+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    martin35
    Gość

    praca na zimnym silniku

    Witam
    Po odpaleniu auta na zimnym silniku odgłos jest taki jak w ursusie (charakterystyczne pyrkanie). Silnik jest głośny, a w czasie jazdy już przy prędkości 60-80 słychać jednostajne buczenie, niezależne od obrotów silnika, tzn. silnik ma swoje odgłosy, a to drugie jednostajne buczenie wydaje się niezależne.
    Czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki co do przyczyn.

  2. # ADS
    Reklama
     

  3. #2
    Kursant
    Imię
    Witold
    Opis
    mkII 1.8 Zetec
    Od
    29 Jan 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Coś może z zaworami. Ma moc?

  4. #3
    martin35
    Gość
    sęk w tym, ze 2 tygodnie temu zrobiłem regulację luzów zaworowych, na bodajże 4 zaworach miałem luzy "5 setek" jak to określił mechanik. Auto kupiłem z lpg i dopiero sam zrobiłem tą regulację. Najbardziej denerwujące jest to, że nawet po wrzuceniu na luz przy jeździe słychać jakieś jednostajne buczenie. A rano po odpaleniu to jest tragedia, bo słychać go chyba z kilometra, na rozgrzanym jest lepiej. Czy wymiana kolektora mogłaby by pomóc?

  5. #4
    Kursant
    Imię
    Witold
    Opis
    mkII 1.8 Zetec
    Od
    29 Jan 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    Nie chce podważać Twojego autorytetu, ale czy na pewno dobrze to zrobiłeś-tą regulację?

    Sprawdź teraz kompresję.

  6. #5
    martin35
    Gość
    gdzie ja tam robiłem, ja amator jestem, robił to mechanik-specjalizacja ford, ale pomiaru kompresji chyba nie robił bo nic nie wspomniał, więc trzeba to zrobić, a jakie parametry kompresji są prawidłowe?

  7. #6
    Kursant
    Imię
    Witold
    Opis
    mkII 1.8 Zetec
    Od
    29 Jan 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    A jaki masz dokładnie silnik?

  8. #7
    Klubowicz wspierający
    Handlarz
    Awatar Jakub
    Imię
    Jakub
    Model
    MKIV
    Silnik
    za duży :)
    Od
    25 May 2005
    Mieszka w
    Czaniec koło Bielska Bialej
    2.0 duratec 16V 145KM.

    Polecam warsztat Karola

  9. #8
    Kursant
    Imię
    Witold
    Opis
    mkII 1.8 Zetec
    Od
    29 Jan 2011
    Mieszka w
    Kraśnik
    http://www.mondeoklubpolska.pl/showt...e-w-cylindrach

    o proszę :-)

    ---------- Post dodany o 17:18 ---------- Poprzedni post dodany o 17:16 ----------

    Zobacz jeszcze czy nie skacze Ci rura dolotowa od powietrza. Kiedyś w Peugeocie Boxerze poszła mi dźwignia zaworowa i ciśnienie z silnika szło nie tam gdzie trzeba :-).

  10. #9
    martin35
    Gość
    bardzo dziękuję za rady, biorę się do sprawdzania i dam znać

Podobne wątki

  1. [TDCi MKIV] Nierówna praca na zimnym silniku i jasny dym- prośba o pomoc
    By Mateusz1989 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 21:54
  2. [Zetec] Nierowna praca na zimnym silniku.
    By mizerka in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 08:28
  3. [Zetec] Nierówna praca na zimnym silniku.
    By pawellko in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2011, 18:05
  4. [MkII] gaśnie na zimnym silniku
    By qentin in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-07-2008, 13:48
  5. [MkI] gaśnie na zimnym silniku !
    By valdii15 in forum LPG
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 17-12-2007, 09:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów