PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIV] Radioodtwarzac 2din + wzmacniacz + kolumny do Mondeo MK IV



loopic
04-06-2014, 11:10
Witam,
zwracam się z prośbą o pomoc przy wymianie sprzętu audio w moim Fordzie Mondeo MK IV.
Na wstępie może zaznaczę, że interesują się stereo ale w warunkach domowych. Natomiast jestem laikiem jeśli chodzio o car audio. Dlatego proszę o wyrozumiałość, jeśli czegoś nie będę rozumiał lub napiszę bzdurę.

Ale do rzeczy.
Chciałbym trochę podrasować mój system w samochodzie.
Proszę o pomoc w wyborze:

1. Radioodtwarzacza. Wymagania: z panelem dotykowym, obsługa usb lub sd card (najlepiej wbudowane z przodu), odczyt plików flac, możliwość wyświetlania okładek albumów. Dobrze byłoby gdyby ładnie wkomponowało się w pulpit (srebrny). Priorytet to dobra jakosć dźwięku, jeśli będzie do tego nawigacja i zestaw głośnomówiący to będzie plus. Budżet na ten element - do 1.500 zł

2. Wzmacniacz. Tutaj już jestem kompletnie zielony. Proszę mi wyjaśnić, czy jest konieczny oddzielny wzmacniacz i jakie to ma znaczenie dla poprawy dźwięku. Ewentualnie jaki model i w jakiej cenie poprawi znacznie dźwięk.

3. Głośniki. Jak wyżej. Proszę o wyjaśnienie, które głośniki muszę wymienić, żeby była znacząca poprawa jakości dźwięku. Zaznaczę, że nie zależy mi na głośnym słuchaniu, ale na poprawie jakości dźwięku. Ile muszę co najmniej wydać, żeby zaczęło to grać. Jakieś propozycje?

Z góry dziękuje za pomoc i sugestie.
Pozdrawiam

Arturek_67
05-06-2014, 17:00
Witam

Déja vu

http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=205949

pozdrawiam
Arturek_67

Shinigami
25-06-2014, 18:52
Nie znajdziesz radia 2din z obsługą FLAC.

Jeśli szukasz 2din i chcesz słuchać muzyki w bezstratnej to szukaj czegoś co odtwarza Wav.Mój JVC KV-61bt odtwarza Wav i w miare przyzwoicie gra.Niestety ma tylko wejscie na USB na przewodzie z tyłu obudowy ale to ładnie można wyciągnąć do schowka.

gutierez
29-03-2015, 13:01