+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1
    Kursant
    Imię
    Tomek
    Opis
    2.0 TDDI
    Od
    11 Mar 2010
    Mieszka w
    Gdańsk

    [TDDI]Pytanie odnośnie przyczyny utraty mocy

    Witam,
    Coś mi się wydaje, że mój mondeusz jest coś za słaby. Ostatnio byłem na kompie (oryginalnym fordowskim) i spec nie znalazł nic niepokojącego. wszystko ładnie w normie. Jednak pod maską zobaczył mały wyciek z silnika. Powiedział, że to cieknie z uszczelek kolektora ssącego i ponoć może to być przyczyną utraty niewielkiej ilości mocy? Możecie to skomentować???

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Kursant
    Opis
    mk3 tddi 2001
    Od
    08 Oct 2009
    Mieszka w
    poznań
    filtry wymienione?

  4. #3
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    no przedmuchy powietrza musisz tam mieć, jak powietrze ucieka to i moc mniejsza
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  5. #4
    Kursant
    Imię
    Tomek
    Opis
    2.0 TDDI
    Od
    11 Mar 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Został mi jeszcze filtr paliwa do wymiany. No to będę musiał to zrobić!

  6. #5
    Zaakoo cieplej sie zrobilo i sucho. Puchnie ci poprostu IC. Jak nigdy nie czysciles to zapewne sporo tam nagaru i oleju w przewodach,a co za tym idzie jeszcze mniejsza sprawnosc calego ukladu. Skoro cieknie z uszczelki kolektora ssacego to skupilbym sie na Twoim miejscu najpierw na odkreceniu tegoz kolektora co jest proste, wyczyszczeniu go (co jest mniej proste) i ogladnieciu uszczelki w miejscu wycieku. Wtedy ewentualnie wymiana uszczelki. Jak kolektor wykrecisz to juz zaden problem sprawdzic srodek rur. Ja mam czysciutko, a jednak jak sa te upaly to puchnie niestety.

  7. #6
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Łukasz
    Model
    B4
    Silnik
    TDI
    Od
    22 Mar 2007
    Mieszka w
    Ostródzie najczęściej
    IC bym sobie darował,przewody oczywiście jak najbardziej do oblookania i sprawdzenia czy gdzieś luft nie uchodzi bokiem plus filtry i jeszcze jedna kwestia - wydech...
    może kat zapchany lub tłumiki?
    "Nie ma mnie na radiu" - nie jestem analfabetą...

  8. #7
    Kursant
    Imię
    Tomek
    Opis
    2.0 TDDI
    Od
    11 Mar 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Cytat Zamieszczone przez Ofaniel
    Zaakoo cieplej sie zrobilo i sucho. Puchnie ci poprostu IC. Jak nigdy nie czysciles to zapewne sporo tam nagaru i oleju w przewodach,a co za tym idzie jeszcze mniejsza sprawnosc calego ukladu. Skoro cieknie z uszczelki kolektora ssacego to skupilbym sie na Twoim miejscu najpierw na odkreceniu tegoz kolektora co jest proste, wyczyszczeniu go (co jest mniej proste) i ogladnieciu uszczelki w miejscu wycieku. Wtedy ewentualnie wymiana uszczelki. Jak kolektor wykrecisz to juz zaden problem sprawdzic srodek rur. Ja mam czysciutko, a jednak jak sa te upaly to puchnie niestety.
    Nie to nie ma nic wspólnego z pogodą. Zima było to samo.
    Tłumikarz powiedział mi, że gdyby to był katalizator to by raczej nie miał mocy w górnych obrotach, a u mnie muli właśnie na niskich.

  9. #8
    Zielony listek Awatar Alien
    Opis
    Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDi Ghia
    Od
    14 Sep 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    U mnie jest ostatnio podobnie i zastanawiam się czy to nie ma przypadkiem związku z wymianą uszczelki przy kolektorze którą niedawno przeprowadzałem. Niby auto się zbiera ale jak wskazówka wejdzie troche ponad 2000 obrotów to jakby coś mnie trzymało za tyłek, silnik wyje ale bardzo słabo ciągnie. Dziwne jest to, ze są momenty kiedy wydaje sie, że jest ok, niestety to tylko momenty...

  10. #9
    Pochłaniacz prostych Awatar daniellomasa
    Imię
    DANIEL
    Opis
    FORD MONDEO TDCI 130KM 2001 grudzień
    Od
    04 Mar 2009
    Mieszka w
    LEGNICA
    U mnie jest ostatnio podobnie i zastanawiam się czy to nie ma przypadkiem związku z wymianą uszczelki przy kolektorze którą niedawno przeprowadzałem. Niby auto się zbiera ale jak wskazówka wejdzie troche ponad 2000 obrotów to jakby coś mnie trzymało za tyłek, silnik wyje ale bardzo słabo ciągnie. Dziwne jest to, ze są momenty kiedy wydaje sie, że jest ok, niestety to tylko momenty...
    może przejrzyj jeszcze raz czy wszystko dobrze i solidnie poskręcałeś
    może nie po dociągane tak jak powinno powstaje nieszczelność i spadek mocy powyżej 2000tys. obr.
    wtedy właśnie turbawka chciała by se mocnej dmuchnąć
    Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.<br><br>

  11. #10
    Zielony listek Awatar Alien
    Opis
    Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDi Ghia
    Od
    14 Sep 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    jest jeszcze jedna sprawa, która mnie zastanawia... z prawej strony obudowy kolektora (stojąc prze autem) wychodzi złota śróbka z małą dziurką na górze a na tę śróbkę nałożony jest gumowy przewód dłg około 40cm zaślepiony na końcu, który sobie poprostu wisi.

  12. #11
    Pochłaniacz prostych Awatar daniellomasa
    Imię
    DANIEL
    Opis
    FORD MONDEO TDCI 130KM 2001 grudzień
    Od
    04 Mar 2009
    Mieszka w
    LEGNICA
    Cytat Zamieszczone przez Alien
    z prawej strony obudowy kolektora (stojąc prze autem) wychodzi złota śróbka z małą dziurką na górze a na tę śróbkę nałożony jest gumowy przewód dłg około 40cm zaślepiony na końcu, który sobie poprostu wisi.
    próbowałem na fotkach z allegro wyszpiegować co to może być ale nic nie znalazłem w TDCI nic takowego nie mam

    raczej od tak sobie dyndać nie powinien
    może ktoś z posiadaczy TDDI podpowie co to takiego i gdzie powinno być wpięte o
    Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.<br><br>

  13. #12
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    Cytat Zamieszczone przez daniellomasa
    Cytat Zamieszczone przez Alien
    z prawej strony obudowy kolektora (stojąc prze autem) wychodzi złota śróbka z małą dziurką na górze a na tę śróbkę nałożony jest gumowy przewód dłg około 40cm zaślepiony na końcu, który sobie poprostu wisi.
    próbowałem na fotkach z allegro wyszpiegować co to może być ale nic nie znalazłem w TDCI nic takowego nie mam

    raczej od tak sobie dyndać nie powinien
    może ktoś z posiadaczy TDDI podpowie co to takiego i gdzie powinno być wpięte o
    no u mnie takich cudów nie ma, zrób fotkę Alien
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  14. #13
    Zielony listek Awatar Alien
    Opis
    Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDi Ghia
    Od
    14 Sep 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Podpowie mi ktoś jak wkleić zdjęcie?

  15. #14
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    wrzuć na imageshack.us i tam samo robi linki do forum
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  16. #15
    Zielony listek Awatar Alien
    Opis
    Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDi Ghia
    Od
    14 Sep 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    http://img340.imageshack.us/img340/9194/zdjcie1135.jpg
    tu widac samą wystającą śróbke czy coś ze zdjetym przewodem

    http://img94.imageshack.us/img94/8466/zdjcie1137.jpg
    a tu z założonym przewodem

  17. #16
    Moderator MKP
    Poszukiwacz Grala
    Awatar tompiorko
    Imię
    Tomaszek
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    Zombii line, '02
    Od
    11 Jul 2008
    Mieszka w
    Warszawa/Świdnik
    Cytat Zamieszczone przez Alien
    http://img340.imageshack.us/img340/9194/zdjcie1135.jpg
    tu widac samą wystającą śróbke czy coś ze zdjetym przewodem[/img]
    Aż pójdę do siebie zobaczyć ale jak mnie pamięć nie myli u mnie nie ma nic takiego

    Dodano po 3 min.:

    Cytat Zamieszczone przez Alien
    http://img94.imageshack.us/img94/8466/zdjcie1137.jpg
    a tu z założonym przewodem
    A przewodu tymbardziej nie pamiętam by był. Wygląda jakby ktoś zaślepioną"ala odmę" zrobił....ale po co


  18. #17
    Pogromca zakrętów Awatar eMJot
    Opis
    VelSatis 2.2 dCi
    Od
    15 Apr 2009
    Mieszka w
    CK
    no u mnie niczego takiego nie ma...
    odma w tym miejscu miała by większy sens niż tam gdzie jest...
    ST to biedna podróbka Mustanga.... nie chce jechać i nawet nie brzmi jak V6!

    Kiedy diesel już wykonał robotę, to v-ka zaczyna pracować!

  19. #18
    Pochłaniacz prostych Awatar daniellomasa
    Imię
    DANIEL
    Opis
    FORD MONDEO TDCI 130KM 2001 grudzień
    Od
    04 Mar 2009
    Mieszka w
    LEGNICA
    pierwszy raz cosik takowego widzę
    Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.<br><br>

Podobne wątki

  1. [MkII] Pytanie odnośnie tripa
    By Piosza in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 21:24
  2. [MkI] Pytanie odnośnie wtyczek
    By zajec in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-06-2010, 16:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów