+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
  1. #1
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk

    przewody podcisnienia

    Witam

    Panowie dzisiaj bylem na wymianie termostatow i przy okazji wyszla troche niepokojaca sprawa. Mechanik zauwazyl ze na silniku przy gniezdzie wtrysku lekko sie moczy.

    Mechanik powiedzial zebym poszukal przewodu podcisnienia ktory idzie na 4 wtrysk (mowil ze to ten najblizej skrzyni).

    Panowie nie jestem w stanie znalezc w zadnym sklepie forda takiego przewodu (ani ford.sklep.pl ani w ford-esklep.pl). Czy te przewody maja jakies konkretne nazwy ? Moze mi pomoc ktos kto sie zna na rzeczy i podpowiedziec czego szukac.

    Jak uzylem szukajki to znalazlem informacje o jakich przewodach podcisnienia ktory idzie do egr inny do turbo jeszcze inny gdzies indziej. Ok tylko ja nie wiem ktorego ja mam konkretnie szukac u siebie.

    Mechanik cos mowil ze to jest przewod ktory idzie z pompy do wtrysku (wchodzi na 4).

    Prosze o pomoc panowie.
    Ostatnio edytowane przez Dragi ; 24-11-2012 o 15:08

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    nikt nic nie pomoze ?

  4. #3
    Koordynator Regionalny Awatar pepe
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    04 Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk
    Naucz mechanika nazewnictwa, to jest przewód przelewowy
    http://allegro.pl/przewod-paliwa-prz...759945977.html
    Prawdziwy maczo jedzie na lawecie do serwisu

  5. #4
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    pepe ok ja sie nie znam a mechanika poucze i powiem jak sie nazywa.

    Powiedz mi czy te przewody sa wszystkie tej samej dlugosci ?

    zakladam ze sa 4 takie przewody.

    Ja potrzebuje ten ktory idzie na 4 wtrysk czy ten co pokazales na aukcji to bedzie ten wlasnie?
    Ostatnio edytowane przez Dragi ; 25-11-2012 o 20:23

  6. #5
    Koordynator Regionalny Awatar pepe
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    04 Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk
    Tu masz cały komplet i ciężko jest je rozdzielić
    Prawdziwy maczo jedzie na lawecie do serwisu

  7. #6
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    pepe

    czyli to nie o ten przewod chodzilo. To mial byc jakis pojedynczy przewod, ktory wychodzi z pompy i idzie na wtrysk nr 4.

    Czy ten przewod ktory mi podales w linku wchodzi na wtryski,a wychodzi z pompy ?
    Znaczy ze mechanik sie pomylil ? Nie zauwazyl ze to jest tylko jeden przewod ktory wchodzi pokolei na kazdy wtryskiwacz ??

    Czy to mozliwe ??

  8. #7
    Koordynator Regionalny Awatar pepe
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    04 Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk
    Zmień mechanika
    -przewód wtrysku
    http://allegro.pl/rurka-rurki-przewo...769825335.html
    -przewód odpowietrzenia
    (było wyżej)
    -uszczelka wtrysku
    http://allegro.pl/uszczelka-uszczeln...805313189.html

    Najpierw dobra diagnoza, na moje pewnie będzie to uszczelka ale najpierw niech ktoś mądrzejszy to obejrzy
    Prawdziwy maczo jedzie na lawecie do serwisu

  9. #8
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    ten przewod wtrysku jest od 1.8 a nie od 2.0 chyba ze sa takie same.

    Ok jutro po pracy jade do innego mechanika niech rzuci okiem i powie co podejrzewa. Jutro dam znac co mi powiedzial inny mechanik.

    Dzieki za podpowiedzi.

