PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII] Zablokowałem Radio z GPS'em



rafalinski
24-11-2006, 02:38
Witam jestem nowy w MKP.
tez od niwdawna jestem posiadaczem mondeo z 2001 roku z silnikiem 1,8 DURATEC.Autko sprowadziłem z holandii.problem polega na tym ze zblokowałem nawigacje 9000 VNR (chyba to jest prawidłowa nazwa tego sprzetu) podajac czterokrotnie nieprawidłowy kod(kod wprowadzałem taki jak podaje ksiązka dołączona do tego radyjka moze sekwencja klawiszy albo samo potwierdzanie kodu było nieprawidłowe) :( po tym jak podałem 4 razy zły kod wszystkie klawisze sa zablokowane a na wyswietlaczu pojawił sie zegar odliczajacy 30 min.
pytanie:
co sie stanie jak upłynie te 30min?czy zablokuje sie na dobre ?czy tez po uplywie tego czasu bede(tak jak to przeczytałem w jednym z postów na temat zwyklego(bez gps) fordowskiego radia) mogl wprowadzic poprawnie kod?
czy ktos z uzytkowników miał podobny problem?
barzdo prosze o pomoc jak temu zaradzic.pozdrawiam wszystkich
Rafał

krzys-68
24-11-2006, 09:15
Witam jestem nowy w MKP.
tez od niwdawna jestem posiadaczem mondeo z 2001 roku z silnikiem 1,8 DURATEC.Autko sprowadziłem z holandii.problem polega na tym ze zblokowałem nawigacje 9000 VNR (chyba to jest prawidłowa nazwa tego sprzetu) podajac czterokrotnie nieprawidłowy kod(kod wprowadzałem taki jak podaje ksiązka dołączona do tego radyjka moze sekwencja klawiszy albo samo potwierdzanie kodu było nieprawidłowe) :( po tym jak podałem 4 razy zły kod wszystkie klawisze sa zablokowane a na wyswietlaczu pojawił sie zegar odliczajacy 30 min.
pytanie:
co sie stanie jak upłynie te 30min?czy zablokuje sie na dobre ?czy tez po uplywie tego czasu bede(tak jak to przeczytałem w jednym z postów na temat zwyklego(bez gps) fordowskiego radia) mogl wprowadzic poprawnie kod?
czy ktos z uzytkowników miał podobny problem?
barzdo prosze o pomoc jak temu zaradzic.pozdrawiam wszystkich