PDA

Zobacz pełną wersję : MK3 2007 prośba o opinię



Dar_bob
15-05-2013, 21:12
Zmieniam swojego MK2 1,8 TD 2000 na 6 latka ostatni rok produkcji MK3, jestem umówiony na sobote na zakup.
Wprawdzie szukałem srebrnego ale wszystkie 2 są baaardzo daleko ode mnie Olsztyn - Wrocław , itp %-))
Wybrałem tego - > http://otomoto.pl/ford-mondeo-klimatronik-grzane-fotele-chro-C29077850.html
Sprawdziłem na autodna jego VIN - > WF0WXXGBBW7C02421, pobrałem pełny raport i poki co wygląda to nieźle.
Prośba do Was koledzy to opinia czy 17800 + 1200 za oplaty celne to cena będąca odzwierciedleniem jego wartości .
Dawno nie szukałem i nie śledziłem cen, podjąłem decyzję o kupnie nowego tydzień temu i przez kilka dni szukałem ofert w zakresie Mondeo kombi , diesel , 2007 ( 6 latek).
I ostatnia sprawa to przebieg. Ja osobiście robię 18 tys rocznie, swoim starym zrobiłem 70 tys w prawie 4 lata, tak więc... czy auto 6 letnie z Niemiec może mieć 160 tys?
Nie znam się na tyle aby kwestionować przebieg , ale czy elektroniczne liczniki są do przekręcenia?
Pozdrawiam
Darek

AndiK
16-05-2013, 00:12
Zmieniam swojego MK2 1,8 TD 2000 na 6 latka ostatni rok produkcji MK3, jestem umówiony na sobote na zakup.
Wprawdzie szukałem srebrnego ale wszystkie 2 są baaardzo daleko ode mnie Olsztyn - Wrocław , itp %-))
Wybrałem tego - > http://otomoto.pl/ford-mondeo-klimatronik-grzane-fotele-chro-C29077850.html
Sprawdziłem na autodna jego VIN - > WF0WXXGBBW7C02421, pobrałem pełny raport i poki co wygląda to nieźle.
Prośba do Was koledzy to opinia czy 17800 + 1200 za oplaty celne to cena będąca odzwierciedleniem jego wartości .
Dawno nie szukałem i nie śledziłem cen, podjąłem decyzję o kupnie nowego tydzień temu i przez kilka dni szukałem ofert w zakresie Mondeo kombi , diesel , 2007 ( 6 latek).
I ostatnia sprawa to przebieg. Ja osobiście robię 18 tys rocznie, swoim starym zrobiłem 70 tys w prawie 4 lata, tak więc... czy auto 6 letnie z Niemiec może mieć 160 tys?