+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 31
  1. #1
    Kursant
    Model
    Mondeo
    Silnik
    2.0 145 KM
    Od
    13 Dec 2016
    Mieszka w
    Stalowa Wola

    Kilka pytań nowego posiadacza mondeo

    Witajcie, zakupiłem mondeo mk3 2005r wersja ghia silnik benzyna + lpg 2.0 145 km, autko posiada kilka mankamentów i chciałbym je sam zrobić. Jestem po szkole mechanicznej i z autami typu matiz itp nie miałem problemu.
    1. Zegary, lewy wyświetlacz informuje nas o temperaturze, spalaniu, ilości km do tankowania i 4 pozycja na której jest do wyboru km/h albo mile w czasie jazdy nie zmienia się to na bieżąco, a jedynie czasem pokaże 17 albo 20 parę albo 30 parę km/h, co właściwie to oznacza ?
    2. Nie działa mi grzanie fotela kierowcy, a pasażera działa, od czego mogę zacząć ? bezpieczniki nie mam w kabinie pod kierownicą
    3. Wskazówka od temperatury raz stoi w pionie, a raz pływa, czy to termostat ?
    4. Nigdy nie miałem styczności z climatronickiem, ale mam wrażenie że słabo dmucha ciepłym porównując do poprzedniego auta jakim była corsa B to na biegu nr 1. musiałem po chwili skręcać
    5. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie klimy w obecnych warunkach, ponieważ nie chce mi się załączyć
    6. Podświetlenie lewego lcd trudno zrobić ? bo nie świeci
    7. Przy prędkości 100km/h słychać dźwięk podobny do najechania na białą linię, wydaję mi się że to nie łożysko bo to inny dźwięk, a w dodatku przy prędkości 95 albo 1-5 km/h i wyższej już tego nie słychać, poprzedni właściciel dalszy znajomy sprawdzał niby łożyska. Czy to mogą być opony, które już są zużyte ( zimowe )
    8. Drzwi pasażera czasem chcą się otworzyć z zewnątrz, a czasem nie, trudno to zrobić ?
    9. Na zimnym silniku obroty falują, jak się rozgrzeje problem znika, czy to może być coś poważnego ?
    Z góry dziękuję za pomoc

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2