  10. #9
    Koordynator Regionalny Awatar pepe
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    04 Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk
    Cytat Zamieszczone przez Dragi Zobacz posta
    ten przewod wtrysku jest od 1.8 a nie od 2.0 chyba ze sa takie same.
    Nie nie są takie same dałem tylko przykladowe
    Prawdziwy maczo jedzie na lawecie do serwisu

  11. #10
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    ok jutro po pracy podjade na inny warsztat i dam znac co i jak


    chcialem zapytac jeszcze o jedno

    czy przewod wtrysku to jest to samo co przewod przelewowy ??
    Ostatnio edytowane przez Dragi ; 25-11-2012 o 22:07

  12. #11
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    ok wlasnie wrocilem od innego mechanika, okazalo sie ze moczy sie na wejsciu d wtrysku nr4.
    Powiedzial abym poszukal przewodow tych stalowych ktore wchodza na 3 i 4 wtrysk.

    Powiedzialem mu ze moze wystarczy sam uszczelniacz wtrysku, a on mi na to ze tam nie ma uszczelnaicza a to polaczenie uszczelnia sie na stozku przewodu.

    Wiec pilnie poszukuje takiego przewodu jakby ktos mial panowie

    pepe

    czy te przewody by pasowaly mimo iz sa z 115KM silnika, a ja mam 90KM
    http://allegro.pl/przewody-rurki-pom...759914593.html
    Ostatnio edytowane przez Dragi ; 26-11-2012 o 19:53

  13. #12
    Niedzielny kierowca Awatar marcusX100
    Model
    mondeo
    Silnik
    duratorq di
    Opis
    Niesięgający daleko
    Od
    14 Dec 2009
    Mieszka w
    Koblenz, DE
    Wg mnie najpewniej będzie wymienić tą uszczelkę na 4 wtrysku jak mówił Pepe http://allegro.pl/uszczelka-uszczeln...805313189.html.

    A potem patrzyć czy nadal będzie mokro. Kupisz używane rurki w takim samym stanie, albo gorsze jak Twoje i nadal będziesz miał mokrą pokrywę zaworów.

    Ja bym zaczał od tego uszczelniacza. Wymienisz go sam. Wystarczy zdjąć przewód zasilający wtryskiwacz, przewód przelewowy (ta zakręcona jak ogon świnki rurka) i podważyć uszczelkę. To tyle.
    Ostatnio edytowane przez marcusX100 ; 26-11-2012 o 21:39
    http://www.mondeoklubpolska.pl/image.php?type=sigpic&userid=8330&dateline=1387934  945
    3.5''Kalinoski, NGK PRUT7Q, S6 Intercooler, Lorge ZZ+ BOZ+SS, HTTP CDAU + Autotech, RS6 16Valve, BONI LSD, Lower Plex Power Mount Outsert, D1-Racing 16 pot, Ferraro SS5000, JVC KM-V6ABT, HDMI2, FW20H13, UC, APC, DA, megs i DSCR 1,75xLPG == wynik z hamowni: 127KM i 319Nm.

  14. #13
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    czyli ten uszczelniacz (ten oring) jest na przewodzie przelewowym (tym gumowym) a nie na przewodzie tym metalowym ??

  15. #14
    Niedzielny kierowca Awatar marcusX100
    Model
    mondeo
    Silnik
    duratorq di
    Opis
    Niesięgający daleko
    Od
    14 Dec 2009
    Mieszka w
    Koblenz, DE
    ten uszczelniacz jest montowany w pokrywie zaworów, opasa wtryskiwacz.
    http://www.mondeoklubpolska.pl/image.php?type=sigpic&userid=8330&dateline=1387934  945
    3.5''Kalinoski, NGK PRUT7Q, S6 Intercooler, Lorge ZZ+ BOZ+SS, HTTP CDAU + Autotech, RS6 16Valve, BONI LSD, Lower Plex Power Mount Outsert, D1-Racing 16 pot, Ferraro SS5000, JVC KM-V6ABT, HDMI2, FW20H13, UC, APC, DA, megs i DSCR 1,75xLPG == wynik z hamowni: 127KM i 319Nm.

  16. #15
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    czyli moze to wygladac troche jakby z gniazda wtryskiwacza lecialo ?
    taka wersje powiedzial mi pierwszy mechanik. Powiedzial ze to ten przewod a jesli wyeliminuje ten przewod to moze saczyc sie z gniazda.

    Pasowaloby ?

  17. #16
    Koordynator Regionalny Awatar pepe
    Imię
    Andrzej
    Model
    MKIV
    Silnik
    2.0 TDCi 140 KM
    Od
    04 Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk
    Wytrzyj, umyj troszkę pojeździj i zobaczysz
    Prawdziwy maczo jedzie na lawecie do serwisu

  18. #17
    Niedzielny kierowca Awatar marcusX100
    Model
    mondeo
    Silnik
    duratorq di
    Opis
    Niesięgający daleko
    Od
    14 Dec 2009
    Mieszka w
    Koblenz, DE
    Cytat Zamieszczone przez Dragi Zobacz posta
    czyli moze to wygladac troche jakby z gniazda wtryskiwacza lecialo ?
    taka wersje powiedzial mi pierwszy mechanik. Powiedzial ze to ten przewod a jesli wyeliminuje ten przewod to moze saczyc sie z gniazda.

    Pasowaloby ?
    Tak, dokręć nakrętkę na metalowym przewodzie na górze wtryskiwacza (dla pewności), umyj pokrywę i obserwuj. Ale możliwe, że leci z uszczelnienia pokrywa/wtryskiwacz.
    Ostatnio edytowane przez marcusX100 ; 26-11-2012 o 22:03
    http://www.mondeoklubpolska.pl/image.php?type=sigpic&userid=8330&dateline=1387934  945
    3.5''Kalinoski, NGK PRUT7Q, S6 Intercooler, Lorge ZZ+ BOZ+SS, HTTP CDAU + Autotech, RS6 16Valve, BONI LSD, Lower Plex Power Mount Outsert, D1-Racing 16 pot, Ferraro SS5000, JVC KM-V6ABT, HDMI2, FW20H13, UC, APC, DA, megs i DSCR 1,75xLPG == wynik z hamowni: 127KM i 319Nm.

  19. #18
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Dzieki jutro po pracy wracajac podjade kupic uszczelniacz i sprobuje wymienic.
    poobserwuje i dam znac co i jak.

    Niestety dzisiaj nie dostalem uszczelniacza, nie mieli na miejscu ale na jutro mam zamowiony i po pracy odbieram i od razu na garaz i wymiana.
    Mam nadzieje ze pomoze.
    Ostatnio edytowane przez Dragi ; 27-11-2012 o 19:15

  20. #19
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    panowie mam prosbe mozecie powiedziec ktory z tych przewodow jest ten ktory ja bym potrzebowal ? Czyli ktory jest na 3 i 4 wtrysk ?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...2aae6afaf.html

  21. #20
    Niedzielny kierowca
    Imię
    Michał
    Model
    MONDEO
    Silnik
    2.0 TDDi 90 KM
    Opis
    mondeo mk3 2.0 TDDi
    Od
    08 Nov 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Panowie walka trwa dalej.

    Uszczelniacz wymieniony i nie pomoglo.
    Kupilem przewody z tego foto do którego link podalem wcześniej.
    Dzisiaj mechanik je zakladal i nagle telefon ze to nie te przewody, tzn przewody sa dobre tylko samo przylacze do pompy jest nne (jakies inne nakrętki podobno).

    Panowie powiedzcie czy może być roznica w nakrętkach na krocce pompy na tych przewodach.
    Na Przykład:
    mój silnik to 2.0 TDDi 90KM a przewody sa np. od 115KM TDDI albo od TDCi 115 lub 130 ?
    Czy przewody by pasowaly i moglyby się roznic tylko samymi nakrętkami na krocce pompy ??


    Proszę o rady bo mam lekka zalamke i wielkiego nerwa.

Podobne wątki

  1. [MkII] brak podcisnienia
    By Ufo in forum Klimatyzacja i wentylacja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-03-2012, 23:11
  2. [TDCi MKIII] waz podcisnienia turbo
    By trucksweb in forum Silnik - Diesel
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-06-2010, 15:38
  3. [MkII] przewody podcisnienia
    By skaza007 in forum Pozostałe
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-08-2008, 20:36
  4. [MkII] [DURATEC] przewody podcisnienia przy kolektorze.
    By altoot in forum Pozostałe
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 04-01-2007, 22:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów