+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 21 do 34 z 34
Wątek: Zgasł silnik i nie odpala.
-
04-05-2007 10:20 #21
- Imię
- Marcin
- Model
- MkIV + MkIII
- Silnik
- 2.0 dyzelinas + 2.5 V6
- Od
- 14 Oct 2005
- Mieszka w
- Warszawa (WT...)
Kod, jaki kod mruga dioda?
Tak w skrócie:
11 - odłączony moduł nadawczo-odbiorczy albo uszkodzenie połączeń
12 - uszkodzenie anteny nadajnika-odbiornika
13 - nieprawidłowy lub uszkodzony transponder albo brak odebranego kodu
14 - odebrany częściowy kod
15 - odebrany nieprawidłowy (nie wprogramowany) kod
16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link)
21 - za mało wprogramowanych kluczy
22 - uszkodzenie konfiguracji w pamięci immo
31 - zawór odcinający i moduł PATS nie sparowane
32 - zawór odcinający "nie odpowiada" na odblokowanieDobra, zmiana!
-
04-05-2007 10:20 # ADS
-
04-05-2007 20:38 #22
- Od
- 29 Nov 2006
- Mieszka w
- BYDGOSZCZ
Czy może mnie ktoś oświecić co oznacza kod 32 lub 23 wyświetlany przez diodę przy zegarku?
-
04-05-2007 20:39 #23
- Od
- 29 Nov 2006
- Mieszka w
- BYDGOSZCZ
co zrobić z tym fantem??
-
04-05-2007 21:36 #24
- Imię
- Marcin
- Model
- MkIV + MkIII
- Silnik
- 2.0 dyzelinas + 2.5 V6
- Od
- 14 Oct 2005
- Mieszka w
- Warszawa (WT...)
W TD immo odcina paliwo zaworem na pompie. Kod 32 oznacza, że immo nie ma "komunikacji" z tym zaworem. Pewnie trza sprawdzić okablowanie...
Tylko nie pytaj mnie, gdzie w TD jest zawór odcinający Może jakiś znawca TD rozwinie temat...Dobra, zmiana!
-
05-05-2007 10:56 #25
- Od
- 29 Nov 2006
- Mieszka w
- BYDGOSZCZ
Czy ktoś jest w stanie pomóc?
-
05-05-2007 11:11 #26
- Model
- s-max mk2, c-max,mondeo
- Silnik
- tdci,tdcii,tddi
- Od
- 05 Sep 2006
- Mieszka w
- Tarnowskie Góry/Strzelin
Zawór odcinający jest wkręcany w pompę .Po włączeniu zawór powinien wydać słyszalny stuk.Jeśli nie działa to jest sposób na tymczasową naprawę do jazdy.Wykręć zawór, i wyjmij tłok zaworu ze sprężyną ,a resztę wkręć w pompę.Zaznaczam że jest to sposób na dojechanie do domu.
Szachownica garagePowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
-
05-05-2007 12:17 #27
- Od
- 29 Nov 2006
- Mieszka w
- BYDGOSZCZ
Sprawa okazała się banalnie prosta, a nerwów kosztowała co niemało Okazało się, że poluzowała sie wtyczka przy pompie paliwowej (pewnie ta zasilająca odcięcie paliwa). Gdyby nie wasze wskazówki co do migającej diody, to bym szukał i szukał i pewnie wymontowałbym immo i kto wie co jeszcze. Wielkie dzięki :metal
-
05-05-2007 18:52 #28
- Opis
- MK II
- Od
- 19 Mar 2005
- Mieszka w
- Łowicz
U mnie też banał - akumulator! Choć napięcie badane na klemach było powyżej 12 V - okazało się, że "oberwała się cela". Wystarczyło podłączyć akumulator z "malucha" i mondek ożył . Oczywiście musiałem wymienić akumulator na nowy. Serdeczne dzieki wszystkim, którzy próbowali mi pomóc
Mk II Kombi 12/97: 1,8 B + BRC Sequent 24
-
07-11-2012 18:36 #29
- Opis
- mk2 ST200
- Od
- 13 Aug 2008
- Mieszka w
- Gliwice
hmm widze odgrzeje trochę kotleta ale pojawił mi sie błąd 11 moduł nadawczo-odbiorczy, gdzie znajdę ten moduł i co to dokładnie jest??
-
08-11-2012 06:17 #30
- Imię
- Adam
- Model
- MKII-MKIII
- Silnik
- 2.5 170 KM
- Opis
- Sedan 2,0 97 , Kombi 2001 V-ka
- Od
- 07 Apr 2010
- Mieszka w
- Legnica
533-593-035 colorado32@o2.pl
-
02-07-2016 10:14 #31
- Model
- MKI i MKII
- Silnik
- 1.8 115 KM
- Opis
- www.ppwalus.republika.pl/index1.htm
- Od
- 07 Apr 2005
- Mieszka w
- Rakszawa koło Łańcuta
Witam Was. Mam
pytanie co może być przyczyną, że nie dochodzi paliwo od filtra do wtryskiwaczy.
Stało się to po zderzeniu ze studzienką prawym przednim kołem. Po zderzeniu nie chciał odpalić był zholowany, później coś się odblokowało i dojechał do domu ale rano i do tej pory tylko załapie i zaraz gaśnie. Na starterze pochodzi, na gazie taż, imobilajzer działa poprawnie na dwóch kluczykach, reset przez odpięcie akumulatora też był. Wymieniony filtr paliwa i pompka na nowe. Paliwo dochodzi do filtra a dalej nie dostaje.
MkllOstatnio edytowane przez walus ; 02-07-2016 o 12:16
mondeo 1,8l 16V zetec 96r hatchback i MKII GHIA
-
04-07-2016 15:46 #32
A ile masz paliwa w zbiorniku?
Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
-
04-07-2016 17:33 #33
- Model
- MKI i MKII
- Silnik
- 1.8 115 KM
- Opis
- www.ppwalus.republika.pl/index1.htm
- Od
- 07 Apr 2005
- Mieszka w
- Rakszawa koło Łańcuta
Paliwo jest i podaje za filtr paliwa dalej niedochodzi lub odcina lub sterownik wtrysku zepsuty nie mam pojęcia😁😁
mondeo 1,8l 16V zetec 96r hatchback i MKII GHIA
-
04-07-2016 17:40 #34Wprawdzie Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Podobne wątki
-
[TD MkII] Silnik zgasł i już nie odpala
By Egon in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 12Ostatni post / autor: 08-03-2016, 00:04 -
[TDCi MKIII] SIlnik zgasł podczas jazdy i juz nie odpala - banalny tytł, ale ..
By Achates in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 14Ostatni post / autor: 11-10-2015, 20:37 -
[TDCi MKIII] Zgasł i nie odpala
By jakub.dalidowicz in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 15Ostatni post / autor: 21-01-2015, 20:29 -
[TD MkII] Zgasł i nie odpala
By grzes122112 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 14Ostatni post / autor: 15-02-2014, 23:39 -
[TD MkII] silnik zgasł i nie odpala
By piatek77 in forum Silnik - DieselOdpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 19-10-2009, 22:23