PDA

Zobacz pełną wersję : CB Sunker czy warto?



Monkin
11-04-2007, 09:14
Jako że jestem nowy na forum, to się z wszystkimi serdecznie witam :pa: . W temacie CB jestem "zielony".
Pytanko jak w temacie, czy ktoś może coś powiedzieć na temat CB Sunker?. Czy warto w to wchodzić bo cena jest śmieszna ok. 215 zł na alledrogo, czy też dopłacić trochę więcej kasy i kupić coś innego?Sprzedawca twierdzi, że na razie nie miał żadnych reklamacji tego CB i jego klienci sa zadowoleni, ale tak mówi każdy, kto handluje towarem. CB oczywiście do klekocika MK III, nie muszę mieć zasięgu do 15-20 km ale nie chciałbym słyszec tylko szumów w eterze... Dzięki z góry za konkretne uwagi :)

BS
11-04-2007, 09:23
radio jak radio ... osobiście polecę troszkę droższe TTI 770 ... podstawa to antena i to w 90% od niej zależą osiągi sprzętu ... nie kupuj anten krótszych niż metr i tańszych niż 130-140 złotych ... no chyba ze weźmiesz sobie lemma at-71 + mocowanie do klapy... pewnie chcesz taką antenkę z podstawą magnesową-od razu mogę CI powiedzieć żebyś odpuścił sobie antenty typu hustler czy wilson i maleństwa poniżej metra ...

norbi333
11-04-2007, 09:27
radio jak radio ... osobiście polecę troszkę droższe TTI 770 ... podstawa to antena i to w 90% od niej zależą osiągi sprzętu ... nie kupuj anten krótszych niż metr i tańszych niż 130-140 złotych ... no chyba ze weźmiesz sobie lemma at-71 + mocowanie do klapy... pewnie chcesz taką antenkę z podstawą magnesową-od razu mogę CI powiedzieć żebyś odpuścił sobie antenty typu hustler czy wilson i maleństwa poniżej metra ...

Dokładnie tak :bigok:

krzys-68
11-04-2007, 10:22
Sunker to kolejny klon Alan 100+ vel Onwa MK3,prosty sprzet wystraczajacy do uzytku na drodze jesli chcesz monitorowac sytuacje przed sobą.Roźnice generalnie tkwią w wygladzie plyty czolowej :satan:

raulo
12-04-2007, 08:13
nie muszę mieć zasięgu do 15-20 km ale nie chciałbym słyszec tylko szumów w eterze.
Powiem tak.