używanymi (skupuje rozbitki,"angole" na części i co się nie nadaje - na złom) i złożyłem sobie jeden wałek (pojedynczo dźwigienek sprzedać nie chciał) z trzech.
Wymieniłem i jest lepiej.....nie idealnie,ale jednak.
Może się uda coś jeszcze pomieszać przy drugim wałku - z dwóch zrobić jeden.
Ale jedno pytanie z ciekawości.
Dlaczego popychacze dźwigienek są różne?
dźwigienki.jpg
W moim silniku były obydwa rodzaje popychaczy - w dźwigienkach krótkich typ 2 a w długich -1.
Wszystkie dźwigienki z których kompletowałem "swój" wałek miały typ 1.Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 20-05-2016 o 19:34
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
20-05-2016 19:51 #105
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDCi 130 KM
- Od
- 15 Apr 2014
- Mieszka w
- Gliwice
Pierwszy raz widze typ 2 dźwigienek.
-
20-05-2016 20:32 #106
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Ha Ford to kopalnia tajemnic
W pierwszym momencie jak przeglądałem net w poszukiwaniach pomyślałem że "stary""nowy" typ.
Niby logiczne - popychacz "płaski" (1) na zaworze przesuwa się.Typ 1 ma "główkę pływającą"a to pozwala na stały kontakt z trzonkiem zaworu.......ale po demontażu w moim silniku - obydwa typy!.....i o co lotto?
Czyżby inne trzonki zaworów?
Trzeba poszukać "u wujka google" zeby nie narobić sobie bałaganu - kto wie?Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
20-05-2016 22:00 #107
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
No to zabiles mi klina
Wysłane z mojego HTC Desire 510Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
20-05-2016 22:12 #108
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Człek sie uczy całe życie......i tak "głąb" hehehe
To dowodzi jak niewiele wiemy o swoich bolidachOstatnio edytowane przez CzarekJ ; 20-05-2016 o 22:14
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
21-05-2016 01:55 #109
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
Ale z każdym dniem coraz więcej
Wysłane z mojego HTC Desire 510Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
21-05-2016 19:26 #110
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Oczywiście regularnie odwiedzając forum MKP
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
22-05-2016 17:05 #111
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
CzarekJ rozgryzłeś tajemnicę dźwigienek? Były jakoś usystematyzowane np jedne na ssących drugie na wydechowych, albo jeden rodzaj na krótkich drugi na długich? a może loteria?
Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
22-05-2016 20:43 #112
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Niestety nie.
Były....były....napisałem pod fotką
Ale przychodzi mi do głowy ,że może wcześniej krótkie były wymieniane i może to jakieś zamienniki słabej jakości,bo tylko te mi "podpadały"
Te "wahliwe" są sztywne "na mur" - zero luzu.
Trzeba je obejrzeć czy czasem nie mają jakichś sygnatur.Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
22-05-2016 21:06 #113
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
Montowane w fabryce będą miały na bank logo forda, jak były wymieniane to nie koniecznie. Może będzie znaczek z rokiem produkcji tak jak na poduszkach.
Spojrzałem na zdjęcie i długa dźwigienka ma typowe oznaczenie daty produkcji taki okrągły znaczek, natomiast krótka nie ma tego znaczka, sprawdź z drugiej strony.Ostatnio edytowane przez steell ; 22-05-2016 o 21:08
Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
22-05-2016 22:34 #114
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
nie poszło...
Coś się....
i skad ta miniatura?Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 22-05-2016 o 22:55
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
22-05-2016 23:08 #115
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Jeszcze raz.
Logo nie mają,ale te "okrągłe" są na długich.
Będę próbował przełożyć same popychacze.
Chyba się da skoro znalazłem oferty sprzedaży samych popychaczy....chociaż raczej zamienników (te "płaskie")
Porobiłem foty
Ale mam problem z dołączeniem....cos sie rypiePozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
23-05-2016 09:19 #116
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
No i udało się.Co do przekładania samej "hydrauliki" - zastanawiam się czy nie będzie problemu z umiejscowieniem odpływu oleju z popychaczy.I jeszcze jedno - na popychaczach "stałych" widać wyraźne ślady współpracy z trzonkiem zaworu - na "wahliwych" - zero.Ale znalazłem ofertę (z przed 3 lat co prawda) kompletu dźwigienek - więc nie muszą to być zamienniki.Foto z oferty
.DSC01561.jpg DSC01563.jpgOstatnio edytowane przez CzarekJ ; 23-05-2016 o 10:09
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
23-05-2016 14:13 #117
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
Na tym obrazku na krótkiej dźwigience widać opis, jak będziesz miał je w ręku to napisz co tam pisze
Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
24-05-2016 11:10 #118
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
03901AE-na wszystkich.
Jest to nadruk tuszem-bardzo szybko się zmywa-wystarczy lekko dotknąć palcem i już po nim....
Na długich jest odlew:
Czy to zakodowane daty?.....być może chociaż auto wyprodukowane 27-03-2001.
Nie bardzo pasuje,chyba że miał jakąś akcję serwisową w okresie gwarancji i zamontowano krótkie dźwigienki z 39 tygodnia 2001 r.
Ale co oznacza "99" odlane na długich?
Może ktoś da radę rozwiązać zagadkę.......na razie "kombinuję",czy da się przełożyć samą hydraulikę.
Wymontować się da,tylko czy powtórny montaż nic nie uszkodzi,czy będą pasowały w innej dźwigience (różnica w hydraulice dźwigienki i smarowaniu trzonka zaworu w miejscu styku z popychaczem) i czy po takim zabiegu będzie to w ogóle działać.
Pewnie się nie dowiem puki nie zrobię....Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
24-05-2016 13:33 #119
- Imię
- Andrzej
- Model
- Fusion USA
- Silnik
- 1.5 EcoBoost 182KM
- Od
- 02 May 2008
- Mieszka w
- Strzelce Opolskie
99 to chyba rok produkcji, te dzwigienki są wykorzystywana chyba też w innych silnikach. Ja mam na poduszce oznaczenie 06 a auto dawca było z 2007 roku
Co do montażu to są dostępne w serwisie nowe więc pewnie da się je wymieniać pojedynczo
Wysłane z mojego HTC Desire 510Ostatnio edytowane przez steell ; 24-05-2016 o 13:35
Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
Fusion mk2
-
25-05-2016 00:46 #120
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
Podobne wątki
-
[Duratec] Wymiana popychaczy V6
By jaromen70 in forum Silnik - Duratec V6Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 18-02-2020, 11:31 -
[TDCi MKIII] Wymiana popychaczy hydraulicznych ???
By kosma71 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 13-07-2012, 12:50 -
[Zetec] wymiana popychaczy
By albercik in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 15Ostatni post / autor: 22-06-2012, 10:58 -
[Zetec] WYmiana hydro popychaczy.
By Dawid1992 in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 11Ostatni post / autor: 31-03-2012, 20:17 -
[Zetec]Wymiana popychaczy
By Titus in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCIOdpowiedzi: 10Ostatni post / autor: 01-03-2009, 18:08