PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Składanie audio w mondku



luki1557
10-11-2013, 17:43
Witam.
Próbuje złożyć sęsowne audio w moim mondku bez tuby w fabrycznych otworach .
Narazie jest radyjko deh-p80mp .
http://allegro.pl/hi-end-pioneer-deh-p80mp-animacje-oel-gwarancja-i3678445167.html

a głosniki to 4x JBL GTO 8628 w drzwiach.
http://allegro.pl/jbl-gto8628-i3688367023.html.

Planuje wygłuszyć drzwi przydał by sie instruktaż jak najlepiej to zrobić i czym w rozsądnych pieniądzach
i czy jeszcze coś warto wygłuszyć.

Mam wrażenie że radyjko jest zasłabe do głośniczków i prosił bym o doradę jaki wzmacniacz i jak to wszystko wtedy połączyć
bo pod tym wzgledem jestem laikiem.

Wszelkie sugestie mile widziane:hmm:

sssV
11-11-2013, 08:33
Wywal te glosniki bo:
JBL to juz nie to samo co pare lat temu, w sumie to JBL nigdy nie byl nadzwyczajnym sprzetem a teraz to juz...
Elipsy znieksztalcaja drzwiek no i sa to wspolosiowki....
Zapodaj 16cm na dystansach, zrob wygluszenie i najlepiej pusc to przez wzmacniacz.
No i sub do bagaznika.

GeGo
11-11-2013, 19:17
No i sub do bagaznika.


w moim mondku bez tuby

weź narazie wygłusz drzwi to naprawdę wiele pomaga i sam stwierdzisz czy chcesz więcej czy jest ok.
pewnie po czasiem zechcesz jakiś sub :)

luki1557
13-11-2013, 21:31
a czym najlepiej wygłuszyć drzwi?? i jak bo tego jeszcze nie robiłem??
I czy do tych głośników nie trzeba wzmacniacza??

Linarr
14-11-2013, 16:12
przydałby się

luki1557
14-11-2013, 18:54
a ktoś by podsuną jakiś konkretnu wzmacniacz ??

benek27-78
14-11-2013, 19:11
a ktoś by podsuną jakiś konkretnu wzmacniacz ??

Kolego co do wzmacniacza to musisz wiedziec co chcesz nim zasilic .... ja proponuje wygluszyc drzwi mata akustyczna moze byc GMS nawet samoprzylepna z zamknieta struktóra a pozniej kombinacja.... Podejrzewam ze nie obejdzie sie bez suba w bagazniku ale podstawa to drzwi ;)