PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII] Radio nawigacja denso mk3



Danielcyli
29-06-2017, 13:36
Witam wszystkich.Mam pytanie odnośnie radia-nawigacji mk3 st 2004 r.Otóż niedawno stałem się posiadaczem tego autka z zepsutym dotykiem w radiu kupiłem nowe (używane) podpiolem i na sekundę wyskakuje tablica do wpisania kodu i znika pojawia się komunikat ze jest nie kontaktybilne,nawiewy Klima wszystko działa.Byłem u speców aby przeprogramowac vin i zaadoptowac radio w Nowym samochodzie nie ogarneli tego.Starego nie mogę włączyć bo dotyk nie działa i jestem bez muzyki itp.Pytanie czy muszę kupić radio które w końcu zatrybi czy da się jakoś dane przezucic z radia do radia.Nikt tego nie umie wylumaczyc i mało informacji na ten temat.W Aso usłyszałem że może się nie udać Ale mimo tego 200/300 zł. Będę musiał zostawić? Proszę o pomoc

Mischel
29-06-2017, 17:22
Zawsze możesz przełożyć sam ekran z nowego do starego.

Danielcyli
30-06-2017, 09:09
Dzięki za odp.temat rozwiązany znalazłem gościa w Gliwicach jest mistrzem Heh w prosty sposób darmowym programem można to zrobic.A było u trzech macherow+ ASO

Kerysteq
06-07-2017, 22:49
Witam wszystkich

Może ktoś będzie w stanie mi pomóc.