PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Ocena gotowego zestawu.



kamtom
23-02-2013, 16:47
Witam chcę zakupić http://allegro.pl/instalacja-lpg-sekwencja-stag-300-4-6-butla-i3044857690.html
i tu moje pytanie czy jest to dobra instalacja jestem zielony w tym temacie a chcę zamontować to do mk2 V6
dzięki

Proszę na przyszłość w tytule konkretyzować problem/zapytanie
Netoper

koni
23-02-2013, 18:13
super specjalistą nie jestem,ale...wtryski na pewno do wymiany,bo na wielu jezdziło na valtekach i jest o tym na forum i są średnie-powiedzmy.jaka tam butla była,bo nie doczytałem?ja mam u siebie 60l,co by po stacjach aby nie jeżdzić.ogólnie stag ok.sam bedziesz montował?no i czekamy na opinie fachowców:hmm:

frugo
24-02-2013, 09:51
No to po pierwsze wtryski do wywalenia, nie chcesz z nimi walczyć, zaręczam Ci to ;) Reduktor też bez szału, na pewno do regeneracji bo nie wiadomo co tam w środku jest, czy obrobi auto to wyjdzie w praniu. Sterownik w porządku.

Tylko jest jedno wielkie ale kolego ;) Za te pieniądze będziesz miał wszystko nowe poza butlą ;) Przemyśl czy opłaca Ci się kupować stare graty i się męczyć czy lepiej dołożyć 400zł i mieć wszystko nowe! Czasem na Allegro są ceny z kosmosu ;)
Tu masz zestaw który na pewno obrobi Twoje auto i będzie NOWY! http://www.drypa.pl/produkt4230_WTRYSKI_AC_-_Stag_4_Plus___4_cyl._-__-_4.Wtrysk_STAG_4_Plus_KME_Gold_Omvl_REG_.html
Dodatkowo masz sterownik z dodatkowymi opcjami których nie ma tamten sterownik. Według mnie bez sensu ten zestaw z Allegro.

nikolaus87
24-02-2013, 10:00
Tu masz zestaw który na pewno obrobi Twoje auto i będzie NOWY!
to jest do rzędówki a autor wyraźnie napisał:

chcę zamontować to do mk2 V6

frugo
24-02-2013, 10:08
O sorry, to faktycznie cena będzie nieco wyższa, ale i tak według mnie lepiej kupić takie coś niż używane nie wiadomo co. http://www.drypa.pl/produkt4775_WTRYSKI_AC_-_Stag_300_ISA2_6_cyl._-__-_4.Wtrysk_STAG_300_ISA2__KME_Gold_MagicJet_-_6x1cyl..html