PDA

Zobacz pełną wersję : Opowiedzcie o dieslu



Krzysiek26
21-01-2007, 19:57
Jeżdże mk1 od roku i jestesm bardzo z niego zadowolony, poza zuzyciem paliwa(nie jest tragicznie ale mogło by być lepiej). Za jakieś cztery miechy szykuje mi sie zastrzyk gotówki i rozważam wymiane mk1 na mk2. Ze względu na zużycie paliwa biore pod uwage turbodiesla ale slyszalem nieciekawe opinie na temat awaryjności tego silnika>prosze o wypowiedź użytkowników mondków z tym silniczkiem, czy warto to kupować czy lepiej zostać przy benzynce. Jakie to ma zużycie paliwka itp.

Kamil902
21-01-2007, 20:11
Td jeżdżę już od ponad roku i jeszcze nie musiałem nic do niego dołożyć silniki co prawda nie palą jak innych modeli np pastat, vectra itd. ale sa poprostu nie do zajechania ja bym się nie zastanawiał td tylko tanio sie jeździ :satan:

Exodos
21-01-2007, 20:14
TD i tylko TD, jak dla mnie bardzo dobry silnik. ekonomiczny, mało awaryjny, ale jak kupisz zajeżdżony i zaniedbany egzemplarz to może byc cienko, poszukaj na forum tematów co sprawdzić w TD'ku podczas zakupu.

Kamil902
21-01-2007, 20:16
sprawdzić trzeba przedewszystkim turbine czy nie ma wycieków w węzu od intelkulera nie powinno byc za duzo oleju może być nie wielki osad tylko to chyba najważniejsze

bjo
21-01-2007, 20:33
najbardziej pomoże opcja SZUKAJ

zbigniew
21-01-2007, 21:50
Poczytaj (http://www.mondeoklubpolska.org/modules.php?name=News&file=article&sid=45&mode=&order=0&thold=0) i będziesz wiedział, wszystko bardzo ładnie opisane

generalX
21-01-2007, 23:20
MKII TD-największa tragedia na kołach-wiem co mówię- nie kończąca się awaria- możesz poszukać mój pierwszy temat i dowiesz się wszystkiego.żeby było ciekawiej mam teraz MKI TD i mimo tego że jako tako silnik ten sam, ale inny osprzęt( pompa wtryskowa, turbo, 0 elektroniki) to jest o wiele mniej awaryjny i nie robi żadnych takich psikusów jak tamten MKII

Kamil902
22-01-2007, 08:02
jak jesteś taki obeznany to dlaczego masz mk1 może poprostu ktoś ci złoma wcisnął

m3hoo