+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy ... 2345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 148
  1. #101
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Miałem "wenę twórczą" - zdemontowałem dźwigienki,zweryfikowałem i ....... dwie do wymiany.kolejne dwie - właściwie można...a jeszcze dwie... ? ....mam mieszane uczucia - niby nie są twarde na mur,ale jednak luzik mają...

    Muszę się "przespać"z tematem.....pospiechu nie ma.więc za jakiś czas "coś " się zrobi.

    Odgłosy mam jak na filmikach w temacie,ale nie robię "dymu".....bo po co ??.

    Z tym da się żyć,chociaż komfort cierpi
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #102
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Ceny nowych zaporowe pozostaje kupować używki. Auta mają swoje lata nie ma się więc czemu dziwić

    Wysłane z mojego HTC Desire 510
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  4. #103
    Mistrz pobocza
    Opis
    Mondeo MKIII 2.0 TDDI
    Od
    09 Jul 2010
    Mieszka w
    Bytom
    Jak komus nie specjalnie pomoglo to sprawdzie w jakim stanie sa krzywki walkow rozrzadu.

    Uszkodzony popychacz (powoli) usmierca krzywke.

  5. #104
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Cytat Zamieszczone przez steell Zobacz posta
    Ceny nowych zaporowe pozostaje kupować używki
    Problem w tym,ze to trzeba "wziąć do łapki"
    Mnie się "udało" i u mechanika dysponującemu częściami używanymi (skupuje rozbitki,"angole" na części i co się nie nadaje - na złom) i złożyłem sobie jeden wałek (pojedynczo dźwigienek sprzedać nie chciał) z trzech.
    Wymieniłem i jest lepiej.....nie idealnie,ale jednak.
    Może się uda coś jeszcze pomieszać przy drugim wałku - z dwóch zrobić jeden.
    Ale jedno pytanie z ciekawości.
    Dlaczego popychacze dźwigienek są różne?
    dźwigienki.jpg
    W moim silniku były obydwa rodzaje popychaczy - w dźwigienkach krótkich typ 2 a w długich -1.
    Wszystkie dźwigienki z których kompletowałem "swój" wałek miały typ 1.
    Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 20-05-2016 o 19:34
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  6. #105
    Mistrz pobocza
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    15 Apr 2014
    Mieszka w
    Gliwice
    Pierwszy raz widze typ 2 dźwigienek.

  7. #106
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Cytat Zamieszczone przez kgorka Zobacz posta
    Pierwszy raz widze typ 2 dźwigienek.
    Ha Ford to kopalnia tajemnic
    W pierwszym momencie jak przeglądałem net w poszukiwaniach pomyślałem że "stary""nowy" typ.
    Niby logiczne - popychacz "płaski" (1) na zaworze przesuwa się.Typ 1 ma "główkę pływającą"a to pozwala na stały kontakt z trzonkiem zaworu.......ale po demontażu w moim silniku - obydwa typy!.....i o co lotto?
    Czyżby inne trzonki zaworów?

    Trzeba poszukać "u wujka google" zeby nie narobić sobie bałaganu - kto wie?
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  8. #107
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    No to zabiles mi klina

    Wysłane z mojego HTC Desire 510
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  9. #108
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Człek sie uczy całe życie......i tak "głąb" hehehe
    To dowodzi jak niewiele wiemy o swoich bolidach
    Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 20-05-2016 o 22:14
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  10. #109
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Ale z każdym dniem coraz więcej

    Wysłane z mojego HTC Desire 510
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  11. #110
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Oczywiście regularnie odwiedzając forum MKP
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  12. #111
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    CzarekJ rozgryzłeś tajemnicę dźwigienek? Były jakoś usystematyzowane np jedne na ssących drugie na wydechowych, albo jeden rodzaj na krótkich drugi na długich? a może loteria?
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  13. #112
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Cytat Zamieszczone przez steell Zobacz posta
    CzarekJ rozgryzłeś tajemnicę dźwigienek?
    Niestety nie.


    Cytat Zamieszczone przez steell Zobacz posta
    Były jakoś usystematyzowane np jedne na ssących drugie na wydechowych, albo jeden rodzaj na krótkich drugi na długich? a może loteria?
    Były....były....napisałem pod fotką

    Ale przychodzi mi do głowy ,że może wcześniej krótkie były wymieniane i może to jakieś zamienniki słabej jakości,bo tylko te mi "podpadały"

    Te "wahliwe" są sztywne "na mur" - zero luzu.

    Trzeba je obejrzeć czy czasem nie mają jakichś sygnatur.
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  14. #113
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Montowane w fabryce będą miały na bank logo forda, jak były wymieniane to nie koniecznie. Może będzie znaczek z rokiem produkcji tak jak na poduszkach.
    Spojrzałem na zdjęcie i długa dźwigienka ma typowe oznaczenie daty produkcji taki okrągły znaczek, natomiast krótka nie ma tego znaczka, sprawdź z drugiej strony.
    Ostatnio edytowane przez steell ; 22-05-2016 o 21:08
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  15. #114
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    nie poszło...
    Coś się....
    i skad ta miniatura?
    Załączone obrazki
    Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 22-05-2016 o 22:55
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  16. #115
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Jeszcze raz.
    Logo nie mają,ale te "okrągłe" są na długich.
    Będę próbował przełożyć same popychacze.
    Chyba się da skoro znalazłem oferty sprzedaży samych popychaczy....chociaż raczej zamienników (te "płaskie")
    Porobiłem foty
    Ale mam problem z dołączeniem....cos sie rypie
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  17. #116
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    No i udało się.Co do przekładania samej "hydrauliki" - zastanawiam się czy nie będzie problemu z umiejscowieniem odpływu oleju z popychaczy.I jeszcze jedno - na popychaczach "stałych" widać wyraźne ślady współpracy z trzonkiem zaworu - na "wahliwych" - zero.Ale znalazłem ofertę (z przed 3 lat co prawda) kompletu dźwigienek - więc nie muszą to być zamienniki.Foto z oferty

    .DSC01561.jpg DSC01563.jpg
    Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 23-05-2016 o 10:09
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  18. #117
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    Na tym obrazku na krótkiej dźwigience widać opis, jak będziesz miał je w ręku to napisz co tam pisze

    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  19. #118
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    03901AE-na wszystkich.

    Jest to nadruk tuszem-bardzo szybko się zmywa-wystarczy lekko dotknąć palcem i już po nim....
    Na długich jest odlew:


    Czy to zakodowane daty?.....być może chociaż auto wyprodukowane 27-03-2001.
    Nie bardzo pasuje,chyba że miał jakąś akcję serwisową w okresie gwarancji i zamontowano krótkie dźwigienki z 39 tygodnia 2001 r.
    Ale co oznacza "99" odlane na długich?

    Może ktoś da radę rozwiązać zagadkę.......na razie "kombinuję",czy da się przełożyć samą hydraulikę.

    Wymontować się da,tylko czy powtórny montaż nic nie uszkodzi,czy będą pasowały w innej dźwigience (różnica w hydraulice dźwigienki i smarowaniu trzonka zaworu w miejscu styku z popychaczem) i czy po takim zabiegu będzie to w ogóle działać.

    Pewnie się nie dowiem puki nie zrobię....
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  20. #119
    Pogromca zakrętów Awatar steell
    Imię
    Andrzej
    Model
    Fusion USA
    Silnik
    1.5 EcoBoost 182KM
    Od
    02 May 2008
    Mieszka w
    Strzelce Opolskie
    99 to chyba rok produkcji, te dzwigienki są wykorzystywana chyba też w innych silnikach. Ja mam na poduszce oznaczenie 06 a auto dawca było z 2007 roku
    Co do montażu to są dostępne w serwisie nowe więc pewnie da się je wymieniać pojedynczo

    Wysłane z mojego HTC Desire 510
    Ostatnio edytowane przez steell ; 24-05-2016 o 13:35
    Ford Fusion /USA/ wersja SE zmodyfikowana. Rocznikowo model 2015.
    Fusion mk2

  21. #120
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Cytat Zamieszczone przez steell Zobacz posta
    Co do montażu to są dostępne w serwisie nowe więc pewnie da się je wymieniać pojedynczo
    Ok...tylko czy można stosować zamiennie obydwa rozwiązania konstrukcyjne popychaczy w obydwóch rodzajach dźwigienek?

    Zwróć uwagę na otwory olejowe
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

Podobne wątki

  1. [Duratec] Wymiana popychaczy V6
    By jaromen70 in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-02-2020, 11:31
  2. [TDCi MKIII] Wymiana popychaczy hydraulicznych ???
    By kosma71 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-07-2012, 12:50
  3. [Zetec] wymiana popychaczy
    By albercik in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCI
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 22-06-2012, 10:58
  4. [Zetec] WYmiana hydro popychaczy.
    By Dawid1992 in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCI
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-03-2012, 20:17
  5. [Zetec]Wymiana popychaczy
    By Titus in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy, 1.8 SCI
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-03-2009, 18:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów