+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 64

Wątek:

  1. #1
    basia
    Gość

    [MkIII]

    Cześć wszystkim! Jestem nowa, więc jeśli piszę gdzie nie trzeba, to sorka! Ja z prośbą o radę. Otóż noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś fajnego autka. Mondziak zawsze był moim marzeniem, ale ograniczały mnie finanse. Teraz jest to dla mnie cel bardziej osiągalny i poważnie się rozglądam za czymś ciekawym chociaż nie ukrywam, że byłoby fajnie znaleźć coś atrakcyjnego cenowo. Ale... no właśnie, ale zastanawiam się czy mondeo to auto dla mnie. Kto będzie wiedział lepiej niż Wy
    Teraz jeżdżę mamową Fabią w sedanie, jestem kierowcą raczej spokojnym, znaczy się pedał gazu używam w stopniu umiarkowanym. Z racji tego, że studiuję poza domem, jeżdżę rzadko. Jeśli będę miała własne auto, to będzie jeździło w większości po mieście, trasy może co tydzień, co dwa tygodnie, po jakieś 120 km w dwie strony. Zależy mi na ekonomii jazdy, więc raczej chcę instalację gazową. Roczniki, raczej 2000-2001, w hatchback'u albo sedanie. Mam jednak obawy, bo wyczytałam że Mondeo mają problemy z blachą, ale za to zawieszenie jest dość fajne, co mnie bardzo kusi. Niektórzy odradzają mi duże auto, bo problemy z parkowaniem, i te sprawy.
    Co sądzicie na ten temat? Spełnić swoje marzenia, czy dać sobie spokój i szukać czegoś mniejszego, z mniejszym silnikiem itd.
    Pomóżcie, bo naprawdę nie wiem co robić

  2. # ADS
    Reklama
     

  3. #2
    Klubowicz
    w stanie spoczynku

    Imię
    Krzysiek
    Opis
    MKIII 2.0 Pb+LPG
    Od
    12 Jan 2009
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Spełnij marzenia
    I witaj w Klubie

  4. #3
    Zielony listek Awatar olopomorskie
    Imię
    Aleksander
    Opis
    Mondeo MK3 2002r 130km Kmbi
    Od
    17 Sep 2010
    Mieszka w
    Puck/Władysławowo