+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 46
  1. #1
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica

    migajaca kontrolka od swiec

    Witam.

    Rano przy -12 odpalil bez najmniejszego problemu (oczywiscie czekalem zeby swiece sie nagrzaly). Przejechałem jakieś 40km i w czasie jazdy zaczeła mi migać pomarańczowa kontrolka od świec. gdy dojechałem do pracy zgasiałem go i tak stał kilka godzin. Gdy ponownie chaciałem go odpalić to nie chciał już zaskoczyć . akumolator krecił ale odpalić nie chciał. Co to może być?


    aha jest też (tzn był) zauważalny spadek mocy gdy jechałem do pracy
    Pozdrawiam.

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Mistrz pobocza Awatar kojot310
    Imię
    Darek
    Opis
    mk 3 TDDi 2.0 2001r kombi
    Od
    31 Jul 2007
    Mieszka w
    Żory/ Górny Śląsk/ SZO
    Przyczyn sprężynki jest pełno ,ogólnie migająca kontrolka swiec oznacza problem z układem zasilania,w twoim przypadku obstawiam filtr paliwa przy obecnych mrozach i objawach,ja zacząlbym od tego jesli nic nie da najlepiej podpiac sie pod kompa i sprawdzic błędy
    Nie każda morda pasuje do Forda . Było mk2 1.8 TD a jest mk3 TDDI 2.0

  4. #3
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica
    a jakie jeszcze moga byc przyczyny?
    sam nie wiem.. spalona swieca moze byc?
    boje sie oby to wtryski nie poszly bo to chyba nie tanie jest ..

  5. #4
    Klubowicz
    sprężynka
    Awatar buko
    Imię
    Piotrek
    Opis
    mk3 2.0 TDCI
    Od
    16 Apr 2008
    Mieszka w
    Radomsko
    czułeś ubytek mocy bo auto przeszło w tryb awaryjny (migała sprężynka)

    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    spalona swieca moze byc?
    nie.

    tak jak kolega pisał wcześniej migająca kontrolka swiec oznacza problem z układem paliwowym.
    trzeba pod kompa podpiąć i zobaczyć jakie błędy pokaże.


    p.s wpisz w wyszukiwarce sprężynka, będziesz cały weekend czytał

    Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno

  6. #5
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Piotr
    Opis
    Renault Scenic
    Od
    08 Nov 2010
    Mieszka w
    Wlkp/Dolny Śląsk
    Wywalony kod wtryskiwacza - na kompa mondeusza i patrzec na ktorym cylindrze.
    Sprezyna rozumiem mruga dalej od samego dzien dobry?

  7. #6
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica
    wykręciłem świece , wszystkie 4 spalone . mam nadzieje ze na tym sie zakończy..

    ps. Co mogło być przyczyną?

  8. #7
    Zielony listek
    Imię
    Adam
    Opis
    Mondeo MK3 TDCi, HB 2003 rok
    Od
    08 Sep 2010
    Mieszka w
    Jastrzębie Zdój
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    wykręciłem świece , wszystkie 4 spalone . mam nadzieje ze na tym sie zakończy..
    ...przy -12st i uwalonych wszystkich świecach żarowych zapalił bez problemu?? eeee... a nie jest tak przypadkiem, że wszystkie masz dobre? Jak je sprawdzasz...

    Ja również poleciłbym najpierw od sprawdzenia filtra paliwa oraz ogólnie jakości paliwa na jakim jeździsz... Ja na noc dałem do słoika 300ml ropy i rano przy -20 byłem w szoku. Ropo totalnie straciła swoją przejrzystość, stała się gęsta (konsystencja oleju, albo jeszcze gorzej), i jak nią poruszałem to widać było jak unoszą się miejscami takie "krupy" - to pewnie była nasza ukochana parafina...

    A co do reanimacji klekota na mrozie kiedyś szybko i sprawnie nam poszło suszarką do włosów (jechaliśmy na dwie - rozgrzać filtr paliwa, przewody no i można samą pompę. Troszkę zachodu, ale zagadał nam wtedy od razu (Mercedes CDI).

    A moim drugim aucie jakim jest bądź co bądź leciwa Vectra (98rok) posiada podgrzewanie filtra paliwa, co wydaje się być dosyć mąrym rozwiązaniem - dziwne, że w Mondi na to nie wpadli...

  9. #8
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica
    jak odpalalem auto rano to wszystko bylo ok. nic nie migalo. dopiero po ok 40km zaczela nagle migac "sprezynka" od swiec i auto przeszlo w tryb awaryjny. jak już ściągnąłem auto do domu wykrecilem swiece i sprawdzilem je podpinajac pod prostownik . jezeli bylyby dobre to przewodzilyby i iskrzyly przy pocieraniu klemą od prostownika a tak nie bylo.

    mam cicha nadzieje ze tylko na swiecach sie skonczy

    ---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:38 ----------

    ps. i żeby nie zaczynać kolejnego tematu . jaki środek stosujecie to czyszczenia układu paliwowego , wtrysków.. i co jaki czas?

  10. #9
    Pogromca zakrętów Awatar Jendrekmak
    Opis
    mk3 2.0 tdci kombi FL
    Od
    03 Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    wykręciłem świece , wszystkie 4 spalone . mam nadzieje ze na tym sie zakończy..

    ps. Co mogło być przyczyną?
    co mogło być przyczyną i czego? świece się po prostu starzeją i w pewnym momencie przestają grzać i tyle w temacie świec. a przyczyna migającej sprężynki nie leży po stronie świec tylko układu paliwowego. zwłaszcza po przejechaniu 40 km bo świece grzeją tylko przez 30 sekund od włączenia zapłonu i nie mają wpływu na pracę ciepłego silnika
    2.0 tdci kombi 2004 FL 160 KM, 360 Nm, eibach pro -30, ham. FF2 ST225, ST220 look


  11. #10
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica
    okazało się żę awarii uległy wszystkie 4 świece . profilaktycznie wymieniłem filtr paliwa i dolałem do paliwa środek uszlachetniający. auto ma sporo mniejsza moc , predkosc max 110-120km/h ale to pewnie przez to ze jest w tak zwanym trybie awaryjnym.
    Niepokoi mnie za to inna sprawa na wolnych obrotach pracuje jakos nie równo. wskazówka od obrotów oscyluje miedzy 900-1000obr. silnik mocno drży do tego stopnia ze w kabinie jest to wyczuwalne, właściwie całe auto sie trzęsie. co może być przyczyną. to też ten tryb awaryjny , może duży mróz czy coś innego?

  12. #11
    Zielony listek Awatar egzekuthor
    Imię
    CZAREK
    Opis
    MONDEO MKIII 2,0 TDDi 2001 115 kucyków , SKODA FABIA 1,4 MPI 2001
    Od
    02 Dec 2010
    Mieszka w
    SZCZECIN
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    okazało się żę awarii uległy wszystkie 4 świece . profilaktycznie wymieniłem filtr paliwa i dolałem do paliwa środek uszlachetniający. auto ma sporo mniejsza moc , predkosc max 110-120km/h ale to pewnie przez to ze jest w tak zwanym trybie awaryjnym.
    Niepokoi mnie za to inna sprawa na wolnych obrotach pracuje jakos nie równo. wskazówka od obrotów oscyluje miedzy 900-1000obr. silnik mocno drży do tego stopnia ze w kabinie jest to wyczuwalne, właściwie całe auto sie trzęsie. co może być przyczyną. to też ten tryb awaryjny , może duży mróz czy coś innego?
    Miałem dokładnie takie same objawy. Po podpięciu pod komputer stwierdzono błędy P1608 i P1631. Te błędy są związane z układem zasilania. Skończyło się wymianą pompy wtryskowej. Moim zdaniem najlepiej podpiąć pod komputer i wykluczyć przypuszczenia. Twoje auto to TDCi więc może być, że któryś z wtrysków gubi kod.
    <em>Thrashnalek</em>

  13. #12
    Pogromca zakrętów Awatar Jendrekmak
    Opis
    mk3 2.0 tdci kombi FL
    Od
    03 Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    na wolnych obrotach pracuje jakos nie równo. wskazówka od obrotów oscyluje miedzy 900-1000obr. silnik mocno drży do tego stopnia ze w kabinie jest to wyczuwalne, właściwie całe auto sie trzęsie. co może być przyczyną. to też ten tryb awaryjny , może duży mróz czy coś innego?
    jeśli tryb awaryjny i trzęsie na wolnych to na 99% któryś wtryskiwacz niedomaga
    2.0 tdci kombi 2004 FL 160 KM, 360 Nm, eibach pro -30, ham. FF2 ST225, ST220 look


  14. #13
    Zielony listek Awatar egzekuthor
    Imię
    CZAREK
    Opis
    MONDEO MKIII 2,0 TDDi 2001 115 kucyków , SKODA FABIA 1,4 MPI 2001
    Od
    02 Dec 2010
    Mieszka w
    SZCZECIN
    Mi ostatnio zamarzło paliwo przy -26 stopniach i wlanym uszlachetniaczu do -39 stopni. Też nierówno pracował, gasł i potrzebna była pomoc kolegów z prądem. Dymił niemiłosiernie, ale przepalił to, co powinno być przepalone i wrócił do normalności. Może zatem i u Ciebie GaTiTo też coś przymarzło.
    Ostatnio edytowane przez egzekuthor ; 07-02-2012 o 18:00
    <em>Thrashnalek</em>

  15. #14
    Kursant
    Imię
    Adrian
    Opis
    Mondeo MKIII TDCI 2.0 2002
    Od
    31 Jan 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    Witam.

    Rano przy -12 odpalil bez najmniejszego problemu (oczywiscie czekalem zeby swiece sie nagrzaly). Przejechałem jakieś 40km i w czasie jazdy zaczeła mi migać pomarańczowa kontrolka od świec. gdy dojechałem do pracy zgasiałem go i tak stał kilka godzin. Gdy ponownie chaciałem go odpalić to nie chciał już zaskoczyć . akumolator krecił ale odpalić nie chciał. Co to może być?



    aha jest też (tzn był) zauważalny spadek mocy gdy jechałem do pracy
    Pozdrawiam.

    Na 90% rozkodowany wtrysk albo kilka. Czasem tak mają i wtedy silnik pali na 3 gary. Objawem jest biały dym ale w zimie raczej każdemu się biały dym wydobywa (para wodna). A spadek mocy dlatego że wyłączone masz turbo bo auto jeździ w trybie awaryjnym. Mnie to kosztowało 150 zł pełna diagnoza (próby przelewowe itd.) 100 zł zakodowanie wtrysku. Szukaj mechanika od ropniaków tylko oni się na tym znają.
    Ostatnio edytowane przez cz-czarek ; 07-02-2012 o 20:20

  16. #15
    Kursant Awatar Dymek
    Imię
    Damian
    Opis
    MKIII 2.0 TDDI 2001r. sedan
    Od
    01 Dec 2010
    Mieszka w
    Okolice Warszawy
    Cytat Zamieszczone przez Jendrekmak Zobacz posta
    świece się po prostu starzeją i w pewnym momencie przestają grzać i tyle w temacie świec.
    Mój znajomy miał przypadek, że zaciął mu się przekaźnik od podgrzewania świec i spaliły mu się dwie bo cały czas je podgrzewało
    Ostatnio edytowane przez Dymek ; 11-02-2012 o 16:45

  17. #16
    Klubowicz
    wszechobecny
    Awatar bioly_86WR
    Imię
    Marcin
    Model
    MKIII
    Silnik
    2.0 TDCi 115 KM
    Opis
    TDCi 160/370Nm by Heko
    Od
    10 Jun 2010
    Mieszka w
    Radom
    -> {1} migajaca sprezynka, ograniczona moc, wtryski do wymiany

    -> {2} brak objawow (jak narazie), proba przelewowa nienajlepsza

    -> {3} lista czujnikow w silniku, czesc z nich zepsuta moze dawac efekt "migajacej sprezynki"

    -> {4} silnik gasnie bez przyczyny, niemoznosc ponownego odpalenia, migajaca sprezynka, po pewnym czasie moze sie da odpalic, zimny pali bez problemu -> zepsuty czujnik polozenia walka rozrzadu -> wymienic, koszt ok 80PLN + robocizna, szary kolor czujnika oznacza ze moze byc wadliwy (wadliwa seria przed liftingiem w 2003, byla akcja w ASO) czarny kolor - czujnik montowany po liftingu

    -> {5} migajaca sprezynka podczas ruszania, przegazowywania, gasnie gdy sie wylaczy silnik, pojawia sie czasami, spadek mocy, bialy dym -> "zwisniety" zawor wtryskiwacza badz brak zasilnia na wtryskiwaczach

    -> {6} mrugajaca sprezynka, objawy jak przy padnietych wtryskach, naprawa wtryskow nie pomaga -> padnieta pompa paliwowa, padniety uklad doprowadzania paliwa

    -> {7} mrugajaca sprezynka, spadek mocy, nierowna praca na wolnych obrotach - walniety wtrysk, silnik gasnie bez ostrzezenia -> wymiana wtrysku :545:

    -> {8} migajaca sprezynka, przejscie w tryb awaryjny pracy silnika, na WDS blad P132a (blad turbiny) ew. p2288 (?), tryb awaryjny caly czas, badz tryb awaryjny po przegazowaniu (po tym jak przekroczy sie obroty zalaczenia turbiny) -> padla turbina badz jakis jej element np. silownik -> regeneracja/wymiana turbiny, badz wymiana elektronicznego sterowania cisnienia

    -> {9} migajaca sprezynka po przegazowaniu, po zgaszeniu silnika nie mruga, proba przelewowa ok, mrugajaca sprezynka pojawia sie i znika -> prawdopodobnie problem z chip tuningiem

    -> {10} mrugajaca swieca zarowa -> zepsuty pedal gazu

    -> {11} sprezynka nie mruga - zwyczajnie sie swieci -> prawdopodobnie zepsuta swieca grzejna, ufff -> wymiana

    -> {12} migajaca sprezynka, nie ma problemu z moca, po zgaszeniu i odpaleniu sprezynka przestala migac, wczesniej podczas jazdy kleby czarnego dymu, odczuwalne szarpniecia podczas jazdy (nawet podczas spokojnej jazdy ze stala predkaosci, nie mylic z szarpnieciami gdy wlacza sie klima) -> prawdopodobnie zawieszony wtrysk, na WDS blad P0200 (blad wtryskiwacza, choc w AutoData podaja ze to albo wtrysk, albo polaczenie elektryczne albo modul EMC) -> dolalem jakiegos srodka do wtryskiwaczy (do CommonRail), jak narazie bez problemow (przejechane 2000km), brak kolejnych objawow, zostaje czekanie , wymieniony czujnik polozenia walka rozrzadu, objawy nie ustapily, sporadycznie pojawia sie migajaca kontrolka swiec zarowych, jestem umowiony w serwisie ;(

    -> {13} migajaca sprezynka od czasu do czasu, silnik gasnie po przejechaniu pareset metrow albo pod swiatlami, skrzynia biegow automatyczna, pojawiaja sie bledy: P0500 oraz P1700 -> prawdopodobnie czujnik polozenia walka rozrzadu, sprawa w toku

    -> {14} zapalenie auta i wolne obroty normalne (bez falowania), jazda na niskich predkosciach bez problemu (do 120km/h), powyzej 125 km/h zaczyna migac kontrolka swiec zarowych, uczucie jakby auto nie dostawalo paliwa, objawy sa odczuwalne do zgaszenia silnika, po ponownym zapaleniu auta objawy znikaja -> najprawdopodobniej problem w ukladzie paliwowym (podpiecie pod WDS wskazuje blad czujnika cisnienia paliwa na listwie (odpowiedzialny za odprowadzanie nadmiaru paliwa) badz blad P0251-Pompa wtryskowa -> do wymiany / naprawy (regeneracji ultradzwiekami) membrama od tegoz czujnika, sprawa w toku, drugie rozwiazanie - wymiana wtryskow

