PDA

Zobacz pełną wersję : [Nadwozie] Pierwszy detailing...



Dexterek
13-04-2013, 00:17
WIem, że było już milion podobnych tematów ale prosiłbym o odpowiedź w pigułce. Mam zamiar zabrać się za mojego mondka bo jest porysowany i zaniedbany. Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o polerkę i woskowanie...... no dobra potraktowałem kiedyś moją sierrę pastą tempo, wypolerowało drobne ryski i trochę zwietrzałego lakieru a na to wosk koloryzujący tutle wax. Efekt był krótkotrwały ale wydaje mi się, że odświeżyło trochę stary lakier. Używałem do tego wiertarki z racji tego, że miała regulowane obroty. Ale to było kiedyś :) teraz chciałbym zabrac sie do tematu jak należy. Doradźcie mi czy jest sens kupować sprzęt tego typu http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/nutool-npe120.html bo nie ukrywam, że dudżet jest skromny, i ew. co dokupić? jaką polerkę na początek? przystawki? wosk itd. Taki zestaw na start. Z góry dziekuję.

.GoNzO.
13-04-2013, 08:28
Co kupić to ja również nie doradzę bo też jestem laikiem w magicznym świecie detalingu. Ale jedną dobrą radę mogę dać, najpierw poćwicz na jakimś starym elemencie polerkę, bo łatwo można przegrzać lakier.

Dexterek
13-04-2013, 15:53
To może lepiej ręcznie na początek? dzisiaj odświeżyłem trochę komorę silnika http://imageshack.us/photo/my-images/42/20130413135855.jpg/

.GoNzO.
13-04-2013, 16:10
Ładnie ładnie. Czego użyłeś ?


A co do polerki czy tam korekty to może załatw sobie jakiś element auta ze szrotu, od znajomego itp i poćwicz :)

Dexterek
13-04-2013, 16:49
Jakiś cleaner z plaka miałem w piwnicy do silników. Użyłem tego a później wiaderko, szmatki itd. przydałby się carcher ale mam 8km do najbliższego, nie dość, że kolejki to jeszcze krzywo patrzą bo nie wolno myć silników :/
Z tym elementem to dobry pomysł :) A czego użyć? ta polerka elektryczna, którą wrzuciłem nadaje się do czegoś? I jakie preparaty kupić ( w rozsądnej cenie )

Kaiser
13-04-2013, 17:10