+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 30
  1. #1
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław

    [TDDI]regeneracja wtryskow a pompa?

    witam, mam pytanie.
    czy regenerować same wtryski czy trzeba sprawdzić pompę żeby potem złuszczenia z pompy nie załatwiły wtrysków ?

    TDDI 90 Km 2001 149000, zrobiłem oko 2000tys km.
    zmieniłem świece żarowe, wszystkie filtry. raz wlalem preparat do czyszczenia wtrysków- nie zauwazyle zmiany.
    OBJAWY: siwy dym czasami, zwłaszcza na zimnym silniku, czuć paliwo z wydechu, spalanie wyższe 6.5 w trasie 90 km na godzinie, 11,4 miasto-spokojna jazda.
    na komputerze wyszło : wtryski : 1- 0g, 2- 30ug, 3-300ug, 4-700ug. przyspieszenie ma normalne -wg mnie.
    PYTANIE: czy regenerować same wtryski czy trzeba sprawdzić pompę żeby potem złuszczenia z pompy nie załatwiły wtrysków.
    z góry dziękuje za sugestie bo finansowo stoję słabo spłacam mondka jeszcze :-)

    przeglądnąłem forum i nic znalazłem o tym.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    kolego w TDDI pompa się nie łuszczy to nie TDCI!

    co Ci wyszło na tym kompie? bo nie rozumiem
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  4. #3
    Kursant Awatar Alfioso
    Opis
    Mondeo
    Od
    22 May 2009
    Mieszka w
    Warmińsko-Mazurskie
    Akurat spalanie masz takie samo jak ja. Dodam, że regenerowałem wtryski myśląc, że jest za wysokie

  5. #4
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    na kompie wyszło tylko : błąd głównego przekaźnika i odchylenia dawki wtryskiwaczy- wartości podałem. mechanior mówił, że właśnie dym i zapach ropy wskazują ewidentnie na lejący wtrysk. To mówicie , że takie spalanie to norma? pompa naprawdę w TDDI sie nie łuszczy? -- czyli muszę zmienić mechanika ?

  6. #5
    Pochłaniacz prostych Awatar Ry2y
    Imię
    Marcin
    Model
    Volvo V50
    Silnik
    1.6D 109
    Od
    02 Dec 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    W TDDI się nie łuszczy.... Łuszczyła się w pierwszych latach produkcji TDCI chyba w 2001-2004.

  7. #6
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    nie nie łuszczy się, mechanik chyba myśli mondeo - wtryski i pompa...

    dla pewności zrób test przelewowy - opis na forum

    przekaźnik do czyszczenia bądź wymiany - jest pod aku...
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  8. #7
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    Dzięki za potwierdzenie odnośnie pompy, będę spokojniej spał ,

    test przelewowy zrobię. natomiast pod aku jest dużo przekaźników, wiecie o który chodzi.? przekaźnik sterowania pompy?

  9. #8
    Mistrz pobocza
    Opis
    Ford Mondeo MKIII sedan
    Od
    18 Feb 2006
    Mieszka w
    Zabrze-Śląskie
    Wtryskiwacze z rozpylaczami sześciootworowymi,
    dwusprężynowe, o nie regulowanym ręcznie
    ciśnieniu otwarcia, nienaprawialne
    Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza:
    - 1. stopień 22÷23 MPa
    - 2. stopień 41, 5÷43, 5 MPa
    Coś takiego znalazłem w innym poście i nie pokrywa się to wogóle z tym co wyszło Ci na kompie.
    A wiem napewno że nasze wtryskiwacze są dwu stopniowe.
    "Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba trochę poczekać"

  10. #9
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    hm, czyli naszych wtrysków sie regenerować nie da ? dzięki za informacje. będę. a u ciebie jakie spalanie?

  11. #10
    Mistrz pobocza
    Opis
    Ford Mondeo MKIII sedan
    Od
    18 Feb 2006
    Mieszka w
    Zabrze-Śląskie
    Nie do końca jest prawdą że nie da się regenerować.
    http://gladysek.pl/bs/
    Ja właśnie tam regenerowałem ponad rok temu.
    U mnie spalanie różne, zależy od stylu jazdy, warunków itd itp.
    Lato z klimą na trasie 3 osoby ful bagażnik około 6,2-6,5
    Zima miasto to nawet 8-9
    Ale jestem zadowolony.
    "Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Na cuda trzeba trochę poczekać"

  12. #11
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Łukasz
    Model
    B4
    Silnik
    TDI
    Od
    22 Mar 2007
    Mieszka w
    Ostródzie najczęściej
    jutro jadę na kompa - w moim w tą zimę spalanie okrutnie poszło w górę...
    i także myślę nad wymianą/regeneracją wtrysków...
    bardziej skłaniam się ku wymianie bo regeneracja za pomocą miedzianych podkładeczek zrobionych z pięciogroszówek mnie nie przekonuje...
    a o takich magikach słyszałem...
    "Nie ma mnie na radiu" - nie jestem analfabetą...

  13. #12
    Stig Awatar BS
    Opis
    Octavia II kombi 1,6 LPG <=> Lanos hb 1,4 Pb
    Od
    09 May 2006
    Mieszka w
    WA i WGM
    Najpierw test przelewowy u dobrego pompiarza-jak będą lały to regeneracja. A fakt wzrostu spalania raczej kojarzyłbym z termostatem, termostatem olejowym (bo chyba taki się w mk3 już pojawia) i mocniejszym ogrzewaniem wnętrza (czyli de facto zabieraniem ciepła silnikowi a to w końcu silnik cieplny!) niż laniem wtrysków- jak będą lały to zobaczysz to w lusterku
    Bartek

    Było Mondeo Mk2 1,8 TD kombi

    Jest Octavia II 1,6 kombi LPG

    Jest Lanos 1,4 Pb

  14. #13
    Pochłaniacz prostych Awatar daniellomasa
    Imię
    DANIEL
    Opis
    FORD MONDEO TDCI 130KM 2001 grudzień
    Od
    04 Mar 2009
    Mieszka w
    LEGNICA
    Cytat Zamieszczone przez BS
    termostatem olejowym (bo chyba taki się w mk3 już pojawia)
    dokładnie taki jest

    http://ford.sklep.pl/pl,product,3213...rd,diesel.html
    Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.<br><br>

  15. #14
    Moderator MKP
    Poszukiwacz Grala
    Awatar tompiorko
    Imię
    Tomaszek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    Zombii line, '02
    Od
    11 Jul 2008
    Mieszka w
    Warszawa/Świdnik
    Cytat Zamieszczone przez stary1981
    11,4 miasto-spokojna jazda.
    Odczyt z kompa czy z tankowania do pełna tyle wyszło? Komputer kiedy resetowany był?


  16. #15
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    z tankowania pod korek te wyniki spalania

  17. #16
    Stig Awatar BS
    Opis
    Octavia II kombi 1,6 LPG <=> Lanos hb 1,4 Pb
    Od
    09 May 2006
    Mieszka w
    WA i WGM
    A jak temperatura silnika na desce wygląda? Rozgrzewa się normalnie?
    Bartek

    Było Mondeo Mk2 1,8 TD kombi

    Jest Octavia II 1,6 kombi LPG

    Jest Lanos 1,4 Pb

  18. #17
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Łukasz
    Model
    B4
    Silnik
    TDI
    Od
    22 Mar 2007
    Mieszka w
    Ostródzie najczęściej
    mój nie dymi,nagrzewa się tak sobie - by wskazówka była na środku muszę jakieś 15km przejechać lub z pół godzinki pracy silnika...
    ale w poprzednią zimę z temperaturą było tak samo a palił przynajmniej półtora litra mniej - faktem jest,że śniegu było mniej i lżej się jeździło...
    "Nie ma mnie na radiu" - nie jestem analfabetą...

  19. #18
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    strzałka z reguły mało się podnosi, w korkach do polowy dojdzie, ale już po 3,5 km mam ciepło w aucie, po -10 gorąco. W sumie możn to rzeczywiście termostat. ale z drugiej strony jeżdżę raczej krótkie odcinki.

  20. #19
    Pochłaniacz prostych Awatar daniellomasa
    Imię
    DANIEL
    Opis
    FORD MONDEO TDCI 130KM 2001 grudzień
    Od
    04 Mar 2009
    Mieszka w
    LEGNICA
    dokładnie ta sama sytuacja krótkie przeloty niedogrzany silnik '
    miasto stanko w korkach ciężko strzałeczkę w pionie ujrzeć

    dodam że oba termostaty mam zmienione
    płyn nowy zalany
    i kartonik między chłodnicami

  21. #20
    Grafik MKP Awatar stary1981
    Imię
    wojtek
    Opis
    ford mondeo mk3 kombi 2.0 TDDI 90 KM 2001
    Od
    21 Aug 2009
    Mieszka w
    dolnośląskie, Wrocław
    ja płynu dolałem polowe nowego. kartonik tez wsadzilem, wplywu nie odczułem, wiec z tego co pisze Kolega powyzej termostatu nie ma co zmieniac.

Podobne wątki

  1. [MkIII] pompa wspomagania, regeneracja czy zamiennik
    By kamilxx87 in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 13:56
  2. [TD MkI] Vacum pompa - regeneracja.
    By nokiao in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 10:47
  3. [TD MkII] pompa wtryskowa regeneracja czy uzywka??
    By tomascor in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-07-2010, 01:21
  4. [TD MkII] pompa wtryskowa regeneracja
    By Lechu in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-05-2010, 23:11
  5. pompa paliwa?? pompa wtryskow?? swiece??
    By surmad in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-04-2006, 16:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów