+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKI
    Silnik
    1.8 TD 88 KM
    Od
    13 Feb 2006
    Mieszka w
    Kielce

    [MkI] Filtr paliwa - ON

    W sumie sprawa prosta - chcialem wymienic sobie filtr paliwa - ale nie ma szans (chyba, ze jest jakis myk o ktorym nie wiem) odkrecic i wyjac sama wkladke (brak miejsca). Chcialem odkrecic calosc (dwie sruby 13) - ale tak trzyma, ze juz jedna srube prawie wyrobilem...
    Macie jakies patenty na zmiane tego filtra?
    MKI 1.8 TD kombi '95

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    waldemarz
    Gość
    Co to znaczy brak miejsca, przeciez odkreca sie obudowe filtra i wyjmuje sie sam wklad.

  4. #3
    Waldku niewygodnie jest odkręcać sam wkład, lepiej odłączyć węże paliwowe i wyciągnąć filtr razem z pompką :metal
    Dokładnie jak kolega opisał - odkręcasz 2 śruby i ściągasz wszystko bez problemu - jakiś silny "mechanik" za mocno dokręcił śrubki aż dziw że nie połamał obudowy
    Musisz to jakoś odkręcić dobry klucz oczkowy powinien załatwić sprawę :metal
    "... Tyle śmiesznych zdarzeń
    Mnie się jakoś nie chce śmiać
    Tyle śmiesznych zdarzeń
    Coś nie dobrze ze mną dziś..."
    T. Nalepa "Sen szaleńca"

  5. #4
    waldemarz
    Gość
    To w takim wypadku to moze psiknij na sruby WD-40 i odczekaj chwile i dopiero delikatnie odkrec sruby. Moze sie zapiekly jak mocno dokrecil mechanik. I napewno rob to za pomoca klucza oczkowego lub nasadowego a nie plaskiego, bo plaskim to zniszczysz leb sruby i koniec roboty.

  6. #5
    Znawca leśnych tras
    Imię
    jasio
    Opis
    Nissan
    Od
    15 Jan 2005
    Mieszka w
    Warszawa
    Tam jest aluminium a śryby stalowe, jak długo nie odkręcane mogło zaśniedzieć.

  7. #6
    Pochłaniacz prostych
    Imię
    Karol
    Opis
    MKI TD
    Od
    10 Jan 2006
    Mieszka w
    Wejherowo
    ja bym jednak proponował rozwiązanie siłowe: fleksem naciąć jeden bok nakrętki, jak bedziesz dosć precyzyjny, to możesz dojść do samego gwintu i nic się nie powinno stać, nawet jak go uszkodzisz z jednej strony, to i tak nowa nakrętka będzie normalnie trzymać, a nawet jak nie natniesz całej nakrętki, to się rozgrzeje i łatwiej odpuści.
    "Prawdziwe samochody skończyli produkować w 73"
    .
    nie ma mondeo bez dachu... to ja kupiłem bez podłogi...

  8. #7
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKI
    Silnik
    1.8 TD 88 KM
    Od
    13 Feb 2006
    Mieszka w
    Kielce
    Dzieki za propozycje - bede kombinowal... ( rozdane).
    MKI 1.8 TD kombi '95

Podobne wątki

  1. [MkII] filtr paliwa
    By papug1989 in forum Eksploatacja bieżąca i FAQ
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-03-2011, 15:50
  2. [TDCi MKIII] filtr paliwa
    By fikcjoner in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-11-2009, 17:39
  3. [TDCi MKIII] filtr paliwa
    By wojtek64 in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 01-10-2009, 14:36
  4. filtr paliwa
    By slazdu in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-03-2007, 13:52
  5. filtr paliwa
    By Rhapsody in forum Silnik - Zetec, Duratec rzędowy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-02-2006, 23:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów