+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Wątek: Przesunięcie silnika do tyłu
-
26-06-2016 11:49 #1
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDCi 130 KM
- Od
- 03 Jan 2016
- Mieszka w
- Płock
Przesunięcie silnika do tyłu
Witam wszystkich
Ostatnio zauważyłem, że tylna poduszka silnika się naderwała. Idąc dalej tym tropem zorientowałem się, że jest ona cały czas napięta, tak jakby silnik był przesunięty do przodu. W związku z tym mam pytanie. Czy u Was też tak jest i jest to normalne? Czy da się przesunąć silnik do tyłu, tak, żeby ta poduszka nie była napięta "w spoczynku"?
-
26-06-2016 11:49 # ADS
-
26-06-2016 14:26 #2
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
Nie-nie jest to normalne.
Jest uszkodzone zawieszenie zespołu napędowego,a konkretnie zawieszenie skrzyni biegów przy kabinie.
To przede wszystkim do wymiany.
Teraz również tylna poducha - skoro już naderwana.
Po wymianie na nowe części nie należy skręcać połączeń a wcześniej poszarpać zespołem napędowym w celu zosiowania i dopiero skręcić.Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
26-06-2016 22:23 #3
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDCi 130 KM
- Od
- 03 Jan 2016
- Mieszka w
- Płock
Chodzi Ci o lewą (po stronie kierowcy)? Bo jeżeli tak, to niedawno była założona nowa, bo guma już krachciała.
-
26-06-2016 22:33 #4
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
chodzi mi o tą
http://ford.sklep.pl/product-pol-147...d-1351679.htmlOstatnio edytowane przez CzarekJ ; 26-06-2016 o 22:34
Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
-
26-06-2016 23:56 #5
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDCi 130 KM
- Od
- 03 Jan 2016
- Mieszka w
- Płock
To właśnie dla mnie jest ta tylna
-
01-07-2016 14:04 #6
- Imię
- W nicku
- Model
- MKIII
- Silnik
- 2.0 TDDi 115 KM
- Opis
- MkIII 2001
- Od
- 04 Sep 2006
- Mieszka w
- Kwidzyn
No to "od początku"
Poduszki silnika i skrzyni przy nadkolach,czyli przednia i tylna muszą być sprawne i poluzowane.
Poduszka (wieszak,wspornik) skrzyni biegów montujemy w ten sposób,że musi być on w osi pojazdu,a silnik powinien być tak ustawiony aby wspornik swobodnie dał się wsunąć w "swoje miejsce",a jego śruby dały się zamontować bez użycia siły - wystarczyć powinno lekkie drgnięcie zespołem napędowym.
No jeżeli ten wieszak nie jest w osi,są problemy z jego montażem - potrzebna dobra "brecha" do przesunięcia zespołu napędowego.Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
Czarek
MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)
Podobne wątki
-
[TDCi MKIV] Wentylator na maxa, gorący silnik, dym z tyłu silnika. Błędy p1607, U0401, U2100...
By przemo23 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 14Ostatni post / autor: 02-06-2014, 11:26 -
[MkII] Czy takie przesunięcie to już tragedia??
By Art in forum Eksploatacja bieżąca i FAQOdpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 20-12-2007, 04:41 -
Metaliczne dzwonienie z tyłu silnika gdzieś pod turbo
By IrekS in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 05-01-2007, 15:40 -
[MkII] Zimno z tyłu w ziemie, gorąco z tyłu w lecie
By ROCK in forum Klimatyzacja i wentylacjaOdpowiedzi: 15Ostatni post / autor: 08-11-2006, 13:36 -
[MkIII] stuki z tyłu
By greg18 in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydechOdpowiedzi: 9Ostatni post / autor: 31-10-2006, 17:59