PDA

Zobacz pełną wersję : MKIII HB 1.8 PB, 2005r Częstochowa



Dilbert
17-10-2015, 18:52
Witam.
To moje 2 podejście do tematu z zakupem Mondeo MKIII. Znowu jest to Srebrny hatchback tym razem młodszy rocznik '05.
http://otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-gwarancja-bezwypadkowy-serwisowany-stan-idealny-ID6ybySw.html
Na pierwszy rzut oka przy oględzinach wygląda prawidłowo, że jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej może wy dopatrzycie się czegoś na zdjęciach co jako znawcy modelu zobaczycie od razu a ja nie zwrócił bym nawet na to uwagi.

Numer VIN: WF05XXGBB55M62992

Główne funkcje
Data produkcji: 10.03.2005
Model pojazdu: Mondeo 2001-2007
Typ nadwozia: 5-Drzwiowy Sedan
Wersja: Seria 40
Silnik: 1.8L Duratec HE SFI (125PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 4.06
Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji
Klimatyzacja: Automatyczna Regulacja Temperatury
Obszar: (+)"D"
Lakier: Machine Silver Metalik
Kolor wnętrza: Wnętrze Ebony
Materiał we wnętrzu: Tria

Mniej ważne funkcje
Płytki ze stal.nierdz.w drzw.przed.
Wyprodukowany W Zakładzie Genk
Bez wyposażenia RSO
'Futura'
Z elektroniczna kontr.statecznosci
Ok. przednie zamykane 1 dotknieciem
Okna tylne zamyk./otwierane 1 dotkn
Ze standardowš przyciemnianš szybš
Z Ogrzewanš Szybš Przedniš
Z Izolatorem
Bez relingu dachowego
Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym
Elekt.ster.ogrz.podwój.luster.zewn.
Z lust. zewn. w kolorze nadwozia
Bez reg. temp. siedz. kierowcy
Bez reg. temp. siedz. pasażera
Bez ogrzewanych tylnych siedzeń
Z brzęczykiem ostrz. pasów bezp.
Z Elektr. 2-Kier.Reg.Siedz.Kierowcy
Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
Bez sprzegu przyczepy
Ze skórz galka dzwigni zm. biegów
Ze zdalnym otwieraniem drzwi
Z Wycier./Spryskiwacz. Szyby Tylnej
Z czest.pracy przeryw
Z Ogrzew. Dyszami Spryskiwaczy
Bez Szyberdachu
Air Curtain Restrnt LH
Kurtyna powietrzna - prawa strona
Deployable Anti-W'Lash Restr
Z intel.ograniczn. pod.pow.kierowcy
Z 'intel.'ograniczn.pod.pow. pasaz.