    -> {15} lekkie, odczuwalne szarpniecie / przerywanie przy ok 2000 obr/min -> moze oznaczac problem z wtryskiem, ale warto najpier sprawdzic szczelnosc rur przy intercoolerze

    -> {16} auto kopci?? uwazasz ze za bardzo? -> generalnie TTTM ale moze rowniez oznaczac problem z wtryskami, zaworem EGR, nieszczelnoscia w rurach od intercoolera
    Ostatnio edytowane przez bioly_86WR ; 12-02-2012 o 08:34

    MK3 TDCi Hybryda: 160km / 370Nm by Heko

  18. #17
    Kursant
    Opis
    MONDEO Mk3 2.0 TDCi
    Od
    02 Jan 2012
    Mieszka w
    Sosnowica
    brak mocy - zawsze . sprężynka miga od samego początku.
    auto gry postoi , gdy jest zimne bardzo ciezko pali.
    tzn od 1 rozruchu do uruchomienia silnika mija jakies 10 min.
    na początku przy pierwszych próbach rozruchu . słychać ze rozrusznik kreci i w sumie tyle... po powiedzmy 10 próbach auto zaczyna już jakby załapywać. silnik odpala dosłownie na 1 sek i gaśnie . Po kolejnych kilku próbach już coraz dłużej pracuje nawet po 3-4 sek. / aż w końcu za którymś tam razem odpali i pracuje. co prawda nie równo i dość głośno ale zawsze to coś . z rury wydechowej wydobywają sie bardzo duże ilości białego dymu. Po paru chwilach zaczyna pracować równiej i da sie jechać. natomiast jak już dojdzie do tego uruchomienia silnika i popracuje on chwile to poteo odpala już za 1 razem dosłownie na dotyk.

    akumulator pare dni temu wymieniłem na nowy (Ford 75Ah 780A)
    nowy filtr paliwa
    do ropy dodaje uszlachetniacz.

    Czy powodem AŻ TAK ciężkiego rozruchu może być ten nieszczęsny wtrysk lub tryb awaryjny w którym auto "podobno" się teraz znajduje???

    ---------- Post added at 09:50 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

    jak już odpali to (oprócz spadku mocy) zachowuje sie normalnie, nie gaśnie , nie szarpie, jak jest ciepły pali na dotyk.

  19. #18
    Kursant
    Opis
    mondeo mk3 2.0 tddi
    Od
    12 Feb 2012
    Mieszka w
    Rzeszow

    migajaca kontrolka swiec

    Witam jestem tu nowy,mam podobne problem z migajaca kontrolka swiec zarowych,tzn mondeo mk3 2.0 tddi z 2001r,opisze na przykladzie rano nawet przy -20 pali bez problemu,o przejechaniu np 3km postoju ponad godzine,po przekreceniu zaplonu kontrolka swiec miga i nie zapali,dopero po kilkukrotnym wlaczaniu i wylaczaniu zaplonu zatrybi gasnie kontrola i odpala,wie ktos co to moze byc?dodam ze mam tak od tygodnia,spotkal sie ktos z czyms takim?

  20. #19
    Niedzielny kierowca
    Opis
    Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMAT
    Od
    22 Oct 2010
    Mieszka w
    Bartoszyce
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    brak mocy - zawsze . sprężynka miga od samego początku.
    auto gry postoi , gdy jest zimne bardzo ciezko pali.
    tzn od 1 rozruchu do uruchomienia silnika mija jakies 10 min.
    na początku przy pierwszych próbach rozruchu . słychać ze rozrusznik kreci i w sumie tyle... po powiedzmy 10 próbach auto zaczyna już jakby załapywać. silnik odpala dosłownie na 1 sek i gaśnie . Po kolejnych kilku próbach już coraz dłużej pracuje nawet po 3-4 sek. / aż w końcu za którymś tam razem odpali i pracuje. co prawda nie równo i dość głośno ale zawsze to coś . z rury wydechowej wydobywają sie bardzo duże ilości białego dymu. Po paru chwilach zaczyna pracować równiej i da sie jechać. natomiast jak już dojdzie do tego uruchomienia silnika i popracuje on chwile to poteo odpala już za 1 razem dosłownie na dotyk.

    akumulator pare dni temu wymieniłem na nowy (Ford 75Ah 780A)
    nowy filtr paliwa
    do ropy dodaje uszlachetniacz.

    Czy powodem AŻ TAK ciężkiego rozruchu może być ten nieszczęsny wtrysk lub tryb awaryjny w którym auto "podobno" się teraz znajduje???

    ---------- Post added at 09:50 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

    jak już odpali to (oprócz spadku mocy) zachowuje sie normalnie, nie gaśnie , nie szarpie, jak jest ciepły pali na dotyk.
    a pliwo z jakiej stacji ? jako dodatek do paliwa polecam skyyd ( szwedzki - chyba ) przy -24 odpalałem za pierwszym razem a też miałem sprężynki nawet przy podjeździe pod małą górkę - no i paliwo QRWA PRZECIE ZIMOWE !

  21. #20
    Zielony listek Awatar egzekuthor
    Imię
    CZAREK
    Opis
    MONDEO MKIII 2,0 TDDi 2001 115 kucyków , SKODA FABIA 1,4 MPI 2001
    Od
    02 Dec 2010
    Mieszka w
    SZCZECIN
    Cytat Zamieszczone przez GaTiTo Zobacz posta
    brak mocy - zawsze . sprężynka miga od samego początku.
    auto gry postoi , gdy jest zimne bardzo ciezko pali.
    tzn od 1 rozruchu do uruchomienia silnika mija jakies 10 min.
    na początku przy pierwszych próbach rozruchu . słychać ze rozrusznik kreci i w sumie tyle... po powiedzmy 10 próbach auto zaczyna już jakby załapywać. silnik odpala dosłownie na 1 sek i gaśnie . Po kolejnych kilku próbach już coraz dłużej pracuje nawet po 3-4 sek. / aż w końcu za którymś tam razem odpali i pracuje. co prawda nie równo i dość głośno ale zawsze to coś . z rury wydechowej wydobywają sie bardzo duże ilości białego dymu. Po paru chwilach zaczyna pracować równiej i da sie jechać. natomiast jak już dojdzie do tego uruchomienia silnika i popracuje on chwile to poteo odpala już za 1 razem dosłownie na dotyk.

    akumulator pare dni temu wymieniłem na nowy (Ford 75Ah 780A)
    nowy filtr paliwa
    do ropy dodaje uszlachetniacz.

    Czy powodem AŻ TAK ciężkiego rozruchu może być ten nieszczęsny wtrysk lub tryb awaryjny w którym auto "podobno" się teraz znajduje???

    ---------- Post added at 09:50 ---------- Previous post was at 09:46 ----------

    jak już odpali to (oprócz spadku mocy) zachowuje sie normalnie, nie gaśnie , nie szarpie, jak jest ciepły pali na dotyk.
    A sprawdzałeś błędy na komputerze ?? Może od tego trzeba zacząć, żeby wyeliminować przypuszczenia. Ja jednak stawiam na wtryski, ale mogę się mylić i obym się mylił.
    <em>Thrashnalek</em>

Podobne wątki

  1. [TDCi MKIII] kontrolka swiec zarowych i dodatkowo żółta kontrolka silnika
    By woju27k in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 17-12-2012, 11:02
  2. [TDDi MKIII] Migajaca lampka swiec i auto gasnie podczas jazdy.
    By bartekmk3 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-06-2012, 22:08
  3. migajaca kontrolka swiec zarowych
    By afo in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-06-2011, 17:51
  4. [MkII] migajaca kontrolka oleju
    By bakarys in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-12-2007, 15:44
  5. [MkII] Migajaca kontrolka airbag
    By Viperos in forum Elektryka
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-01-2007, 17:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów