+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Kursant
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    03 Jan 2016
    Mieszka w
    Płock

    Przesunięcie silnika do tyłu

    Witam wszystkich
    Ostatnio zauważyłem, że tylna poduszka silnika się naderwała. Idąc dalej tym tropem zorientowałem się, że jest ona cały czas napięta, tak jakby silnik był przesunięty do przodu. W związku z tym mam pytanie. Czy u Was też tak jest i jest to normalne? Czy da się przesunąć silnik do tyłu, tak, żeby ta poduszka nie była napięta "w spoczynku"?

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Nie-nie jest to normalne.
    Jest uszkodzone zawieszenie zespołu napędowego,a konkretnie zawieszenie skrzyni biegów przy kabinie.
    To przede wszystkim do wymiany.
    Teraz również tylna poducha - skoro już naderwana.
    Po wymianie na nowe części nie należy skręcać połączeń a wcześniej poszarpać zespołem napędowym w celu zosiowania i dopiero skręcić.
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  4. #3
    Kursant
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    03 Jan 2016
    Mieszka w
    Płock
    Chodzi Ci o lewą (po stronie kierowcy)? Bo jeżeli tak, to niedawno była założona nowa, bo guma już krachciała.

  5. #4
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    Ostatnio edytowane przez CzarekJ ; 26-06-2016 o 22:34
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

  6. #5
    Kursant
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 130 KM
    Od
    03 Jan 2016
    Mieszka w
    Płock
    To właśnie dla mnie jest ta tylna

  7. #6
    Znawca leśnych tras Awatar CzarekJ
    Imię
    W nicku
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 115 KM
    Opis
    MkIII 2001
    Od
    04 Sep 2006
    Mieszka w
    Kwidzyn
    No to "od początku"
    Poduszki silnika i skrzyni przy nadkolach,czyli przednia i tylna muszą być sprawne i poluzowane.
    Poduszka (wieszak,wspornik) skrzyni biegów montujemy w ten sposób,że musi być on w osi pojazdu,a silnik powinien być tak ustawiony aby wspornik swobodnie dał się wsunąć w "swoje miejsce",a jego śruby dały się zamontować bez użycia siły - wystarczyć powinno lekkie drgnięcie zespołem napędowym.

    No jeżeli ten wieszak nie jest w osi,są problemy z jego montażem - potrzebna dobra "brecha" do przesunięcia zespołu napędowego.
    Pozdrawiam ,,mondeomaniaków"
    Czarek
    MKIII TDDI 2001r- 124,8 kucy i 314,6 momentu( z hamowni - fabryczne bez "kombinacji alpejskiej" - "chipa" -u (?)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 11:26
  2. [MkII] Czy takie przesunięcie to już tragedia??
    By Art in forum Eksploatacja bieżąca i FAQ
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-12-2007, 04:41
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-01-2007, 15:40
  4. [MkII] Zimno z tyłu w ziemie, gorąco z tyłu w lecie
    By ROCK in forum Klimatyzacja i wentylacja
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 08-11-2006, 13:36
  5. [MkIII] stuki z tyłu
    By greg18 in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-10-2006, 17:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów