+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Pochłaniacz prostych Awatar Damiano
    Opis
    MkIII '02, 2.0Pb+BRC
    Od
    09 Jan 2006
    Mieszka w
    Człuchów

    Wymiana piasty tył

    Kupilem dwie piasty na tyl oraz klocki ATE. czy moglby mi ktos napisac jak jest z wymiana tych piast? najlepiej lopatologicznie co i jak robic,co bedzie potrzebne i jak duzo mialem dac do mechanika ale robi remont warsztatu i nie moge czekac. wyje niesamowicie wiec musze sam za to sie zabrac. przy okazji chce wymienic klocki z tylu.
    bede wdzieczny za wskazowki,szukalem pdobnego tematu ale nie moglem znalezc.

    Fast cars, big wheels, fat asses, we love this shit...

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Klubowicz
    w stanie spoczynku

    Imię
    Krzysiek
    Opis
    MKIII 2.0 Pb+LPG
    Od
    12 Jan 2009
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    z wymianą piast nie ma żadnego problemu, wypinasz czujnik ABSu i wykręcasz 4 śrubki... Jedyny problem to taki że trza mieć długiego Torx-a, bodajże T45 albo T50, juz nie pamiętam...

  4. #3
    Pochłaniacz prostych Awatar Damiano
    Opis
    MkIII '02, 2.0Pb+BRC
    Od
    09 Jan 2006
    Mieszka w
    Człuchów
    OK. mam nadzieje,ze nic nie bedzie zapieczone.
    Ostatnio edytowane przez Damiano ; 06-04-2011 o 20:21

    Fast cars, big wheels, fat asses, we love this shit...

  5. #4
    Kursant
    Imię
    Rafał
    Opis
    mondeo mk3 2003r
    Od
    05 Jan 2011
    Mieszka w
    wieliczka
    Mozesz miec problem z demontazem tarczy, postukaj mlotkiem od zewnetrznej strony

  6. #5
    Zielony listek Awatar beezone
    Imię
    Bizon
    Opis
    Mondeo Mk3 kombi TDCi 96kW z 2002r.
    Od
    20 Jul 2010
    Mieszka w
    Wrocław / Środa Śląska
    no u mnie podczas próby odkręcenia zapieczonej piasty połamały się Torx'y - ale Szlifiereczką poszły w 10 minut a potemto już z górki - roboty na max 2h w emeryckim tempie.

    Tylko zanim zaczniesz walić młotem i bujać podniesionym autem, to sobie je dobrze zabezpiecz przed upadkiem, tak żeby ci na głowę ani na tarczę nie spadło, bo sobie narobisz duuuużych problemów.
    what has been seen cannot be unseen

  7. #6
    Pochłaniacz prostych Awatar Damiano
    Opis
    MkIII '02, 2.0Pb+BRC
    Od
    09 Jan 2006
    Mieszka w
    Człuchów
    No to jestem po wymianie piast. tak jak pisaliscie problem byl wlasnie z tarczami ;/ ale nic na sile. troche odrdzewiacza, opukania, pozniej klocek drewniany z tylu i energiczne uderzenie mlotkiem jednoczesnie obracajac tarcze. stare piasty przykrecone sa na torxy, z nowymi piastami dostalem sruby ale potrzebna jest nasdka na torx. przy okazji wymienilem rowniez klocki,balem sie o tloczek,ale dobrze sie wkrecal,nie bylo ciezko.
    Stare piasty po sciagnieciu bylo baaaardzo trudno obrocic!!! trzeba bylo troche sily aby to ruszyc!
    Na starych piastach wybite bylo SKF jakis numer i TRW by MADE IN ITALY data prdukcji. 01.10
    Na nowej piascie widnieje SKF i ten sam numer. MADE IN ITALY data produkcji. 10.09
    czyli mozna powiedziec,ze na piastach nakulalem 216tys km.
    Dziekuje wszystkim za kazda podpowiedz.
    Ostatnio edytowane przez Damiano ; 10-04-2011 o 12:25

    Fast cars, big wheels, fat asses, we love this shit...

  8. #7
    Kursant
    Opis
    Mondeo mk3
    Od
    28 Aug 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Ostatnio edytowane przez Venom ; 05-05-2011 o 09:49

  9. #8
    Niedzielny kierowca Awatar Gligi
    Imię
    Grzesiu
    Model
    Peugeot 407 SW
    Silnik
    2.0 136 KM HDI
    Od
    26 Mar 2005
    Mieszka w
    Grudziądz
    Ogólnie te większe otwory w piescie są po to aby przełozyć przez nie troxa. Wyczyść dobrze sruby, żeby trox dobrze wszedł, bo jak się obróci to kiepsko.

  10. #9
    Kursant
    Opis
    Mondeo mk3
    Od
    28 Aug 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    odkręciłem ale dopiero po podgrzaniu migmatem śrub, bez tego ani rusz.

  11. #10
    Mistrz pobocza Awatar Potek
    Imię
    Krzysiek
    Opis
    MK2 1.8 PB+LPG
    Od
    26 Jun 2008
    Mieszka w
    Kęty
    Cytat Zamieszczone przez Venom Zobacz posta
    odkręciłem ale dopiero po podgrzaniu migmatem śrub, bez tego ani rusz.

    Kiedyś też się próbowałem za to zabrać ale poległem na tych śrubach, zawiozłem do mechanika i też nie dali rady, dopiero cały wahacz musieli wyciągnąć i wtedy odkręcili.

Podobne wątki

  1. [MkII] Wymiana czujnika abs = wymiana piasty ?
    By cypo in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-12-2013, 21:37
  2. MKIV -Wymiana piasty tył
    By Zając in forum HOWTOs
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-06-2013, 13:34
  3. [MkII] wymiana piasty koła przód
    By andix in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 14:05
  4. [MkIV] wymiana piasty tył
    By Zając in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-02-2013, 00:39
  5. [MkIV] Wymiana piasty- jaką firmę wybrać?
    By barczol in forum Podwozie, zawieszenie, napęd i wydech
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-01-2013, 12:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów