PDA

Zobacz pełną wersję : [Preparaty] Wybór zestawy do pielęgnacji karoserii (srebrny metalik)



kamilesp
30-09-2014, 01:45
Witam.
Aby bez sensu nie wydawać pieniędzy na środki proszę o poradę. Mam Mondeo Mk3 srebrny metalik i chciałbym zadbać o lakier, który jest w całkiem niezłym stanie, aczkolwiek niektóre elementy były powtórnie malowane.
Chciałbym pozbyć się drobnych rysek na lakierze i nadać mu większą głębię. Zaopatrzyłem się już w glinkę (kiedyś już używałem więc wiem jak się to robi) ale potrzebuje jeszcze chyba jakiś dobry szampon do mycia, ręcznik do wycierana, IPA do odtłuszczenia i wosk...
Co do wosku to chciałbym spróbować Finish Kare. Testery są w dobrych cenach... ale proszę o pomoc w wyborze reszty.
Oczywiście proszę wziąć pod uwagę iż w tych sprawach jestem amatorem... więc chciałbym aby zaproponowany zestaw po 1 nie zwalił mnie z nóg finansowo a po 2 abym był stanie sam zastosować go na aucie :)
Z góry dziękuję za wszystkie rady.

chemikk
30-09-2014, 20:24
Witam kolegę!
Zapraszam Cię do działu Handel/Partnerzy Handlowi. Jest tam mój dział dotyczący Detailingu, kosmetyków i chemii samochodowej. Zapoznaj się z treścią posta i odezwij się do mnie na priv lub w komentarzu pod postem. Z pewnością będę mógł coś sensownego Ci zaoferować :)
Do usłyszenia!

dżizas
01-10-2014, 00:36
Jestem ok 1 mies. po zabiegu.

Zrobiłem tak:
Porządne mycie
Czyszczenie Turtlem do usuwania smoły, owadów i soków z drzew
Mycie
Glinkowanie
Mycie
Czyszcenie politurą (gąbka + wiertarka z płynną reg. obrotów)
Mycie
Czyszcenie pre-waxem (Dodo Juice Lime)
Woskowanie (Collinite 476)

Co prawda na całość poświęciłem dwa dni , ale efekt przerósł moje oczekiwania.

Szczególnie polecam wosk który jest bardzo trwały i wydajny i obok Poor Boys Red jest najbardziej plecanym na różnych forach o tej tematyce.
Na obecną chwilę nie wymaga nawet większych zabiegów, wystarczy przetrzeć na mokro potem szmatą do sucha i nadal świeci się jak po woskowaniu.

Pozdrawiam

kamilesp
01-10-2014, 13:58