PDA

Zobacz pełną wersję : [MkI] 20 L na 100km !!! Pomocy. Prosze o pomoc...



rafaelo
15-12-2006, 16:54
Witam, mam Mondeo I 1994r. 2.0 KAT z GAZem - nie wiem co to za instalacja:/ Samochod palil mi srednio po 15l gazu w miescie i bardzo spadal z obrotow przy zakreach az gaz wiec pojechalem do mechanika ten powiedzial ze mam walnieta sonde lambde wymienilem ja 300zl w plecy :) pozniej pojechalem do gazownika na regulacje powiedziel ze tamten mechanik podlaczyl odwrotnie sonde-poprawil ja. wyregulowal gaz i samochodzi smigal naprawde super, ale tylko przez 2 dni pozniej zaczel strasznei glosno chodzic silnik naprawde glosno. i okazalo sie ze po jezdze jak policzylem spalil mi 20 litrow gazu po naprawde i regulacji. Teraz samochod stoi przed blokiem, nie uzywam go, mam go dosc :( Moze ktos mi pomoc? od czego zaczac? mam dosc wpakowywanie w niego kasy bo jestem biednym studentem i chcialbym to naprawic jak najmnijszym kosem. PROSZE o POMOC KOGOKOLWIEK CO TO MOZE BYC i ile powinien palic taki samochodzik jak moj gazu?

rufus_k
15-12-2006, 17:06
:wall: mam to samo tylko, że przy silniku 1,8 i sekwencji. Z tego co się ostatnio dowiedziałem to całekiem możliwe jest to, że mamy nieszczelny kolektor wydechowy przez który dostaje się powietrze i stąd sonda lambda fałszuje informacje które przekazuje do komputera. Przez to mamy pewnie takie spalanie. Jest to tylko teoria :) może jutro sprawdze szczelność to się okaże czy to prawda...

rafaelo
15-12-2006, 17:15
Kolektor jest pewniu u mnie plastikowy, ale to znaczy ze na benzynie bedzie spalanie na przyzwoitym poziomie? Kolektor jest odpowiedzialny tylko przy gazie?

rufus_k
15-12-2006, 17:23
Chodzi mi o kolektor wydechowy a nie dolotowy. Przy nieszczelności spalanie pb też powinno być wysokie. A u Ciebie jakie jest spalanie pb ? bo u mnie też jest wysokie.

rafaelo
15-12-2006, 17:31