PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII] Radio do MKIII



Filip123
24-10-2016, 12:22
Witam!
Szukam fajnego, dobrze grającego radia do auta.
Mam Mondeo mk3 z 2000 roku. Silnik 1.8, 125KM, wersja Ghia.
Moje obecne radio to straszna chińszczyzna i często traci zasięg.
Jako, że jestem tu nowy i zbytnio się nie znam, w ogóle nie mam pojęcia co kupić.
Ten szajs, który widać na zdjęciu sam kupiłem, dlatego żeby kolejny raz czegoś takiego nie zrobić, piszę do znawców :)
Zależy mi przede wszystkim, żeby radio dobrze grało(nie traciło sygnału) i żeby była możliwość podłączenia telefonu.
Chciałbym też, aby działało sterowanie z kierownicy. Zastanawiam się nad kupnem używanego radia fabrycznego, jakiegoś "zwykłego", lub takiego nowszego - z dużym wyświetlaczem i być może z nawigacją. Jako, że jestem prawie kompletnie zielony prosiłbym o pomoc!
Poniżej zdjęcie z mojego auta :)

http://www.fotosik.pl/zdjecie/9cd7fd95a4d7ddc0

Bardzo dziękuję za wszelką pomoc!

kuba01a
24-10-2016, 12:47
Pioneer 180ubg i nie narzekam

MisiekBB
15-11-2016, 14:40
Cześć! chciałbym podpiąć się pod ten temat, ponieważ w moim mondi jest radio typu kaseciak chciałbym go zmienić :)
Pytanie czy takie radio będzie obsługiwać sterowanie z kierownicy bo sprzedawca zapewnia że tak .

http://allegro.pl/radio-bosion-2din-android-4-4-gps-wifi-16gb-kamera-i6588671696.html

Pozdrawiam :hehe:

fundil
15-11-2016, 15:47
Z opisu nic nie wynika. A nie myślałeś oryginalnym z Forda???
Do przedlifta to z linku średnio spasuje, będzie rzeźba w konsoli. A jakość dźwięku hmm może cię zaskoczyć

MisiekBB
15-11-2016, 17:52
oryginalne z Forda z navi hmm czemu nie :) jeżeli będzie obsługiwać auto-mapę czy coś podobnego ;) jakie modelu szukać ?

SteelRat
15-11-2016, 18:14
Filip123 - jeśli traci sygnał radiowy, przyjrzyj się dobrze antenie. Jest duża szansa, że "połączenie odeszło w zaświaty".

fundil
15-11-2016, 18:20
oryginalne z Forda z navi hmm czemu nie