+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    [MkI]Wymiana uszczelki pod głowicą

    Witam.Jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą?Mi mechanik powiedział 300 robocizna , ok 100 uszczelka pod głowicę, plus uszczelki pod kolektory, planowanie głowicy ok 70.Dodał jeszcze że trzeba szlifować wałki rozrządu!
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Znawca leśnych tras
    Imię
    Rafał
    Model
    Opel
    Silnik
    1,9 CDTI
    Od
    05 Jun 2005
    Mieszka w
    Kielce:)))
    Dodał jeszcze że trzeba szlifować wałki rozrządu!
    po co chce walki szlifowac?no nie,ale ludzie maja fantazje.Cena chyba znosna co do wymiany.Jednak jest t troszke roboty.A na marginesie to......cena cena,ale niech zrobi porzadnie.Zebys potem nie pisal nastepnych postow,ze gasnie,obroty faluja,albo jeszcze cos nowego........
    http://img801.imageshack.us/img801/6744/dscn3375n.jpg
    dla mojego tatusia [']['][']
    -Pozdrawiam Rafal -
    Jest Opel Vectra C 1,9 CDTI,rozjuszone 150KM
    Był MK II 1998r-Kombiaczek- GHIA -state blue

  4. #3
    Co do obrotów to właśnie o tym ostatnio pisałem.Miałem ten problem i nic nie skutkowało.Ani czyszczenie krokowca, przepływki ani przepustnicy.Pękł słynny trójnik podciśnienia.Po wymianie wszystko ok jesli chodzi o obroty.Tyle że auto nadal jest mułowate!Przez przypadek odkręciłem korek na zbiorniczku wyrównawczym a tu poziom płynu z min. podskoczył do ponad max.Wylatuje drobny dymek i tak jakby bulgotało.Po zgaszeniu silnika słychać jakby między 3 a 4 cylindrem coś bulgotało albo syczało.Dodam że na zewnątrz nie dmucha.
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  5. #4
    Znawca leśnych tras
    Imię
    Rafał
    Model
    Opel
    Silnik
    1,9 CDTI
    Od
    05 Jun 2005
    Mieszka w
    Kielce:)))
    A iile jest oleju?Zeby tylko nie przybylo.Ze dymek drobny to wiesz.......przeciez ciecz ma swoja temperature to i paruje.Co podnoszenia sie cieczy to swoje robi cisnienie w ukladzie.A dymek ma zapach spalin?A jakie sa swiece,jakis osad jest?Sprawdz kompresje na cylindrach.Zauwaz takze,ze przy dodawaniu gazu czy sa to babelki czy jakby wiry swiiadczace o przemiesczaniu sie cieczy.W koncu pompa pompuje plyn i mozesz widziec taki efekt "pedzacej wody".Posprawdzaj jeszcze wszystko bo zrobisz glowice,a auto pozostanie mulem.
    http://img801.imageshack.us/img801/6744/dscn3375n.jpg
    dla mojego tatusia [']['][']
    -Pozdrawiam Rafal -
    Jest Opel Vectra C 1,9 CDTI,rozjuszone 150KM
    Był MK II 1998r-Kombiaczek- GHIA -state blue

  6. #5
    Stig Awatar BS
    Opis
    Octavia II kombi 1,6 LPG <=> Lanos hb 1,4 Pb
    Od
    09 May 2006
    Mieszka w
    WA i WGM
    jeżeli krzywki wałków rozrządu mają ślady wytarcia to szlifowanie nic nie pomoże-trzeba je wymienić... nie wiem o co chodzi nie słyszałem nigdy o takiej praktyce...
    Bartek

    Było Mondeo Mk2 1,8 TD kombi

    Jest Octavia II 1,6 kombi LPG

    Jest Lanos 1,4 Pb

  7. #6
    Olej jest OK!Sprawdzałem na bagnecie i na korku wlewu.Nie przybyło ani nie ma piany czy nalotu.Świece ok.Wszystkie wyglądają tak samo(z resztą są nowe).Ze zbiorniczka wydobywa się jakby dym ale faktycznie nie śmierdzi spalinami.W zbiorniczku coś się dzieje.Wygląda to faktycznie na mocne wiry.Tak jakby cały czas woda przez niego mocno przepływała-chyba nie powinno to tak być.Dodam jeszcze że jak auto jest zimne to wkręca się na obroty o wiele wiele słabiej.Po rozgrzaniu jest widoczna poprawa.Do tej pory nie było prawie róznicy między ciepłym a zimnym motorem (zaznaczam prawie bo wiadomo że minimalna jest zawsze).No i zastanawiające jest to że zimny motor bardzo szybko uzyskuje temp pracy.Czas skrócił się o połowę.
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  8. #7
    Stig Awatar BS
    Opis
    Octavia II kombi 1,6 LPG <=> Lanos hb 1,4 Pb
    Od
    09 May 2006
    Mieszka w
    WA i WGM
    Cytat Zamieszczone przez Hilar
    Olej jest OK!Sprawdzałem na bagnecie i na korku wlewu.Nie przybyło ani nie ma piany czy nalotu.Świece ok.Wszystkie wyglądają tak samo(z resztą są nowe).Ze zbiorniczka wydobywa się jakby dym ale faktycznie nie śmierdzi spalinami.W zbiorniczku coś się dzieje.Wygląda to faktycznie na mocne wiry.Tak jakby cały czas woda przez niego mocno przepływała-chyba nie powinno to tak być.Dodam jeszcze że jak auto jest zimne to wkręca się na obroty o wiele wiele słabiej.Po rozgrzaniu jest widoczna poprawa.Do tej pory nie było prawie róznicy między ciepłym a zimnym motorem (zaznaczam prawie bo wiadomo że minimalna jest zawsze).No i zastanawiające jest to że zimny motor bardzo szybko uzyskuje temp pracy.Czas skrócił się o połowę.
    kolego-jedziesz do prawdziwego mechanika na test zawartości spalin w układzie chłodzenia- załatwiają to w parę minut ... woda ma się przelewać przez zbiorniczek wyrównawczy po to on w końcu jest ... najpierw test na zawartość spalin w chłodziwie dopiero później robimy uszczelke pod głowicą ... a mechanik niech wałkami rozrządu się po głowie postuka a nie je szlifuje...
    Bartek

    Było Mondeo Mk2 1,8 TD kombi

    Jest Octavia II 1,6 kombi LPG

    Jest Lanos 1,4 Pb

  9. #8
    Z tymi wałkami to wiem że go poniosło.Chyba faktycznie nie zostało mi nic innego jak udać się na diagnostykę.Za dużo jest rzeczy które mogą być przyczyną takiego stanu rzeczy.Dzwoniłem przed chwilą do diagnosty.Zaśpiewał 150 złociszy za podpięcie do kompa i wykasowanie błędów.W to wchodzi ewentualna regulacja (tylko nie bardzo wiem czego!)I ewentualna diagnoza co padło.
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  10. #9
    Jeśli mogę prosić to przypomnijcie mi jak wygląda adaptacja kompa.Szukałem w ,szukaj" ale jakoś nie mogę znaleść a niektóre posty są chyba ze starego serwera.
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  11. #10
    Administrator Awatar Netoper
    Model
    MKII
    Silnik
    2.5 PB+LPG
    Od
    26 Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Fakir- mondeoalarm, już nie boli śpij spokojnie.


    Mondek 97r. Automat, Ghia, zagazowany Omegas

  12. #11
    Netoper -Wielkie dzięki!
    Zielone Mondeo 2.0 16v 136 KM.

  13. #12
    Grafik MKP Awatar DonBolano
    Imię
    Marcin
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 145 KM
    Opis
    Mistrz Teodor
    Od
    02 Dec 2007
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Leci mi olej. Malutko co prawda. Powolutku splywa sobie i raz po raz kapnie ilosc wielkosci zarinka grochu.. Ale nie jestem pewien, co to moze byc. Uszczelke pod glowica wykreslilem, bo nie ma nalotu na korku. W zbiorniczku wyrownawczym niebiesko. Nie kopci autko. Jedzie normalnie.. Wiem, ze wymiana uszczelki pod glowica, jest droga..

    Napisaliscie, ze udac sie test zawartości spalin w układzie chłodzenia trzeba. Wiecie moze ile cos takiego kosztuje i gdzie cos takiego zalatwie we Wroclawiu?

    Bo jeździ się z głową na karku, a nie z pedałem w podłodze...|| Mistrz Teodor www.donbolano.pl

Podobne wątki

  1. [TDCi MKIII] Wymiana uszczelki pod głowicą
    By nowyNaForum in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 12:40
  2. [Duratec] Wymiana uszczelki pod głowicą
    By bulan74 in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 14:57
  3. [Duratec]wymiana uszczelki pod głowicą
    By Razny in forum Silnik - Duratec V6
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-08-2009, 22:56
  4. [Mk I] Wymiana uszczelki pod głowicą - co dodatkowo?
    By xile in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-05-2008, 10:59
  5. wymiana uszczelki pod głowicą V6
    By elvis in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 22-05-2005, 07:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów